Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panu tai kristiina tippuu, Johannakin tippumisuhan alla. Toivoisin että kristiina tippuu, panulla kuitenkin tuolla hempeilyasteikolla jotain annettavaa ja johannallakin, jos jatkossa pysyy rokimmalla linjalla, mutta kristiina ei säväytä minua millään lailla. Äänikin ku viisivuotiaalla.
Joo mun piti laittaa tv:tä pienemmälle samassa kohtaa.:Djumalauta että otti korvaan toi ko tossa tulee tota niitten yhteis kappaletta ko se kristiina alko laulaa.. vinkuu viäläki korvissa :curs:
Ari tai Kristian voittaa koko kisan
Mun ääni meni Kristiinalle.. ihan vaan, öh, lauluäänen perusteella. :D
Joo mun piti laittaa tv:tä pienemmälle samassa kohtaa.:D
mun telkkari tais kans olla hieman kovemmalla :D
Oon ihan samaa mieltä. Tuo kolmikko on ihan omaa sarjaansa ja muut onkin sitten vaan lähetysajan täytettä.Muut paitsi Arin, Kristianin ja Annan vois jo tiputtaa kaikki kerralla pois kisasta. Turhaan tippuilevat yks kerrallaan seuraavien lähetysten jälkeen. Mieluummin katsoisin tota kolmikkoo puolet enemmän kun ei olis tollasia turhia statisteja välissä lauleskelemassa.
Mikä ketä?No veikkauksia, ketä putoaa?
Itse sanoisin Panu.
Samaa mieltä. Tosin tuohan noi turhanpäiväset hoilailijat ainakin ison eron näihin tositekijöihin. Osaa odottaa entistä enemmän ja kuulostaa vieläkin paremmalta kun ero sitä luokkaa.Muut paitsi Arin, Kristianin ja Annan vois jo tiputtaa kaikki kerralla pois kisasta. Turhaan tippuilevat yks kerrallaan seuraavien lähetysten jälkeen. Mieluummin katsoisin tota kolmikkoo puolet enemmän kun ei olis tollasia turhia statisteja välissä lauleskelemassa.
Mikä ketä?
Panu kyllä tippunee...