Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ibby the Love oli muuten viime kesänä Tuskassakin. Hulluhan se on. Tuli kyselemään fiiliksiä, jonka jälkeen läppäsi broidia avarilla poskelle ja lähti menemään semmoisella hullun juoksutyylillä. Saatana, että nauroin kun tajusin että Ibbyhän se oli. :lol2:

Minulle on suuri yllätys se että kuinka paljon ihmesit luulevat itsestään enemmän kuin mitä ovat.... missä ihmisillä on itsekritiikki?

Myötähäpeän määrää on välillä vaikea mitata...Ekat jaksot on parhaita.

Kaikkien pakkislaisten ylijumala Mr. Olli Hokkanen oli myöskin käynyt huhujen mukaan esikarsinnoissa laulamassa. Saas nähdä pystyykö vetää loppuun asti vai onko liian hapokasta menoa....

"Myötähäpeä" on kyllä todellakin paras ilmaisu tämän ohjelman ollessa kyseessä.

Ei niitä kilpailijoita kohtaan tunne oikeastaan mitään vahingoniloa, vaan paremminkin fiilis on sellainen "Tuu ny pois sieltä ittees häpäisemästä".

Kyllähän tuosta aikamoista viihdettä taas saa:D mua vaan ärsyttää se Jone ja se uus tummaihoinen (Jani?) juontaja. Asko rules:rock: Se keltahaalarissa oleva "teekkari" oli aika erikoinen tapaus...taisi olla viime vuonnakin:eek: ei taida olla sillä ihan kaikki ruuvit tallella...:D Lamourettesit eli Minde ja Katja sai aikaan erittäin suurta myötähäpeää....

Originally Posted by Widowmaker
Kaikkien pakkislaisten ylijumala Mr. Olli Hokkanen oli myöskin käynyt huhujen mukaan esikarsinnoissa laulamassa. Saas nähdä pystyykö vetää loppuun asti vai onko liian hapokasta menoa....

jos toi on totta nii voittaja on jo varma:rock:
toivotaan nyt ettei hapot iske sit kesken laulun...

Se keltahaalarinen teekkarisälli taisi olla nimeltään Sami Hokkanen, ettet sekoita siihen...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei, ei, ei...kyllä mä sen Saminkin bongasin. Olikohan tän päivänen Ilta-Sanomat, missä oli juttua tosta Ollin uudesta aluevaltauksesta...

Okei...joillakin se julkisuudenhaku ei kaihda keinoja....:rolleyes: :D

Siinä on isä Hokkaset pidättänyt henkeään kun jälkikasvua on pistetty alulle. Sen verran väljää porukkaa tuntuu olevan, näin viimeisten kokemusten perusteilla

"Maalaispoika"

Se oli helvetin kova kaveri jolla oli henkselit.
Jone ohjas sen pois sieltä, se meinaan pääsi vauhtiin :rock:

Oli reilua tiputtaa se haalarimies 2-1 äänillä pois jatkosta. Sille jäi varmaan ihan hyvä mieli, harmiton kaveri kun oli.

Minulle on suuri yllätys se että kuinka paljon ihmesit luulevat itsestään enemmän kuin mitä ovat.... missä ihmisillä on itsekritiikki?

Mitähän jos tuommonen tasanuotin laulaja äänittäis laulunsa nauhalle ja kuuntelis sitten. Pitäishän sen sit viimeistään huomata, että ei tuossa ole mitään hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom