Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämän threadin aihe oli ja pitäisi edelleen olla IDOLS 2007. Jotta vähän pienemmälle sitä off-topic generaattoria.

Hieno esitys kyllä oli Kristiinalta Telexin kappeletta koskien. Kuitenkin finaalissa kohtaavat alusta asti laskien omalta kohdaltani kaksi parasta, joista kuitenkin mielestäni Ari artistina vie selkeästi voiton. Lauluääneltään paras esiintyjä, mitä Suomen Idolsissa on vuosien varrelta esiintynyt. Annakin on hieno esiintyjä, mutta kuitenkin astetta Aria alempana, joten toivottavasti hevillä mennään loppuun asti.

Toisaalta hevimusiikki on niin trendikästä tänäpäivänä että uskon kyllä että jos Ari jonkun hevillä maustetun poppislätyskän joskus julkasee ni kyllä teinit sitä ostelee, siinä missä Tuiskusen levyjä.

Teinit ostaa oikeastaan just sitä mitä on tapetilla sillä hetkellä (oli se sitten mitä kakkaa tahansa), kun ei mistään muusta olla edes tietoisia.

Vertaa Lordi, mitäköhän oli levynmyynti ennen ja jälkeen viisuvoiton? Samaa väsynyttä rokkia mutta levynmyynti 1000 kertaistu siltä istumalta.

Anna taitaa kyllä viedä...Sen pitäisi vaan oppia olemaan enemmän "stara-ainesta" eli turha kainostelu pois. No, nuori tyttöhän se on.

Ja vielä kaiken lisäksi pissis, vaikka itse toista väittääkin :)

Toivottavasti ari voittaa, meinaan tuo Anna on jotenkin sellainen turhan ja huomiohakuisen julkkiksen oloinen.. ja kun se on vielä oikeasti ihan kakara.

Anna on ollut mun suosikki alusta alkaen, vaikka pikkuisen pissis onkin :D. Ja vähän turhan nuori. Mutta se upea ääni! Anna voittoon.

Jossain Iltalehden jutussa eilen vai oliko toissapäivänä samalla sivulla Anna kertoo ensin: "kestän kyllä alan paineet" etc. Sitten myöhemmin jotakin tyyliin "repeän aina itkuun ennen esitystä" tai sinnepäin. Kyl kyl. Sitten näitä "no en tod oo mikää pissis" -juttuja.

Katsoin Youtubesta tämän esityksiä eilen, kun jäi torstaina näkemättä ja toisessa esityksessä lopetin katsomisen puolessa välissä kun ei jaksanut kuunnella.

Ainoa plussa, ettei sentään mitään laulua, jonka suurinpiirtein on kirjoittanut ukko, joka tietää viikon päästä delaavansa, laulanut sillain, että hymyilee vaan söpösti kameralle :curs: .

Innot aika pienenä, tämäkin jo tuntuu olevan valmiiksi pureskeltu juttu ennenkuin loppuun päästään. Kovinta paskaa oli pudottaa Kristian Kristiinan sijasta.

Annasta vielä tiivistelmä, että sanon nyt syrjivästi, ettei mitään 16-vuotista (oli silloin, kun meni Idolsiin) pidä tuollain nostella pintaan. Kusi menee päähän ja ei haastatteluiden ja muiden perusteella tiedä yhtään, mitä tekee. Mm. asenne selkeästi, että tokihan mua äänestellään (siltä näyttää). Sitten angstaa lehdelle, että en mä haluukkaan finaaliin kröhööööööh.

Toisaalta hevimusiikki on niin trendikästä tänäpäivänä että uskon kyllä että jos Ari jonkun hevillä maustetun poppislätyskän joskus julkasee ni kyllä teinit sitä ostelee, siinä missä Tuiskusen levyjä.

Teinit ostaa oikeastaan just sitä mitä on tapetilla sillä hetkellä (oli se sitten mitä kakkaa tahansa), kun ei mistään muusta olla edes tietoisia.

Vertaa Lordi, mitäköhän oli levynmyynti ennen ja jälkeen viisuvoiton? Samaa väsynyttä rokkia mutta levynmyynti 1000 kertaistu siltä istumalta.

Tässä tekstissä on hyvä määrä laatua:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ari voittaa. Asennetta prkl! onneks se yks inisijä putos..

Voiko sellasta hevilaulajaa ottaa vakavasti joka on joskus osallistunut johonki idolssiin.. Minusta syö aikalailla tota uskottavuttaa. Yhtä paljon kuin erään toiseen hevy bändin euroviisuihin osallistuminen viime vuonna.. Miettikääpä jos vaikka Dickinson tai Ozzy olisi osallistunut johonkin Eurohumppa lallatus kisoihin tai johonki Idolsin tapaiseen... Uskottavuus olisi menetetty ikuisiksi ajoiksi. Se Kristian oli oma suosikki varsinkin se Entertainer ja Lapin Kesä oli kisan parhaita vetoja.. Tais pudota paskojen muiden kappalevalintojen takia ja sen ettei kaveri ollu tarpeeksi teini-idolin ikäinen tai näköinen

Voiko sellasta hevilaulajaa ottaa vakavasti joka on joskus osallistunut johonki idolssiin.. Minusta syö aikalailla tota uskottavuttaa. Yhtä paljon kuin erään toiseen hevy bändin euroviisuihin osallistuminen viime vuonna.. Miettikääpä jos vaikka Dickinson tai Ozzy olisi osallistunut johonkin Eurohumppa lallatus kisoihin tai johonki Idolsin tapaiseen... Uskottavuus olisi menetetty ikuisiksi ajoiksi.

Katsotaan nyt ensin minkälaisen levyn Ari pukkaa ja sitten voidaan katsoa sitä uskottavuutta. Maailma on kuitenkin muuttunut aika lailla niistä ajoista joilloin Ozzy tai Bruce aloittelivat uraansa.

Lordinko olisi pitänyt jättää menemättä Euroviisuihin? Paskan marjat, ne teki sille perinteiselle eurohumppakisalle enemmän hyvää kuin yksikään voittaja ennen tätä. Siinä siivellä bändi teki myös ison tilin + ajoi pientä Suomea maailman kartalle tosi isosti. Eli kaikki voitettiin, eikä siinä niiden uskottavuus muuttunut suuntaan tai toiseen.

Niinpä ja onhan Ari ja se toinen jamppa kuitenkin muuttanut tota formaattia esityksillään. Ja tietysti Suomalaiset äänestyksillään.
Mitä noita juutuubin kommentteja on katsellu niin lähinnä muualla ihmetellään että saako Idolssissa vetää heviä!

Ongelma tulee nimenomaan levystä. Heavyssä on sisältö paljon tärkeämpää kuin purkkapopissa. Kuka sen levyn tekee? Soittajia kyllä löytyy.

Epäilen että tulee cover painotteinen levy jos on tullakseen.

Lordinko olisi pitänyt jättää menemättä Euroviisuihin? Paskan marjat, ne teki sille perinteiselle eurohumppakisalle enemmän hyvää kuin yksikään voittaja ennen tätä. Siinä siivellä bändi teki myös ison tilin + ajoi pientä Suomea maailman kartalle tosi isosti. Eli kaikki voitettiin, eikä siinä niiden uskottavuus muuttunut suuntaan tai toiseen.

Rahallisesti varmasti kannatti ,ja teki varmasti hyvää itse kilpailullekkin ,mutta minun mielipiteeni oli että myivät itsensä ja uskottavuutensa. Se on tietysti vain oma mielipiteeni ja tiedän ,että 95% suomalaisista ovat ylpeitä ja erimieltä ,mutta tämä on minun mielipide

Epäilen että tulee cover painotteinen levy jos on tullakseen.

Niimpä taitaa tulla.

Ei se minun mielestä vie mitään uskottavuutta, että on osallistunut idols-skabaan. Hyvä tapa saada itselleen julkisuutta ja näkyvyyttä. Mutta pitää olla jatkossa omaa ideaa ja luovuutta ja lahjakkuutta, yhden kisan voitolla ei loppupeleissä pitkälle pötkitä, jos ei sitä karismaa löydy.

Ei se minun mielestä vie mitään uskottavuutta, että on osallistunut idols-skabaan. Hyvä tapa saada itselleen julkisuutta ja näkyvyyttä. Mutta pitää olla jatkossa omaa ideaa ja luovuutta ja lahjakkuutta, yhden kisan voitolla ei loppupeleissä pitkälle pötkitä, jos ei sitä karismaa löydy.
Vaikka en ihan sentyylisestä musasta pidäkkään niin eikös jani Wickholm ole tässä melkolailla onnistunut?

Suositut

Back
Ylös Bottom