IBIZA! Kukaan menossa, kukaan käynyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
Jokunen kysymys:
- milloin paras sesonki on reissailla Ibizalle? (oletan kesäpuolisko, mutta kysyn kuitenkin)
- onko talvella porukkaa ollenkaan ja miten bilepuoli talvella?
- onko Ibiza-town paras bilepaikka saarella?
- löytyykö hyviä nettisivuja Ibizan biletapahtumille?
- miten kuljetuksien maksut jos asuu hieman kaupungin ulkopuolella, tai kannattaako keskeisestä sijainnista maksaa paljon ekstraa?
- hotellisuosituksia?
- paljonko mantereelta maksaa botskiliput saarelle?

Mietteillä olevan reissun tarkoitus on bailaaminen. En ole kiinnostunut Ibizasta kauheastikaan, mutta nyt aion kokeilla ennenkuin ikä alkaa painaa liikaa.
Ellen nyt mee, tuskin lähden sinne ikinä. :hyper:

"Suck my dick, suck my motherfuckin' dick!!!" ---> :dance:

Mielestäni paras aika on syksy, eli closing partyt syyskuun lopulla, ei niin paljon ääliöitä. Varsinainen sesonkihan alkaa toukokuun lopusta, kestää lokakuun alkuun ja pahin ryysis on sitten heinä-elokuussa. Spacen closarit taitaa olla viimeiset.
Ibiza townia voin suositella, välttäkää san ania. :)
Tässä paras sivusto klubi-illoista: http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_i.htm
En ole koskaan botskilla mennyt, mutta flygari maksaa tosi vähän ja Air berlinin lennot taitaa olla halvimmat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taalla ollaan. Taytyy kylla sanoa etta on melkolailla kova bilemesta, meinaa kunto alkaa hyytymaan nain vanhuksella. Uskomattomia nuo klubit, varsinki se ihmisten maara..! :eek:

Se vaan arveluttaa etta mita sitten ku palaa suomeen ja menee paikalliseen yokerhoon? Tuntuu varmaan melko lepsuilta bileet. :D

Syyskuun alkupuolella olis tarkoitus piipahtaa Barcelonassa. Ibizallakin tekis mieli poiketa, mutta haluaisin pitää suunnitelmat mahdollisimman auki. Mitenkähän täynnä saari mahtaa olla tohon aikaan? Saako majoituksen pariksi yöksi vielä paikanpäältä?

Klubituksen foorumilla mainittiin että liput olisivat olleet tänä vuonna halvempia kuin ennen, kuten myös drinkit. VOiko kukaan vahvistaa?

Kellään tiedossa paljonko lautta Mallorcan ja Ibizan välillä maksaa?

:offtopic:
Onko Ibizan meinikni "tarttunut" ollenkaan Mallorcaan vai biletetäänkö siel laisinkaan samaan tyyliin?

Mulla elokuun lopussa matka :) Tutun lomaosakkeeseen mennään, joten majotus halpaa. Kattelin, että Ryanairilla ku lentäis Lontoon kautta, niin sais kyllä melkosen halvalla liput!

Vähän hirvittää noi hinnat, joku 100e klubille sisään? :D Mutta (ainakin) kerran elämässä! Jos pari kertaa kävis noilla isoimmilla klubeilla ja muuten keskittyis pikku- ja rantabileisiin, nii eiköhän se mahu budjettiin :)

Mulla elokuun lopussa matka :) Tutun lomaosakkeeseen mennään, joten majotus halpaa. Kattelin, että Ryanairilla ku lentäis Lontoon kautta, niin sais kyllä melkosen halvalla liput!

Vähän hirvittää noi hinnat, joku 100e klubille sisään? :D Mutta (ainakin) kerran elämässä! Jos pari kertaa kävis noilla isoimmilla klubeilla ja muuten keskittyis pikku- ja rantabileisiin, nii eiköhän se mahu budjettiin :)

Siihen "Suomikännit" ja poke tulee tunnin sisälläolon jälkeen nappaamaan niskasta, että "eiköhän se olis aika lähteä nukkumaan" :D

Air Berlinin lennot ovat aika huokeita, yhden välilaskun joutuu kärsimään. Klubeille pääsee ilmaiseksikin sisään, suuriin iltoihin joutuu tosin yleensä pulittamaan sen 35-50 euroa, mutta ei missään nimessä satasta. Voi tuntua kovalta, mutta ne lineupit. Suomessa liput olisivat vielä kalliinpia. Hauskintahan tässä on tietysti se, että klubeilla juomat maksavat kympistä ylöspäin, myös 0.25 vesi :)

Ääää mäkin haluun Ibizalle!! En oo ikinä käyny, mut se on kyl ehdoton juttu jonka haluan kokea vielä joskus. Mä tiedän, että viihtyisin. ;) Sit ei kyllä Suomen bileet tuntuis enää missään, mut so what.

Paitsi tiedän jo nyt, että mun frendeistä ei oo lähtijöiks..

Ääää mäkin haluun Ibizalle!! En oo ikinä käyny, mut se on kyl ehdoton juttu jonka haluan kokea vielä joskus. Mä tiedän, että viihtyisin. ;) Sit ei kyllä Suomen bileet tuntuis enää missään, mut so what.

Paitsi tiedän jo nyt, että mun frendeistä ei oo lähtijöiks..

Ei kannata käydä, ravaat siellä sitten kuitenkin joka vuosi kuten minä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom