IBIZA! Kukaan menossa, kukaan käynyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
Miten ihmeessä te tonne Ibizalle ootta päässy? Eihän sinne täältä Suomesta kuulemma järjestetä mitään reissuja??

MÄ HALUUN SINNE KANS :hyper: :kippis1: :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Narukäsi sanoi:
Eikö niitä kirottuja brittejä pyöri nykyään Pattijoella? Pitää mennä semmoiseen paikkaan missä ei pärjää Englannilla niin pääse briteistä eroon.

edit. Mutsi on tällähetkellä Ibizalla...
Ensimmäinen virhe koskien Thaimaan matkailua: Pattaya != Thaimaa, Thaimaalla ja Pattayalla ei ole oikein mitää tekemistä toistensa kanssa, tai noh, onhan Pattayalla lämmintä, edullista ja niin pois päin, mutta...

Hyvä jos mutsikin dikkaa :eek:

antti1 sanoi:
Miten ihmeessä te tonne Ibizalle ootta päässy? Eihän sinne täältä Suomesta kuulemma järjestetä mitään reissuja??

MÄ HALUUN SINNE KANS :hyper: :kippis1: :kuola:

Ota kuule suora lento Finskillä Barcelonaan ja sieltä sitten lennät joko Iberialla taikka Spanairilla saarelle...

Vaihtoehtona on myös mennä lautalla saarelle, eli voit mennä saarelle vaikka omalla autolla kotioveltasi jos intoa riittää.

Juuh, Ibizalla tuli vietettyä bileidenhuuruinen viikko 2002. Olihan se unelmien täyttymys vanhalle reivaajalle, mutta viikko oli kyllä liian lyhyt aika (rahat sai kyllä kulumaan). Uudestaan tekis mieli, kunhan joskus saan rahat kursittua kokoon, näillä opiskelijan eväillä ei tosiaankaan sinne lähdetä hauskaa pitämään. Rahaa pitää sitten olla ja rutkasti, kun pelkkä vesi klubeilla maksaa jo mansikoita.

Ja itse olin San Antoniossa, eksyin tosiaan kerran sinne west endiin ilta- aikaan ja se kerta jäikin sitten viimeiseksi!

Klubeista omaksi suosikiksi kohosi Es Paradis, tykkäsin siitä sisustuksesta niin paljon. Amnesia tietty oli myös omaa luokkaansa. Cafe del Mar oli myös ihan ykkönen, toki sitä omaa kultaa olisi todella kaivannut silloin kainaloon. :)

Ihan ykkös auringonottopaikaksi nousi Cafe Savannahin edusta, sinne kun sai tilattua kylmät juomat ja patongit tuoleille suoraan ja meressä oli kaikenlaisia mönkiäisiä (hui!) elikkä ei siis perus hiekkaranta- ja turistimeininkiä.

Kaikenkaikkiaan ihana paikka!!

niin ja eikös jookoskookos lennä sinne suomesta?

Itse en ole ibizalla käynyt, Espanja ei muutenkaan enää innosta matkailumaana. En usko, että koskaan ibizalle lähdenkään. (Ei nimittäin ole mikään perhe lomakohde) Muutama kaveri tuolla on käynyt, kun voittivat jostain kilpailusta palkinto matkat. Tarinaa sieltä sitten riitti kerrottavana. Olivathan nuo kuulemma viihtyneet, kun oli ollut paljon kauniita naisia.

Ibizalla löytyy varmasti menopaikkoja diskoista klubeihin varmasti jokaiseen makuun. Musiikki kyllä kuitenkin painottuu enemmän tuonne konemusiikin puolelle.

Muutamia hyviä klubeja ovat mm.

Privilege www.privilegeibiza.com

Maailman suurin klubi joka on myös ibizan kuuluisin klubi. Kapasiteetti tuonne on 10000+. Paikka koostuu suurista halleista ja baareista. Päähalli on vanha lentokone halli jolla on korkeutta 25 metriä. Pää hallissa on myös suuri uima allas. Musiikki painottuu houseen sekä tranceen. Suosittu erityisesti muutamien formulatähtien keskuudessa sekä jalkapalloilijoiden. Paljon kauniita vähäpukeisia naisia. (Huom. Galleria) ;) Avoinna aamuun asti.

Space, Playa D'en Bossa www.space-ibiza.es

Toinen kuuluisa klubi. Space aamuklubi. aukeaa aamuisin 08.00 ja on avoinna aina iltaan asti. Tänne on hyvä siirtyä jos turnauskestävyyttä riittää ;) Aivan lentokone kentän kiitoradan päädyssä. Koneet laskeutuvat ja nousevat niin voi tuntea niiden "läheisyyden" Musiikki painottuu houseen sekä technoon.

Eden www.edenibiza.com

Pari kerroksinen klubi. Erityisesti brittien suosiossa (kuulemma) örvellystä riittää. Musiikki suuntaus trance.

El Divino www.eldivino-ibiza.com

Klubi baari kompleksi. Baareja mm. Zoo Bar (drinkki baari), tango bar (kadulla/terasseineen) El divino cafe (ihan perus kahvila), Divinito (terassi baari) Klubi jossa myös terassi joka myös katettu. Paikka kuulemma erityisen suosittu homojen sun muiden keskuudessa. Musiikki painottuu houseen, funkkiin sekä jazziin.

kokaiinin määrä tarvii itse nähdä. Sitä ei voi selittää. Melkein hengityssuojaimen kanssa joutuu liikkuun ettei livahda viiva sieraimeen.

:) Tuossa on juuri se suurin syy miksi en itse henkilökohtaisesti tuonne lähde. Huumeitahan tuolla kuulemma liikku ja aivan hirveästi. Jos joku tykkää kovasta menosta ja vauhdista niin tuolla sitä varmasti riittää. Itse valitsen lomakohteeni kyllä toisin. Hyvää lomaa!

huumeista...niitähän siellä varmasti liikkuu mutta itse en kokeillut mitään eikä kukaan mulle mitään tullut koko viikkona tarjoomaankaan. Enkä pahemmin edes kiinnittänyt koko asiaan huomiota, johtunee varmaan asiaan perehtymättömyydestäni. :) Eli mun mielestä tolla perusteella ei Ibizalta tarvi pois jäädä.

On tullut viikko Ibizalla vietettyä (ja asiaan melkoisesti perehdyttyä). Kevyesti olisin saanut toisenkin mokoman siellä kulumaan. Asuin San Antoniossa joka on huomattavasti rauhallisempi mesta kuin Ibiza Town.

Onko nyt sama Ibiza jonne minä olen lähdössä kolmatta kertaa ensi keskiviikkona? :hyper:
Asiahan on täysin päin vastoin, en ole koskaan kenenkään kuullut sanovan noin.
Siis ei millään pahalla...

samaa tässä mietin...tosin en oo Ibiza Townissa asustellut...mutta mun nähdäkseni ihan tarpeeks menoa löytyy San Antoniosta! :hyper: Tekis muuten kovasti mieli lähteä ens kesänä..pitänee kattoa toi rahatilanne taas kerran. Joku hyvä bileporukka ois kiva saada kasaan :):kippis1:

Muutamia hyviä klubeja ovat mm.

Privilege www.privilegeibiza.com

Maailman suurin klubi joka on myös ibizan kuuluisin klubi. Kapasiteetti tuonne on 10000+. Paikka koostuu suurista halleista ja baareista. Päähalli on vanha lentokone halli jolla on korkeutta 25 metriä. Pää hallissa on myös suuri uima allas. Musiikki painottuu houseen sekä tranceen. Suosittu erityisesti muutamien formulatähtien keskuudessa sekä jalkapalloilijoiden. Paljon kauniita vähäpukeisia naisia. (Huom. Galleria) ;) Avoinna aamuun asti.

Space, Playa D'en Bossa www.space-ibiza.es

Toinen kuuluisa klubi. Space aamuklubi. aukeaa aamuisin 08.00 ja on avoinna aina iltaan asti. Tänne on hyvä siirtyä jos turnauskestävyyttä riittää ;) Aivan lentokone kentän kiitoradan päädyssä. Koneet laskeutuvat ja nousevat niin voi tuntea niiden "läheisyyden" Musiikki painottuu houseen sekä technoon.

Eden www.edenibiza.com

Pari kerroksinen klubi. Erityisesti brittien suosiossa (kuulemma) örvellystä riittää. Musiikki suuntaus trance.

El Divino www.eldivino-ibiza.com

Klubi baari kompleksi. Baareja mm. Zoo Bar (drinkki baari), tango bar (kadulla/terasseineen) El divino cafe (ihan perus kahvila), Divinito (terassi baari) Klubi jossa myös terassi joka myös katettu. Paikka kuulemma erityisen suosittu homojen sun muiden keskuudessa. Musiikki painottuu houseen, funkkiin sekä jazziin.

!
Privilege, El divino ja erityisesti Eden ovat ihan hanurista. Pacha, Space ja Amnesia sen sijaan eivät.
Joo, olen käynyt Ibizalla useasti.

Oltiin joskus 95 San Antoniossa 2vko reissulla. Ibizan kaupungissa käydessä huomattiin, että mentiin väärälle puolen saarta. Ibizan kaupunki tuntui olleen ainakin silloin hivenen aikuisempien mesta. Ei sitä brittiteinihelvettiä 2vko kestänyt, olimme tyytyväisiä kun päästiin jo 1 vko jälkeen pois. Naureskeltiin, että baarin ruuhkan ylittäessä kipukynnys, pitäisi olla jalkapallo potkaistavaksi kadulle, niin saa ne liigapaitaan pukeutuneet 17-kesäiset hittoihin sieltä.

Pirun kallis paikka loppupelissä, eli jos raha ei ole ongelma niin siellä voi kikkailla varmaan hienon 8yötä, mutta viinan voimin ei ainakaan allekirjoittanut sitä taida enää tällä iällä jaksaa ;)

Itsehän pääsin käväisemään ibizalla 1päivän kun voitimme kavereiden kanssa sen Fantan bamboocha kisan. 1vk ympäri etelä-eurooppaa helv. hienolla laivalla mutta kuitenki. Saavuimme ibizalle reissumme viimmeisenä päivänä ja kun ihmettelimme missä kaikki on niin paikallinen asukas paljasti että lauantaina oli ollut kesäkauden loppu bileet ja kaikki oli TODELLA kuollutta. Nähtii ehkä 4kpl 50v juoppoa siellä rannalla. Oltiin siis sunnuntaina ibizalla. kylläpä masenti. 24h aikasemmin ja oisin varmaan ollut elämäni parhaissa bileissä koskaan =(
Mutta suomi tyyliin oltii jo lähipubissa puol 10 aikaa aamusta hyvin päissään =D

Ite oleskelin 4 kesää Ibillä. Tuli käytyä jopa kerran Amnesiassa ja vielä selvinpäin. Ei oikeen napannu touhu. Onhan se varmaan hienoa jos tykkää. Kesällä oli hauska kattoa aamu 9 aikaan, kun porukka valui ihan kuolleen näkösinä bussipysäkeille.:D Ite olin matkalla rannalle tai salille...

Joissakin live-rantabailuissa tuli muutamaan otteeseen käytyä ja ne oli ihan jees.

Enemmän tykkäsin luonnosta ja kyllä sieltä vielä (onneks) löytyy hiljaisia rantoja ja "kallioita" missä on kiva kävellä ja snorklailla.

Enemmän tykkäsin luonnosta ja kyllä sieltä vielä (onneks) löytyy hiljaisia rantoja ja "kallioita" missä on kiva kävellä ja snorklailla.

Viime kesänä oltiin kaveriporukalla ja vuokrattiin avomaasturi parina päivänä. Sillä tykitettiin sitten koko saari läpi ja siellä on todella rauhallisia rantoja hotelleineen "keskellä ei mitään/nowhere" jossai ei todellakaan ole bilekansaa riehumassa, kun lähtee pois päin Iziba-townista ja San antoniosta (oisko nyt pohjonen oikea ilmansuunta).

Muita havaintoja

En suosittele lähteen sinne porukassa joka ei tykkää konemusiikista ja isoista bilemestoista. Menee vähän kokemus ohi (iso clubit, isot bileet) jos osa jengistä jää vaan terasseille ja pubeihin jumittaa.

Brittejä aivan perkeleesti ja sielä ne harrasta laumaeläin kulttuuriaan maineensa veroisesti. Ja se West end on aivan tykillä täyteen ammuttu brittejä.

Isoihin yökerhoihin siisäänpääsy maksut on tosiaan luokaa 20-50€. Riippuu vähän siitä kuka soittamassa, mikä päivä ja mitkä bileet kyseessä... Voi tehdä kuten me eli menee sisään Edenin maksaa 50€ on sisällä 10min ja totee et paskaa musaa ja marsiin tien yli es paradiisiin ja maksaa taas 50€ sitään ;)

Juomat isoissa yökerhoissa maksaa (muistaakseni) aika perkeleesti. votka-tuoremehu rinksu about 10€?

Rantakadulla meille tultiin ainakin vähän väliä tarjoomaan alkoholia vahvempaa (kait ollaan sen verran hampuusien näköisiä! :D )

DJ:t
Olihan se outoo kun joka ilta oli monessa paikassa huippu DJ:tä. (Lisa Lashes ja judge jules oli itselle kovimmat)

Meidän aikaan legendaariset Bora bora (beach-bilemesta) ja Amnesia oli kiinni huumetutkintojen takia

Takeoff lentää (ainakin lenti) suoraan suomesta Ibizalle. Helppo myös itse lentää esim espanjan kautta

...Mitä opin?
1. En mene enää porukan kanssa joka ei tykkää konemusiikista
2. Kannattaa levetä suomessa hyvin että jaksaa tykittää
3. Jos aikoo juhlia, niin rytmit pitää olla mallia "yö-eläin" eli nukkuu päivät ja herää luolasta illalla bilettämään
4. Jos bilettää HC:na joka ilta niin 2 viikon reissu voi tuoda jo viikatemiehen mukanaan eli viikko riittänee
5. Ei kannata jäädä jumittaan vaan siihen omaan kylään. Eli jos on san antanioissa niin välillä Ibiza-towniin ja sama toistepäin
6. Brittien kanssa samalle aaltopituudelle pääseminen haasteellista koska monesti viihtyvät vain maamiestensä ja kaveriporukkansa kanssa. Irkkujen kanssa pääsee hyvin juttuun (Tosin ei hirveesti sielä edes kaveruutta jaksettu hieroa)

saanko tulla matkalaukkuun? :) Meinaatkos bilettää joka ilta 2 viikkoa? Siinä tosiaan on jo viikatemies lähellä:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom