Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on kyllä hyvä tunne kun sain pidettyä reilun puolentunnin esitelmän etiikasta ensimmäisenä ja se meni jopa paremmin, kuin olin kuvitellu. Loppu kurssin saan sitten vaan rennosti kuunnella muiden esitelmiä, ilman stressiä
Toiselle päivälle sen valitsin, mutta kukaan ei sitten pitänytkään ensimmäisenä päivänä, joten olin ensimmäinen.Toi on muuten tosi hieno fiilis. Tarjouduitko vapaaehtoiseksi pitämään esitelmäsi ensimmäisenä?
- Kahvi hyvän aterian jälkeen kruunaa kyllä kaiken
Ei näistä narsisteita kukaan hiffaa sun läsnäolo läppiä ja hyvä niin nauti sä vaanOn hienoa tulla tietoiseksi nykyisestä hetkestä. Tätä ei voi tajuta ennenkuin on todella kokenut sen. Silloin tajuaa, et kaikki huolet ovat turhia ja vain silloin voi syvästi kokea, että kaikki on hyvin.
Nyt on kyllä hyvä tunne kun sain pidettyä reilun puolentunnin esitelmän etiikasta ensimmäisenä ja se meni jopa paremmin, kuin olin kuvitellu. Loppu kurssin saan sitten vaan rennosti kuunnella muiden esitelmiä, ilman stressiä