Hyviä tunteita!

On hienoa tulla tietoiseksi nykyisestä hetkestä. Tätä ei voi tajuta ennenkuin on todella kokenut sen. Silloin tajuaa, et kaikki huolet ovat turhia ja vain silloin voi syvästi kokea, että kaikki on hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on kyllä hyvä tunne kun sain pidettyä reilun puolentunnin esitelmän etiikasta ensimmäisenä ja se meni jopa paremmin, kuin olin kuvitellu. Loppu kurssin saan sitten vaan rennosti kuunnella muiden esitelmiä, ilman stressiä

Toi on muuten tosi hieno fiilis. Tarjouduitko vapaaehtoiseksi pitämään esitelmäsi ensimmäisenä?

-alkaa jokin loma tai on saanut jonkin työn/kokeen tehtyä
-treenin jälkeen ed kourassa :evil:
-paskan pidättäminen
-menneiden hyvien muistojen ajattelu
-torkun laittaminen aamulla 100 kertaa = 100 fiilistä aah vielä saa nukkua
-jonku odottaman tv-sarjan kattelu
-musiikki kovalla pitkän tauon jälkeen

-onnistuminen omassa urheilusuorituksessa ja kisan/esiintymisen jälkeinen mahtava fiilis
-omien valmennettavien puolesta jännittäminen (jännitän enemmän kuin omaa suoritustani), ja se mieletön tunne, kun huomaa, että jotain on taas saavutettu ja se on mun ansiota
-kesäyöt TAI pimeät lämpimät illat/yöt ulkomailla
-mansikat, kun niitä saa ekan kerran kesällä
-hieronta, ja myös hieronnan jälkeinen (koko päivän kestävä) tunne
-se, kun loppukeväästä huomaa omien istutustensa aloittelevan kasvuaan

- Kahvi hyvän aterian jälkeen kruunaa kyllä kaiken

Tuo pitää kyllä mainita. Hyvän aterian (iso ateria, paras fiilis tulee kun on kunnolla broileria/possua/nautaa) jälkeen kun vetää kahvin/colan/oluen, niin tuosta ei olo paremmaksi mene.

Todella paskamaisen päivän päälle rojahtaminen nojatuoliin netin ääreen, kädessä lasillinen viskiä.

Toimii tällä hetkellä :)

On hienoa tulla tietoiseksi nykyisestä hetkestä. Tätä ei voi tajuta ennenkuin on todella kokenut sen. Silloin tajuaa, et kaikki huolet ovat turhia ja vain silloin voi syvästi kokea, että kaikki on hyvin.
Ei näistä narsisteita kukaan hiffaa sun läsnäolo läppiä ja hyvä niin nauti sä vaan:)

Se ku illalla lukee sängyssä jotain ja alkaa simät lupsahtamaan kiinni, sitten vaa pistää kirjan lattialle, pään tyynyy ja herää aamulla pirteenä :)

Nyt on kyllä hyvä tunne kun sain pidettyä reilun puolentunnin esitelmän etiikasta ensimmäisenä ja se meni jopa paremmin, kuin olin kuvitellu. Loppu kurssin saan sitten vaan rennosti kuunnella muiden esitelmiä, ilman stressiä

Mä vedin lukion ykkösvuonna reilun 13 minuutin pituisen esitelmän Vlad Seivästäjästä (historian tosi Dracula) äikässä...se oli jo sellainen kynnys, ettei oo sen jälkeen esitelmät jännittäny :rock: Sitten oon vaan nauttinu rennosta meiningistä siitä eteenpäin...

...ehkä sillä 9 1/2 arvosanalla oli jotain jälkivaikutusta :rolleyes:

-Hoidetut kouluhommat
-Tilipäivä
-Kun tyttöystävä osoittaa välittävänsä
-Kun saan ympärilläni olevat nauramaan
-Lenkillä -20C kylmyydessä ja sitten saunaan
-Tehokkaat autot. Eilen oli Tampereella Quattropäivä, jolloin sai kokeilla tuliteriä Audeja kuka tahansa. V10 nelivedolla tuntui ihan kivalta kun polkaisi kaasua:kuola:
-Lentokoneen nouseminen ja jarruttaminen.
-Hyvä ruoka
-Kesällä auton (mieluiten avoauton) ajaminen lämpimän auringonlaskun aikaan. Hyvä musiikki tietenkin taustalla.
-Tiedon saaminen tulevasta matkasta/työpaikasta tai jostain muusta hyvästä tapahtumasta...

-Kotiutuminen piiiitkän työpäivän jälkeen ja sitten muutama kylmä olut.
-Kun soitto kulkee.
-Kun kännykästä loppuu akku ärsyttävän/turhan puhelun aikana.
-nussiminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom