Hyviä neuvoja vailla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katja
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
50
Hellurei!
Elämäni ekaa viestiä tänne naputtelen.. useinkin olen täällä muuten surffailemassa ja lueskelemassa. Kun mulla on pieni onkhelma, johon kaipaisin jonkun siskon aapuu-va tai vinkkiä..
Mä olen käynyt salilla nyt noin 4,5 vuotta, treenaillut milloin olen päässyt (yksin kahden muksun kanssa ja vuorotyö) kuitenkin 2-3 kertaa viikossa.
Ja nyt mä haluisin jotain uutta ja enemmän.. että mä treenaisin jotain varten. Fitness mua ei kiinnosta, koska en ole sen tyyppinen, että pitäisin niin esiintymisestä. Enemmänkin ehkä jotain voimailujutskaa.. Tai en mä tiedä..

Sattuisko joku tietämään Mikkelin suunnalta jotain ihmistä, johon voisi vaikka ottaa yhteyttä? Tämä on vähän vaikeeta, kun en oikein itekään tiedä mitä haluaa.. Olisko teillä vinkkiä tämmöiselle sekoilijalle ;)

Heips ja tervetuloa joukkoon!

Ja noita neuvoja en nyt varmaan osaa antaa, mutta...
Mikä sinua noina 4,5 vuotena vei salille? Kunnon tai lihasten kasvatus, hoikkana pysytteleminen, hyvän olon saavuttaminen vai teitkö sitä "huvin ja urheilun vuoksi"? Itse käyn salilla treenaamassa, koska se on ihan älytömän kivaa ja olo on huomattavasti parempi kokonaisvaltaisesti. Millaista yllykettä kaipaisit? Voisit tutustua alan lehtiin, niissä käsitellään kyllä aika hyvin kaikkia saleilu harrastuksen puolia! Tai osallistu mimmimiittiin, jossa tapaat muita samanhenkisiä.

Eipä tästä sepustuksesta paljon hyötyä ollut, mutta toivotanpa vielä kerran tervetulleeksi, olet tullut juuri oikealle palstalle :)

kiitti

Salille vei 4,5 vuotta sitten se, kun tyttöni oli 2kk vanha ja mä rapakunnossa.. Eli kuntoa lähdin hakemaan. Sitten kun tuloksia alkoi syntyä, paino putosi ja sitä rataa, mukaan on tullut muita tavotteita. Tällä hetkellä haluaisin nostaa tuloksia, saada lisää voimaa, treenata enemmän tosissaan. Olen kyllä nämä vuodet lukenu aikalailla paljon alan kirjallisuutta ja lehtiä jne, asiat on sillai kyllä aika tuttuja.
No, mä jatkan treenaamista, viimeeks yks jenkkikaappi antoi onneks vähän uusia vinkkejä.

Millä salilla Katja käyt treenaamassa? Jos meidän treenipaikka on sama, niin mehän voidaan lyödä viisaat(?) päät yhteen. :)

vilma-liina sanoi:
Millä salilla Katja käyt treenaamassa? Jos meidän treenipaikka on sama, niin mehän voidaan lyödä viisaat(?) päät yhteen. :)
no kun en asu ihan mikkelissä, mutta lähellä kuitenkin. Olispa mukava lyödä päitä yhteen :) Mä olen vähän yksinäinen susi salillani..

lisäksi mulla on lieviä vaikeuksia tämän kirjoittamisen kanssa ja näiden sivujen kans muutenkin.. mutta antakaa armoa, kunhan mä opin.. (mistähän tämä viesti mahtaa löytää itsensä..)

ala harrastaa voimannostoa. sitä on helppo alkaa harrastaa koska sulle kokeneella salinkävijälle on jo varmaan penkki,jälkakyykky ja maastaveto tuttuja. lisäksi ei tartte mitään esiintymisiä ja voit seurata tarkasti editystymistäsi. pelkkiä penkkaus kisojakin järjästetään...et tälläinenki vaihtoehto ois olemassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom