Hyviä kidutusvinkkejä (käden) ojentajille

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by DOMS man
Paljonko muuten saatte tuosta kapeasta penkistä normaalipenkkiin verrattuna.

Itse suhteellisen aloittelijana jaksan nyt normaalipenkistä 10 x 75 kg. Kapeaa penkkiä rupesin tekemään vasta viime syksynä ja saan siitä nyt 10 x 60 kg.

Ovatko rinta ja ojentajat tasapuolisesti kehittyneet? Käsiä pidän kapeassa penkissä kai lähempänä toisistaan kuin pitäisi, noin 10 cm, mutta ei kai siitä ole haittaakaan.

Miken 2*6 systeemillä teen molemmat ja normaalissa on mennyt 2*6*112,5 ja kapeelta meni viime reenissä 2*6*95 ja ois mennyt ehkä se 2,5 kg enemmänkin, mutta ensi kerralla sitten...

Mulla on kans tominu lähes kamalan hyvin toi ranskalainen + kapee pena + push-down kombo. Kapee penkki kymmenisen kiloo jäljessä ja liikumme selvästi kaksinumeroisilla luvuilla! :nolo:

Originally posted by MuscleMemory
Tunnetaan nimellä Tate press. Hyvä liike tehtäväksi vaikka viimeisenä ojentaliikkeenä. Ei tarvitse käyttää kovin isoja painoja ja tuntuma on erittäin hyvä.

hitto! joku kerkesi jo mainitakin tämän loistoliikkeen! itse löysin tämän liikkeen vajaa kuukausi sitten ja jo näin lyhyen ajan jälkeen tuntuu että ojentajien alaosaan olisi tullut lisää lihaa! erittäin tehokas liike kyynärpään alueen vahvistamiseen!

top 5 ojentajaliikkeet:
1. kapea penkki
2. ranskalainen istuen niskan takaa (?)
3. tate press
4. yhden käden ranskalainen
5. dippipunnerus

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom