Hyviä ja halpoja partureita Helsingistä?

Niin ja paljon menestystä Luomoporkkanalle:)
ai kuin?

hinnoista en voi kommentoida juurikaan sillä mulla ei ole niihin sanavaltaa kun olen vuokralla, mutta alennusta voin toki antaa.

pk seudun hinnat sisältää toki ilmaa joissakin paikoissa, mutta kyllä ne yleensä on laskettu liikehuoneiston vuokrien, yhtiövastikkeiden aineiden,palkkojen jne mukaan.

elämä on kallista siitähän ei vaan pääse mihinkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostetaanpas kun nyt pitäis saada huomiseks hippitukkaa hieman tasoiteltua työhaastatteluun. Tarkoitus olisi siis oikeasti tasoitella että näyttäis ponnarilla vähän siistimmältä ja muutenkin eli ei luulis olevan kovin vaikeeta. Kalliossa hyviä paikkoja. Joku Martti & Rene tuossa Viidennellä Linjalla on ja kokeilen sitä jos en muuta keksi vaikka keijoltahan tuo haiskahtaa :).

Nostetaanpas kun nyt pitäis saada huomiseks hippitukkaa hieman tasoiteltua työhaastatteluun. Tarkoitus olisi siis oikeasti tasoitella että näyttäis ponnarilla vähän siistimmältä ja muutenkin eli ei luulis olevan kovin vaikeeta. Kalliossa hyviä paikkoja. Joku Martti & Rene tuossa Viidennellä Linjalla on ja kokeilen sitä jos en muuta keksi vaikka keijoltahan tuo haiskahtaa :).
Jos vielä ehdit niin kysy tuolta aikaa http://www.dolcevita.fi/

Eiköhän Luomuporkkanalla oikea henkilö löydy. :thumbs::D

Mä kävin tuolla Barbershopissa. Muutenkin kampaus ja reuhka aina vähän sinne päin, mutta näytin ihan retardilta kun tulin tuolta. Piti itse korjailla kynsisaksilla kotona sen mitä osasin. On se outoa jossei osaa perus lippatukkaa säätää edes helsingin BB-parturit.

Jussille kans yhtenäinen pakkis-kampaus.:hyvä:
Paskanvitut :D. Kysyin suosituksia entisen kotikaupungin hoviparturilta ja nyt on aika varattu aamulla Kampin Pure Hairdressingiin. Pitäis olla laatujamppoja leikkaamassa, raportoin tuloksesta myöhemmin ;).

No kävin tänään sitten Kampin keskuksen ylimmässä kerroksessa Pure Hairdressingissä. Kivaa palvelua, sai odotellessa kahvia/mehua. Tukasta tuli hyvä vaikka aika paljon se lyhenikin tuollaiseen surffarimittaan nyt. Hintaa leikkauksella 30egeä ja ammattitaitoinen jamppa kyseessä, olikohan Jani nimeltään. Mikään ei haiskahtanut keijolta jos jotain kiinnostaa eli niitä miespartureita voi ainakin suositella :thumbs:. Joku nainenkin siellä leikkaamassa myös oli. Ei tuota paikkaa voi kuin suositella ;).

Googlettelin itä-hkin partureita ja tällasen pakkisketjun löys hakukone. Eli pistetään nyt tänne jos joku sattuu päivän aikana koneella käymään että tänään pitäs taas parturissa pyörähtää ja suositella saa itähki alueelta mestoja. Itäkeskus nyt ois helpoin paikka suunnistaa. Hinnalla ei niin väliä jos jälki on hyvää.

HairArt Itiksessä on aika jees alallaan, aikani Itiksen paikkoja läpikäyneenä olen vakiinnuttanut parturoinnit sinne. Sijaitsee tokassa kerroksessa Anttilan yläpuolella. Yleensä olen marssinut sisään ilman ajanvarausta. 25-30€ on maksanut (ainakin kuukausi sitten) lyhyiden hiusten leikkaus.

Fredalla on se jenkkityylinen Barbershop, taisi voittaa Cityn jonkun äänestyksen ja ei ole kallis.
Jos tarkoitat Rodyn Barbershoppia viiskulmassa niin se on kyllä hyvä mesta. Hiukan kiireinen kaveri, eikä maailman halvin (25 e?), mutta mukava tyyppi ja osaa asiansa.

Eiks toi 25e oo aika perus joka paikassa ainakin itellä ollu? Tsekkasin ton hairArtin kun laiskotti ja on toi itis niin kätevän kulkuyhteyden päässä. Fledasta tuli ihan jees. Vähän ois voinu olla särmikkäämpi mutta toisaalta en oikein tienny mitä halusin niin ei osannu sen enempää neuvoa. Vähän ehkä ketjumainen vaikutelma makuuni ja mitä sivusta kattelin niin taso heittää aika paljon. Varmaan sieltä paremmasta päästä osu omalle kohdalle. Muutenkin välttelen ketjuja niin vaatteissa, sisustuksessa kun partureissakin. Eli jatkoa varten saa kertoa jos stadissa pyörii joku hintavampikin intiimi parin parturin liike joka osaa suunnitella jotain uutta rohkeesti.

Osaako joku kertoa Vantaalta (mielellään Tikkurila / lähialueet) jonkun hyvän parturin mihin pääsee ilman ajanvarausta ja järkevään hintaan? Hintaluokka ~25 €.

Olisiko kellään tietoa hyvistä partureista Helsingissä? Haussa olisi kaveri, joka osaisi leikkaa klassisia hiustyylejä. Nyt on tullut käytyä näissä suurissa ketjuissa, mutta taso vaihtelee aika paljon leikkaajan mukaan/leikkaajan päivän mukaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom