Hyviä ja halpoja partureita Helsingistä?

SerialLoser sanoi:
Tulkaa Tapiolaan: ajatte 103:lla sen päätepysäkille, siinon tosi hyvä parturiliike, ja kaikilla työntekijöilla hurjan isot kannut.
20 eetun leikkuun jälkeen voi käydä El Torossa syömässä äijäruokien äijäruokaa, listalla on ainoastaan erilaisia isoja pihvejä.

:lol2: Turhahan tässä enää on muiden partureitansa mainostaa, paras on selvästi löytynyt ;)

Hinttimäisiä partureita wtc:ssä vai isoja kannuja Tapiolassa...tough choice :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Inska sanoi:
Pitäis itsekkin löytää uusi hyvä parturi Helsingistä. Entinen nosti jatkuvasti hintaa, ja 30 EUR hiustenleikkuusta oli liikaa. Varsinkin kun ne leikattiin aina päin persettä vaikka miten selvitti jopa kuvan avulla että 'kato, tällänen'.
Pirusti ammattitaidottomia leikkaajia joilla rahat pois meininki.
Käy nyt ihmeessä LuomuPorkkanan(albertinkutu 38) käsittelyssä! Hinnat ei pahat ja on ammattitaitoinen, ainakin meikäläisen asteikolla!

SerialLoser sanoi:
Tulkaa Tapiolaan: ajatte 103:lla sen päätepysäkille, siinon tosi hyvä parturiliike, ja kaikilla työntekijöilla hurjan isot kannut.

Jos isot kannut on se kriteeri niin riittääkö E-koko?->Albertinkatu38 siis yhä!:thumbs: ;)

SerialLoser sanoi:

Ai Pepe Åhman vai? Ei sillä laihalla ukolla minusta niin kummat manboobsit ole.

Aiheeseen: Groom Kalevankadulla on ainakin toiminut hyvin parin kokeilun perusteella. Parin tuolin nuorehkojen naishenkilöiden pitämä paikka vain miehille. Eli tuolla hoituu asialliset miesten kampaukset. Kulloisistakin trenditöyhdöistä en tiedä onnistuuko vai eikö, kun en ole jaksanut tehdä itsestäni pelleä enää aikoihin.

Parturi on kuitenkin hyvä, sillä paikasta löytyy Suomen kattavin auto- ja mp-lehtien valikoima, seinällä on Clint Eastwood & Charles Bronson ja kunnon mustat sumpit saa siinä leikkauksen ohessa. Hintakin taisi olla selvästi näitä unisex-mestoja halvempi ja muistaakseni mainostivat joskus myös palvelua ilman ajanvarausta. Niin joo ja parranajo wanhan hyvän ajan veitsiversiona onnistuu myös, mutta tuohon pitää vissiin varailla aika etukäteen, että on veitsitaituri varmasti vuorossa silloin kun tarvitsee.

IronMind sanoi:
Ai Pepe Åhman vai? Ei sillä laihalla ukolla minusta niin kummat manboobsit ole.

Aiheeseen: Groom Kalevankadulla on ainakin toiminut hyvin parin kokeilun perusteella. Parin tuolin nuorehkojen naishenkilöiden pitämä paikka vain miehille. Eli tuolla hoituu asialliset miesten kampaukset. Kulloisistakin trenditöyhdöistä en tiedä onnistuuko vai eikö, kun en ole jaksanut tehdä itsestäni pelleä enää aikoihin.

Parturi on kuitenkin hyvä, sillä paikasta löytyy Suomen kattavin auto- ja mp-lehtien valikoima, seinällä on Clint Eastwood & Charles Bronson ja kunnon mustat sumpit saa siinä leikkauksen ohessa. Hintakin taisi olla selvästi näitä unisex-mestoja halvempi ja muistaakseni mainostivat joskus myös palvelua ilman ajanvarausta. Niin joo ja parranajo wanhan hyvän ajan veitsiversiona onnistuu myös, mutta tuohon pitää vissiin varailla aika etukäteen, että on veitsitaituri varmasti vuorossa silloin kun tarvitsee.

Mä en ole kyllä yhtään naisparturia nähny siellä? Haiskahtaa hieman gayltä, mutta ehkä olen väärässä ja oon voinu nähdä väärinkin?:hyper:

Bisley sanoi:
Mä en ole kyllä yhtään naisparturia nähny siellä? Haiskahtaa hieman gayltä, mutta ehkä olen väärässä ja oon voinu nähdä väärinkin?

No nainen tai mies, enempi se parturi ainakin naiselta noin käsin kopeloimatta on näyttänyt sen mitä olen tähän mennessä tuolla käynyt. Herrasmiesparturi toki olisi vielä parempi. Taitaa tosin moinen olla melkoinen harvinaisuus täällä keijopartureiden luvatussa maassa, jossa juuri mainitut pepeåhmanit vääntävät edellisessä kuussa firman koulutuksessa oppimansa trendityttötukat kaikille asiakkaille sukupuoleen katsomatta.

Ettet ole kurkkinut vahingossa jostakin Gay Roomin ikkunasta Groomin sijaan? :eek:

Nyt tarvittais tietoa josko löytyisi joku viileä / ilmastoitu parturi Helsingistä. Lähikaduilta Töölöstä löytyy vain ilmastoimattomia koppeja, joissa näin kesäaikaan on kuumaveristen helvetillistä istuskella...

Herrasmiesparturi toki olisi vielä parempi. Taitaa tosin moinen olla melkoinen harvinaisuus täällä keijopartureiden luvatussa maassa, jossa juuri mainitut pepeåhmanit vääntävät edellisessä kuussa firman koulutuksessa oppimansa trendityttötukat kaikille asiakkaille sukupuoleen katsomatta.

The Barber Shop viiskulman tienoilla (se spårapysäkki ennen viiskulmaa on vieressä) on ollut hyvä paikka. Edullinen (tais olla 20 eur), ilman ajanvarausta ja lopputuloskin on hyvä. Täytyy taas käydä leikkauttamassa, kunhan tuo tukka vähän kasvaa. Ja hiukset leikkaa leppoisa brittiveijari (ei edes keijo kun kovasti ainakin kertoili perheestään).

Itäkeskuksessa Salon Unique on hyväksi todettu.
Sijaitsee uudella puolella, mcdonaldsin yläpuolella 2.kerroksessa.
Paska paikka, todella vaihtelevaa laatua, pari leikkas ihan hyvin mutta niitä on niin paljon, etten edes muista nimiä. Tuli käytyä n. parikytä kertaa kun oli konttori siinä "lähellä" ja tonne sujahtaa helposti kun laittaa auton katolle.

Luomuporkkanalle vaihdoin tuolta ja suosittelen kyllä.

Mechelininkadulla Parturi-Kampaamo Soiletessa olen käynyt leikkauttamassa oman kuulani. 15 € leikkaa siilin koneella ja viimeistelee saksilla. Hyvä paikka olen käynyt 19 vuotta.

The Barber Shop viiskulman tienoilla (se spårapysäkki ennen viiskulmaa on vieressä) on ollut hyvä paikka. Edullinen (tais olla 20 eur), ilman ajanvarausta ja lopputuloskin on hyvä. Täytyy taas käydä leikkauttamassa, kunhan tuo tukka vähän kasvaa. Ja hiukset leikkaa leppoisa brittiveijari (ei edes keijo kun kovasti ainakin kertoili perheestään).

Hinta/Laatu -suhteeltaan ylivoimaisesti paras parturi missä olen käynnyt. Muutenkin rento rock-henkinen paikka eikä mitään fashion paskaa naurettavilla hinnoilla. Värejä tuolta ei taida saada, jos semmoista haluaa. Ja tosiaan, englanniksi käy asiointi.

Uudenmaankadulla Figaro Barbers tjsp. En ikinä tota nimeä muista oikein, mutta on siinä tunnelin päässä. Turkkilainen jäbä, leikkaa erittäin hyvin. Muutin pois hesasta, mutta koska parempaa parturia ei ole löytynyt, niin kerran kuussa käyn sitten helsingissä parturoimassa.
Täydet :5: . Jälki aina erinomaista.

Parturiputiikki Ruusulankadun ja Runeberginkadun kulmassa. Klippaaminen maksaa 22,- ja parturina rennoin ja mukavin parturi (n. 40v nainen) jonka olen tavannut. Ekan kerran kun kävin puhuttiin ainoastaan armeijasta, ja hän osasi molempien pojansa sotilasarvot, koulutukset, missä kävivät, tekivät armeijassa jne. Ja kiinnostui mun palveluksesta jne. Loistotyyppi! Laadukasta jälkeä, ja luultavasti ainoa parturi stadissa jossa saa kahvia ennen leikkamista, ja jonka lehtipinosta löytyy Playboy ja FHM. :rock:
Ainoa miinus on vaikeus saada ajan samalle tai seuraavalle päivälle.

Toinen on Ruoholahden ostarissa, jossa saa ajan heti. Iso paikka, valoisa ja viihtyvä. Ja leikkajina AINOASTAAN hyvännäköisiä mimmejä. Laadusta en valitettavasti voi sen enempää sanoa kuin että ok, kun vain kerran käynyt, mutta jos ei muuta niin silmänruokaa.. ;)

Älkää missään nimessä menkö tuonne NAPSiin ainakaan. Kerran kävin ja toista kertaa en menis, vaikka maksettais. Opiskelijoita, joo, mutta kun ei ollut raukalla mitään käsitystä siitä miten mun hiukset tulis leikata, kun en sille kampaamotermein osannut selittää, mistä on kevennetty ja pehmennetty jne.

Anteeksi on :offtopic:

Kauhistelen tässä vain näitä hintoja. Avokki on parturi kampaaja ja en ole joutunut maksamaan vuosiin hiustenleikkuusta. Tiedän, että rahat eivät mene partureiden taskuun, joten en syytä hinnoista ketään. En vaan ikinä maksaisi 25 euroa hiusten laitosta. Toihan tarkottaisi 50 euroa kuukaudessa. Mutta onneksi saan tuon luontaisetuna.

Turkissa meidän kämpän vieressä maksaa 5 euroa hiustenleikkuu, parranajo ja samalla hierotaan, poltetaan karvat korvista ja nenästä, jne. En siis vertaa suomeen, elintaso täällä vähän eri. Mutta tuolla kävin joka toinen aamu ajamassa parran(pelkkä parranajo+oheiskrääsät noin 2.5 euroa).

Niin ja paljon menestystä Luomoporkkanalle:)

Kuten muutama muukin täällä, olen käynyt WTC Barbersseilla tms. Ihan ok jälkeä ja kuten sanottua nopeasti aikaa varaamatta. 20+5eur pesulla. :4: Miesparturit ovat kyllä minunkin mielestäni aikas keijon oloisia. Ei tuo haittaa, mutta pisti kyllä ekallakerralla silmään.

Viiskulmassa kävin kerran kysymässä pääsiskö, mutta sanoi että ehtii vasta seuraavana päivänä tjs. joten en sitten koskaan mennyt. En halua tehdä parturissakäynnistä mitään numeroa mitä pitäisi suunnitella viikkotolkulla. Nopeasti sisään ja ulos, turhat höpinät säästän Pakkikselle.

Kuten muutama muukin täällä, olen käynyt WTC Barbersseilla tms. Ihan ok jälkeä ja kuten sanottua nopeasti aikaa varaamatta. 20+5eur pesulla. :4: Miesparturit ovat kyllä minunkin mielestäni aikas keijon oloisia. Ei tuo haittaa, mutta pisti kyllä ekallakerralla silmään.

Täytyy valitettavasti kertoa erilainen kokemus. Sanoin yhdelle näistä keijoista että ei takaa kaikkea pois niin mitä vielä ja koneella hullu sutaisu heti kärkeen ja puihin meni. Tuon jälkeen tuli vielä perusteeton 5€ lisämaksu ja silloin napsahti ihan täysin ja aloin ulvomaan siinä city-käytävällä. Ulvominen kannatti ja sain rumat hiukset puoleen hintaan. Konsepti on kyllä hyvä ja varmasti joku keijostakin osaa leikata mutta nyt näin ei käynyt.

crocop: Ymmärrän tunteesi jos olet omassa avataressasi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom