Hyvät treenishortsit

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaimo osti minulle tällaset:

1255011353103_BIG.jpg

Omasta mielestä todella siistin näköiset ja miellyttävän tuntuista materiaalia.

OT: Ootteko Mölliskön kanssa jo naimisiin kerenny ;) ?. Kivat sortsit, aika hintavat, niinku Gaspit yleensä.

Jos hyviä treenishortseja kaipaa, niin mukavuushan se on a ja o. Varmaan tärkein pointti on etteivät yli polven ylity. Melkein kannattaa juoksushortseja etsiä urheiluliikkeistä vain kylmästi.

Jep, Las Vegasissa paukautettiin naimisiin tossa toukokuussa. Mitä sitä aikailemaan :D

Juu ei oo ihan halvat shortsit, mutta on kyllä hintansa arvoiset :)

Vai Vegasissa naimisiin, onnea! Teidät kai vihki joku vara-Elvis liukuhihnatyyliin, niinkun elokuvissa aina tapahtuu :hyper:

Gaspin Mesh Pantseista leikkasin itse hyvät kyykkäyshousut, ylettyy noin polven yläpuolelle. Käytännölliset ku mitkäki, mutta ulkonäkö ei kovin kaunis koska en osaa taittaa saumoja saati käyttää ompelukonetta.

Näin kesähelteillä (ilmastoimattomalla salilla) oon tykänny pitää puntilla juoksuun tarkoitettuja tiukkoja niken minishortseja... tosin miehen päällä tollanen saattaa näyttää vähän håmålta. Mut siis punttitreenissä käytännöllisyys on ulkonäköä paljo tärkeempää. Mä en tajua miten jotku miehet tai naiset voi esim. kyykätä joustamattomissa housuissa.

Jos ei halua tyyliä "reiden puoliväliin" asti olevat niin kannattaa katella koripallo shortseja. Yleensä nuo ovat todella hyvää kangasta ja hikikään ei pilaa niitä tai saa niitä näyttämään uskomattoman paskasilta. Ja kuhan hommaa oikean kokoiset niin ei ne mene yli polvien.

En ymmärrä miten ihmiset yhdistää täällä risat ja vanhat vaatteet paskasiin ja haiseviin vaatteisiin. Ei se että on vanhat ja risat kamat päällä tarkoita sitä että niiden pitää haista paskalle kilometrin päähän. Itseä ei ainakaan kiinnostaisi ostaa mitään 20 euron t-paitoja salille ja mennä kyykkäämään tangolla jossa on sekoitus hikeä, mankkua ja muuten vaan paskaa mitä ihmisen ihosta irtoaa.

Ottaa sakset käteen..

Ottaa vanhat (miksei uudemmatkin) kollage-housut toiseen..

Naks.. Naks.. Naks..

---> Mitä erinomaisimmat punttipöksyt ovat nähneet päivänvalonsa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom