Hyvät stereo bluetooth-kuulokkeet, onko niitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make_00
  • Aloitettu Aloitettu
Siinähän se asia oli otsikossa. Ei siis mitään handsfreeta, vaan ihan oikeasti musan kuunteluun tarkoitetut, löytyykö sellaisia mitä kannattaisi oikeasti ostaa? Ideaalimaailmassa hinnalla ei olisi merkitystä mutta kun nyt budjetti on olemassa niin hintaluokka <200€, mieluummin lähempänä satkua kuin kahta. Mahdollisimman kevyet ja pienet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinähän se asia oli otsikossa. Ei siis mitään handsfreeta, vaan ihan oikeasti musan kuunteluun tarkoitetut, löytyykö sellaisia mitä kannattaisi oikeasti ostaa? Ideaalimaailmassa hinnalla ei olisi merkitystä mutta kun nyt budjetti on olemassa niin hintaluokka <200€, mieluummin lähempänä satkua kuin kahta. Mahdollisimman kevyet ja pienet.
Sivuhuomiona heittäisin bluetooth tiedonsiirron keskeisimmän ongelman musankuuntelussa, joka on n.128kbs laaturajoitus. Noin 300kbs pidetään cd-tasoisena, josta päättelisin ettei bluetooth-tekniikalla pääse kovin hyvään laatuun.
Omaa kokemusta ei ole, kannattaa varmaan käydä kuuntelemassa jossain liikkeessä.

Nokian BH-905i pitäis kaiketi olla hyvät. Tosin hinta on karvan verran yli 200. Oon jo pitempään miettinyt viitsiikö noin paljon pistää rahnua.

Mulla on kotona vahvistimessa bt-vastaanotin kiinni ja oon kuunnellu iPhonella musaa sen kautta eikä siinä kyllä ole ollut ongelmia äänenlaadun kanssa. Noksun luurit on sen kokoiset ettei meikä ainakaan kehtaa kaupungilla kulkea noi päässä. Tai vaikka kehtaiski niin en jaksais rehata mukana silloin kun en kuuntele. Noverot näyttää aika mielenkiintoiselta, pitää lueskella vähän testejä siitä.

Yllättävän moni näyttää kehtaavan kulkea esim porta-prot päässä... oikeasti tätä tapaa ihmettelen, en kertakaikkiaan pysty kuuntelemaan musiikkia kävellessä, lenkillä jne.

Noveroista oli sen verran paskaa arvostelua että saavat jäädä kauppaan. Koss:ilta löyty yks malli jossa oli bluetooth, siinä kehuttiin hyvää äänenlaatua, ovat kuulemma epämukavat päässä. Jabran Halo 2 näyttäis tällä hetkellä parhaalta vaihtoehdolta, pitäis nekin päästä livenä testaamaan ennen ostoa. Tai sitten unohdan tämän taas pariksi vuodeksi :) Toivoni vain heräsi kun vihdoin vuosien kokeilujen kälkeen löysin handsfreen jota pystyy pitämään päässä koko työpäivän eikä äänenlaatu anna sanomista kumpaankaan suuntaan...

Topikin alkuperäistä ajatusta sivuten onkos kukaan hankkinut itselle bluetoothilla toimivia nappikuulokkeita tai muuten sirompia kuulokkeita?

Ajatus heräsi siitä kun aina lenkkeillessä ja fillaroidessa se johto menee jotenkin päin persettä. Ainoat varteenotettavat jotka itse olen löytänyt on Creativen WP-250, näistä kokemuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom