Hyvät sikarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kekexx
  • Aloitettu Aloitettu
Jenkeistä kannattaa tuoda vähän harvinaisempia, lähinnä jenkkimarkkinoille suunnattuja pöllejä kuten Fuenten OpusX, Hemingway, CAO:n jenkkimalleja ja Padronin huippumalleja.

joo toisinkin jos itse menisin mutta jos asialla on semmoinen joka ei erota eri sikareita keskenään niin vähän haastavampaahan se on... =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo toisinkin jos itse menisin mutta jos asialla on semmoinen joka ei erota eri sikareita keskenään niin vähän haastavampaahan se on... =)

Tämä on totta, siirryin ostoslistoihin kun anoppi raahasi mulle sitä perkeleen Quantanameraa...

http://www.sikaritalo.fi/catalog/index.php?cPath=22_105_155

Mitäs noi CAOt jenkeissä maksaa? Etenkin Sopranosit, jotka ilmeisesti tahtoo olla vähän kiven alla jenkeissä. Töölöstä ja sikaritalon verkkokaupasta noita ilmeisesti vielä saa, mutta eihän noi mitään halpoja ole...

Sikaritalolla on Euroopan portfolion Suomeen räätälöity mallisto, ulkopuolelle jää mm. America, Lx2, Cx2, Criollo ja moni muu. Sopranosit ovat välillä kiven alla, kuten myös Mx2. Jenkkien hinnat ovat luonnollisesti Eurooppaa alemmat, Associaten retail price on suunnilleen 11$. Sikaritalon hinnat ovat suurinpiirtein samat kuin Saksassa.

Onko kukaan testannu noita littlessä myytäviä sikareita, 20kpl hintaan 5e.

itse polttelen vain Cigar Factory J. Sundqvistin sataprosenttisesti käsintehtyjä Grande Piano siggejä. johtuu kyllä eniten siitä että kyseinen sikaritehdas on 50 metrin päässä salilta missä käyn joten matkalla sinne on helppo poiketa myymälässä.

itse polttelen vain Cigar Factory J. Sundqvistin sataprosenttisesti käsintehtyjä Grande Piano siggejä. johtuu kyllä eniten siitä että kyseinen sikaritehdas on 50 metrin päässä salilta missä käyn joten matkalla sinne on helppo poiketa myymälässä.

Ei ne olekaan hullumpia, kokeile Sundqvistin käärimää Sibeliusta joskus kans.

Romeo Y Julia on pääasiassa merkki jota tulee ostettua, joskus Monte Christo.
MC:n osto vaan hivenen hirvittää, kun hinta on aika suolainen täällä kotomaassa, eikä lentokenttien taxfreetkään myy kuin EU:n ulkopuolelle noita 25-pakkauksia järkihintaan.

Tuli tossa poltettua Punch Punch.
Arnold Schwarzeneggerin suosikki.

Tota on pitäny monesti tilata, mutta jostain syystä aina jäänyt pois. Mites maistui?

Harmittaa nykyisin, kun tuo sikarinpoltto on tehty niin hankalaksi uuden tupakkalain myötä. Itse kaipaisin rauhallista paikkaa isolla nojatuolilla, missä voisi nautiskella sikarista. Muutamissa baareissa saa vielä polttaa, mutta ne on yleensä melko räkälöitä ja se vie sikarinpoltosta tunnelman.. Kelitkin alkaa olla sellaset, että parvekkella sikari sammuu poikittaisen vesisateen takia...

Pitänee perustaa sikariklubi ja ostaa sikarinpolttoon tarkoitettu osake jostain.. ;)

Tota on pitäny monesti tilata, mutta jostain syystä aina jäänyt pois. Mites maistui?

Harmittaa nykyisin, kun tuo sikarinpoltto on tehty niin hankalaksi uuden tupakkalain myötä. Itse kaipaisin rauhallista paikkaa isolla nojatuolilla, missä voisi nautiskella sikarista. Muutamissa baareissa saa vielä polttaa, mutta ne on yleensä melko räkälöitä ja se vie sikarinpoltosta tunnelman.. Kelitkin alkaa olla sellaset, että parvekkella sikari sammuu poikittaisen vesisateen takia...

Pitänee perustaa sikariklubi ja ostaa sikarinpolttoon tarkoitettu osake jostain.. ;)

helsingissä ainakin katajanokan vankila "hotellissa" saa polttaa ja siel on ihan kunnon tilat. ei itsekään huvita parvekkeella värjötellä.

mä lähden mukaan jos perustetaan klubi! =)

Missäs jengi käy tupruttelemassa sikareita stadissa (kuin tuolla skattalla)? Röökin polttaminen tuli lopetettua jo pidempi aika sitten mutta sikareita olisi mukava välillä poltella jossain muualla kuin terassilla.

Missäs jengi käy tupruttelemassa sikareita stadissa (kuin tuolla skattalla)? Röökin polttaminen tuli lopetettua jo pidempi aika sitten mutta sikareita olisi mukava välillä poltella jossain muualla kuin terassilla.

Helvetin hyvä mesta http://www.toolonsikarikauppa.fi/ saa myös tuoretta pavuista jauhettua kahvia..

http://www.kirjaclub.fi/

Meikän ehdoton suosikki on churchill koon kunnon Cohiba! Perkele, ku sen käy ostamassa ja maksaa siitä sen parikymppiä ja avaa paketin, ja siellä odottaa mehukas aivan aavistuksen kostea, paksu murjake jonka voi sitten leikata itse auki ja sytyttää tulitikulla hieman pyöritellen... ahhh ei voi parempaa olla. Plus että se on käsintehty, eli kuuman cuubalaisen naisen tissien välissä pyöritelty! Maku on mitä mainioin, voimakas mutta maltillinen, ei ota kurkkuun, savuaa juuri sopivasti että voi lesoilla, savu on paksua muttei kuitenkaan haise pahalle. Mä voisin jutella tästä aiheesta ehkä ikuisesti, mut sanon nyt vaa näin, että jos pitää sikareita ostaa, ni ei mikään muu vedä vertoja Cohiballe.

Meikän ehdoton suosikki on churchill koon kunnon Cohiba! Perkele, ku sen käy ostamassa ja maksaa siitä sen parikymppiä ja avaa paketin, ja siellä odottaa mehukas aivan aavistuksen kostea, paksu murjake jonka voi sitten leikata itse auki ja sytyttää tulitikulla hieman pyöritellen... ahhh ei voi parempaa olla. Plus että se on käsintehty, eli kuuman cuubalaisen naisen tissien välissä pyöritelty! Maku on mitä mainioin, voimakas mutta maltillinen, ei ota kurkkuun, savuaa juuri sopivasti että voi lesoilla, savu on paksua muttei kuitenkaan haise pahalle. Mä voisin jutella tästä aiheesta ehkä ikuisesti, mut sanon nyt vaa näin, että jos pitää sikareita ostaa, ni ei mikään muu vedä vertoja Cohiballe.

sen verran kommenttia että taitaa olla churchillin hinta jossain neljänkympin kantturoissa? mun makuun vähän liian iso pölli.

Kerran se kirpasee. Ostin kerran kännipäissäni 160€ 5 sikaria. Ja vittu että aamulla vitutti, mutta sitte ku krapula oli kitiänyt ohi ja pari viikkoa kului... otin ensimmäisen sikarin ja hyvää bushmillssiä (45v), faijan synttäreillä, tarjoten faijalle myöskin yhden, ni kyl tuli saatana ihan loistava fiilis. Osas faijaki arvostaa kerranki poikansa makua. Siihen se vitutus päättyi, ja menetetyt rahat tulivat kokemuksina ja nyttemmin muistoina paljon arvokkaampina ku se menetetty rahasumma. Kannatan mielummin hyvien sikarien ostamista, ja niitten polttamista tilanteissa jotka ovat jo ehkä muutenkin ikimuistoisia. Sikarin tuoma lisä muistuttaa paljon paremmin ku mikään. "Ai me mentii sillo naimisii ku meikä veti sun faijas kaa sen hervottoman Cohiban!" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom