Hyvät rannetuet treenaukseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zentel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedän vain että noiden teon jälkeen ranteisiin ei satu kun pitää erilaisia voimistelulle tyypillisiä pitoja joissa ranteet on muuten kovilla, ja se ainainen ranteiden naksuminen on loppunu. Eli mitä missaan ja miksi pitäis lopettaa?

Veikkaisin, että tuo ranteiden napsumisen loppuminen noiden jälkee johtuu iha siitä et jänteet ja lihakset venyy ja antaa paremmin periks...

Hoi! Onko kellään kokemusta rannetuellisista salihanskoista? Niinku tämän sorttisista: http://www.jrfitness.net/epages/JRF...tness/Products/530003/SubProducts/530003-0001 Onko ne mistään kotosin? :confused: Lähinnä sitä, että ajaako nuo rannetuet (noissa hanskoissa) kuinka hyvin asiansa?

EI oo läheskään niin hyvät kuin erilliset rannetuet,mutta ajaa asiansa. Omissa salihanskoissa on rannetuet jotka ei jousta,en tiedä nuista onko joustavaa rannetukimateriaalia. Molempia käyttäneenä voin suositella kunnolisia rannetukia ja salihanskat ostat sitten erikseen ,jos niille on tarvetta.

Itse vasen ranne vaivannut. Paras tuki on kun laittaa putkisiteen ranteen ympärille (ettei teippi tartu ihokarvoihin) ja sit lääkärinteipit ympäri. Rannetuilla on tapana käytössä ajan kanssa venyä, joten teippi on omasta mielestä paras.

Hoi! Onko kellään kokemusta rannetuellisista salihanskoista? Niinku tämän sorttisista: http://www.jrfitness.net/epages/JRF...tness/Products/530003/SubProducts/530003-0001 Onko ne mistään kotosin? :confused: Lähinnä sitä, että ajaako nuo rannetuet (noissa hanskoissa) kuinka hyvin asiansa?

Ei nuo samalla tavalla tue.
Mulla on tämän tyyliset lapaset käytössä kun teen penkkitreeniä, siihen ne futaa kyllä. Mutta hauiksia treenatessa on ranteet jo sen verran kovilla että käytän järeämpiä erillisiä rannetukia (vastaavat kun tuolla yllä linkissä) ja ohuita nahkakämmenisiä työhanskoja, joilla saa hyvän tuntuman.

E: Ovat siis kyllä tyhjää paremmat. :) Jos ei ihan kamalia painoja käytössä, kyllä noilla pärjää. Sitten kun alkaa kilot nousta, voi tarvita jotain järeämpää.

EI oo läheskään niin hyvät kuin erilliset rannetuet,mutta ajaa asiansa. Omissa salihanskoissa on rannetuet jotka ei jousta,en tiedä nuista onko joustavaa rannetukimateriaalia. Molempia käyttäneenä voin suositella kunnolisia rannetukia ja salihanskat ostat sitten erikseen ,jos niille on tarvetta.

Ei nuo samalla tavalla tue.
Mulla on tämän tyyliset lapaset käytössä kun teen penkkitreeniä, siihen ne futaa kyllä. Mutta hauiksia treenatessa on ranteet jo sen verran kovilla että käytän järeämpiä erillisiä rannetukia (vastaavat kun tuolla yllä linkissä) ja ohuita nahkakämmenisiä työhanskoja, joilla saa hyvän tuntuman.

E: Ovat siis kyllä tyhjää paremmat. :) Jos ei ihan kamalia painoja käytössä, kyllä noilla pärjää. Sitten kun alkaa kilot nousta, voi tarvita jotain järeämpää.

Tätä vähän arvelinkin. Kiitos näistä. :) Tähän mennessä ollu tukena vaan sellaset siteet, jotka antaa enemmän myöten kuin tukea ranteelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Titanin THP:t on kyllä parhaat, jotka olen omistanut, eikä ole samalla tavalla kulahtaneet pian kuten fastin tai gaspin siteet :)

Gspin vihreäraidalliset löytyy täältäkin. Ostin messuilta, kun myyjänä toiminut poika sanoi, että "Nää on parhaat, mun isiki käyttää".

Ainoo miinus siitä, että tällänen kynis joutuu kieputtaa niitä hetken ranteen ympärillle :)

Kaveri laittoi noi tuet liian tiukkaan ja ranteet ei taipunu joten 200kg penkkipainot tuli rintaan kun peukalot petti. Käsi oli siis siteillä väkisin pakoitettu pystysuoraan asentoon jolloin ainoastaan peukalo piti tankoa. Muutama kylkiluu meni. Penkissä tanko tulee kämmenen tyveen eikä sitä edes yritetä pidätellä ranne suorassa. Olen sitä mieltä että rannesiteistä pitää luopua heti kun ranteet vähän alkavat tottua. Alle 250 kg penkkipainoissa niillä ei ole mitään tekoa ja muistakaa kun sen 250kg joskus saatte silloin ranteet ovat jo vahvistuneet muutekin ihan eri lailla.

Itse en ole tarvinnut kuin hetken kun 10 vuoden liikkumattomuuden jälkeen aloin hakkaamman säkkiä jä punttaamaan tarvitsin pari kuukautta siteitä silloinkin käytin nyrkkeilysiteitä joita löysäsin sitä mukaa kuin ranteet vahvistuivat. Penasta teen sarjoja 160kg eikä ranteet ole moksiskaan enemmän se tanko joskus painaa kämmenluuta kuin vääntää rannetta mutta tosiaan ranne pidetään valmiiksi taivutettuna ja tanko lepää peukalon ja kämmenen tyvessä jolloin paino ei väännä rannetta.

Tuntuu et tää on hieman henkilökohtasta. Joillain kestää ranteet ja toisilla ei. Mulla nyt sarjapainot on vaan 100-110kg nurkilla ja mun on aivan pakko käyttää siteitä. Oon monta kertaa koettanu ilman vetää mut siit ei vaan tuu mitään. Ranteet on jatkuvasti kipeet ja viimeks ku tein pidempään ilman siteitä, vasempaan ranteeseen kehittyi ganglio. Osasyynä tietty se et mul on hieman yliliikkuvat nivelet ja jos pidän ranteen valmiiksi taivutettuna, se pääsee virheasentoon. Mun täytyy ite pitää sitä melkein suorassa ja jos se siitä lipsahtaa mutkalle niin kipu on taattu. Kevyemmät sarjat oon edelleen vetäny ilman siteitä ja tuntuu et ne alkaa pikkuhiljaa kestään isompia painoja mut noit sarjarojuja ei kyl pysty viel piteleen.

Ite käytän Gaspin oranssi raitaisia, ja kyllä on hyvät, muita en käyttäisi, kun mun on pakko käyttää, 8 vuoden skeittaus vaati veronsa, sen verran ranteet ottaneet osumaa slämmeistä, että muutamat kerran hiusmurtumat ollu, ja nyt ei kestä tehdä ilman suojia.

Itsellä nyt oranssit Gaspit, ja vaikka tuki on hyvä niin ne lenkit on menny aivan vituiks. Nykyään tuntuu siltä kuin siimaa olis peukalon ympärillä. Eli nämä, ja toi lenkki on ajan kanssa menny pilalle niin että se ei ole enää minkään paksuinen = crap:

2_wristwrap.webp

Kaverilla oli vihreät Gaspin Branch siteet, näytti paremmilta. Eli helkkaristi tukevampi tuo lenkki:

GASP_BRANCH_SPP__4f85ef133bc2c.webp

Nykyään tuntuu siltä kuin siimaa olis peukalon ympärillä. Eli nämä, ja toi lenkki on ajan kanssa menny pilalle niin että se ei ole enää minkään paksuinen = crap:
Mä en käytä tuota lenkkiä kuin siteiden pukemiseen. Pysyvät hyvin paikoillaan ilmankin kun ovat sen verran jämäkät. Sujautan sen vain kerrosten väliin, eipä pääse painamaan.

Mä en käytä tuota lenkkiä kuin siteiden pukemiseen. Pysyvät hyvin paikoillaan ilmankin kun ovat sen verran jämäkät. Sujautan sen vain kerrosten väliin, eipä pääse painamaan.
Mulla tuntuu että lähtee karkaamaan jos en pidä jatkuvasti. Tuo lenkkien viiltävyys ei olisi ongelma jos ne eivät olisi meneet pilalle. :)

Nuo vihreät versiot näyttää varsin toimivilta.

Ihan ekaks pakko sanoa: Ketjun aloittaja ei kysy, kannattaako/saako rannesiteitä käyttää, vaan mitkä niistä ovat hyvät. Nyt täällä jo käydään läpi ihmisen anatomiaa ja mitä ihmeellisimpiä ranskalaisia yhden käden ala-talja leuanvetoja, ja että onko pikkurilleissä lihaksia vai ei.

Asiaan: hinta-laatusuhteeltaan IMO nämä ovat todella hyvät:

http://www.wrange.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=TGgreen

Suositut

Back
Ylös Bottom