Hyvät leffat ja parhaat näyttelijät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
Russel Crowe - Gladiaattori on täydellinen leffa.
Brad Pitt - Fight Club, Snatch jne. Aiva huippu.
Edward Norton - American History X, Fight Club, Valtikka. Aiva huippu.
The Rock (Dwayne Johnson vai mikä sen nimi on?) - Escape from the jungle, scorpion king. Jotenkin vaan viihdyttävä.

Naisnäyttelijöistä ainut uskottava kovis on Sigourney Weaver (Alienit).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Christian Bale (Batman Begins, American Psycho...)
Jason Statham (Transporter1&2,Italian job..)
Vin Diesel (Pitch Black ja The Chronicles of Riddick kummatkin aivan loistavia leffoja)

Joni.K sanoi:
Russel Crowe - Gladiaattori on täydellinen leffa.
Brad Pitt - Fight Club, Snatch jne. Aiva huippu.
Edward Norton - American History X, Fight Club, Valtikka. Aiva huippu.
The Rock (Dwayne Johnson vai mikä sen nimi on?) - Escape from the jungle, scorpion king. Jotenkin vaan viihdyttävä.

Naisnäyttelijöistä ainut uskottava kovis on Sigourney Weaver (Alienit).
Samaa mieltä tosta gladiaattorista...aivan mahtava leffa:worship: ehkenpä paras mitä olen nähnyt:kippis1:

Jotenkin nuorempana iski tajuntaan tuo Blade Runner! Harrison Ford on niin loistava vaikkakin ilmeetön siinä! Mielettömän kaunis elokuva kaikessa sotkuisuudessaan ja neonvaloissaan! Cyberpunkin esi-isä! Ja musiikki! Huh! Loistavaa! Kaikki lavasteet oli jotenkin niin aidon ja massiivisen oloisia, kuten se Harrisonin kämppä esimerkiksi!

Toinen aika hyvä raina on toi Cubic tai englanniksi Equilibrium tai jotain! Siinä pääosissa se Batmanista tuttu Christian Bale, joka kyllä omistautuu sairaaloisen pedantisti rooleihinsa!:)

Mä oon niin helvetin nirso (tiedostava?), et mulle ei kelpaa mikään. Lähes kaikki leffat, jotka olen kattonu & jotka tehty viimesen 10 vuoden aikana, on ollu aika paskoja mun mielestä!!
Joitain poikkeuksia on. ja onkai tuo makukin aika twisted. Suosikkinäyttelijöitä ei ole..tai ehkä vanha kunnon Clint Eastwood. Ei ainakaan mitkään vitun räppärit.
Suosikkileffoja on tällaiset vanhat klassikot, kuten "Wickerman", "Excalibur", vanhat Hammer-horror leffat jne. Suomalaisista fimatisoinnit, kuten "Jäniksen vuosi", "Mies joka ei osannut sanoa ei", "Simpauttaja"..
Sarjoista "Huonosti käyttäytyvät miehet", "Maanalainen armeija iskee jälleen", "Midsomerin murhat", "Bergerac"(kirjoitinko oikein?), "Sherlock Holmes", "Pulmuset"...

Ei vittu mä oon old school!

SerialLoser sanoi:
Malliesimerkki siitä, että toimintaleffoihin päästäkseen ei tartte osata näytellä. Tai puhua.
Ei niin, kunhan karismaa löytyy.

Meikäläisen makuun on eniten rikoselokuvat. L.A. Confidential on listan kärjessä ja The Usual Suspects kovana kakkosena. Chinatown ja Two Jakes ovat myös aika loistopätkiä. Vähän humoristisemmalta puolelta kovin on Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Tietysti täytyy mainita myös The Shawshank Redemption. Ruotsin maalta pitää mainita myös yks leffa eli Jägarna - Metsästäjät. Ruotsissa tehdään muuten helevetin laadukkaita toiminta/trilleri -leffoja.

Parhaat näyttelijät ovat Kevin Spacey, Jack Nicholson ja Steve Buscemi, mustana hevosena Brad Pitt. Uusimpana suosikkina Christian Bale, sen verta hyviä rooleja on mies tehnyt. Naisista mun makuun on eniten Julia Roberts.

Bisley sanoi:
Jotenkin nuorempana iski tajuntaan tuo Blade Runner! Harrison Ford on niin loistava vaikkakin ilmeetön siinä! Mielettömän kaunis elokuva kaikessa sotkuisuudessaan ja neonvaloissaan! Cyberpunkin esi-isä! Ja musiikki! Huh! Loistavaa! Kaikki lavasteet oli jotenkin niin aidon ja massiivisen oloisia, kuten se Harrisonin kämppä esimerkiksi!

Toinen aika hyvä raina on toi Cubic tai englanniksi Equilibrium tai jotain! Siinä pääosissa se Batmanista tuttu Christian Bale, joka kyllä omistautuu sairaaloisen pedantisti rooleihinsa!:)

Blade Runner on mun lemppari scifi leffa. Harmi vaan, että sitä ei ole tullut telkkarista vuosiin ja ei sitä löydy vuokraamoistakan DVD:llä.

Ei hyvät elokuvat ole mihinkään kadonneet. Huonoja vaan tulee enemmän. Alle 50 vuotiaista parhaat näyttelijät

Brad Pitt: Se7en, Snatch, Fight Club, Sleepers...
Johnny Depp: Fear and Loathing in Las Vegas, Finding Neverland, Secret Window, Blow...
Christian Bale: The Machinist, Batman Begins ja American Psycho

Toki pidän elokuvasta sen elokuvan enkä sen iän takia.
Ja voisin luetella varmasti tuplasti hyviä yli 50v näyttelijöitä kuin alle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom