Hyväntekeminen

Kuinkas moni täällä kuuluu verenluovuttajiin? Itse on tullut harjoitettua moista pahetta lähemmäs 20 kertaa..

PS. 450g:lla voi pelastaa jonkun..
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Olen muuten emäkännissä :D

Edit: Tuo emäkännissä ei liity verenluovuttamiseen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kuulu verenluovuttajiin mutta on pakko kehua että kirjoitat aika helkkarin hyvin kännissä. :D

Kerran intissä tuli luovutettua verta, muuten kuulun lähinnä verenimijöihin.

PS. hyviä emäkännejä!

Mä painan liian vähän enkä sen takia saa luovuttaa.

Muuten kyllä luovuttaisin ja heti kun paino nousee sinne 50kg:hen ja yli ni luovutan heti.

Originally posted by tommih
Paljos muuten sperman luovutuksesta saa fyffee?:blow:

Suomessa ei penniäkään ellei oo tullu viime aikoina muutoksia, tuskin on tullut eikä varmana ihan äkkiä tulekaan.

Originally posted by Sakkeus
Suomessa ei penniäkään ellei oo tullu viime aikoina muutoksia, tuskin on tullut eikä varmana ihan äkkiä tulekaan.

Kyllä mä olen kuullu, että markoissa olis joskus saanu 200mk/kerta tai jotain sinnepäin. Kuka täysjärkinen luovuttaa omia kullanmurujaan jollekin lesboparille ilmasiksi!?!

:urjo:

Originally posted by paistijauheliha
Kyllä mä olen kuullu, että markoissa olis joskus saanu 200mk/kerta tai jotain sinnepäin.
Samaa olen kuullut minäkin. Ja kuulemma tuossa on 10 kerran luovutusraja.
Mutta mutta... mitä noita uutisia katselee niin taitaa loppupelissään joutua jopa maksumieheksi. :blow:

Edit. Ja kahdesti olen itsekin luovuttanut.

edit2. .... siis verta.

"Väestöliiton spermapankki Helsingissä palvelee koko maata. Se toimittaa omakustannushintaan pakastettua spermaa sitä tarvitseviin yksiköihin.

Sperman lahjoittajiksi toivotaan 20-45 -vuotiaita terveitä miehiä, jotka haluavat auttaa lapsettomia pareja. Sperman koepakastus näyttää, voidaanko spermaa varastoida ja käyttää hoitoihin. Hyväksytyille lahjoittajille maksetaan kulukorvaukset."

http://www.vaestoliitto.fi/toiminta...inikka/rakennesivut/spermapankki_frameset.htm

Originally posted by Sven Hassel
Kuinkas moni täällä kuuluu verenluovuttajiin?

Jep. Ekan kerran kävin tuossa muutama viikko sitten. Kyllä sitä varmaan tulee alettua käymään säännöllisesti, jos vaan mun veri sinne kelpaa...

Vissiin 8 kertaa on tullu luovutettua ja aijon luovuttaa jatkossakin.

Tosin juuri nyt on luovtuksessa vuoden tauko kun sain duunin takia erään rokotteen....

[Iivilin hyvissaarna start]

Näköjään oon 16 kertaa luovuttanut. Yleensä kaksi tai kolme kertaa vuodessa tulee käytyä. Luuydinluovuttajarekisteriin kannattaa myös liittyä. Voi jonain päivänä pelastaa toisen ihmisen hengen. Ja kai jokaisella pakkislaisella on jo elintenluovutustestamentti lompsassa? (siis luottokortin kokonen kortti) Niitä taitaa saada apteekeista.

Tosin turha on painostaa ihmisiä em. juttuihin, jos on esim. kovin piikkikammoinen henkilö kyseessä. Jokaisen oma asia nuokin.

[/Iivilin hyvissaarna end]

Originally posted by Iivili
Ja kai jokaisella pakkislaisella on jo elintenluovutustestamentti lompsassa? (siis luottokortin kokonen kortti) Niitä taitaa saada apteekeista.
Jokainen Monty Pythonin Elämän Tarkoituksen nähnyt tietää mitä riskejä tuohon testamenttiin liittyy :)
Ei vaiskaan, tuo epäkohta pitäisi kyllä korjata pikimmiten.

Tuohon Iivilin juttuun sanoisin että täällä piikkikammoisuus on varmaan aika pientä, kun katsoo roinaforumin postausmääriä.
(vitsi, saapi editoida jos loukkasin jotakuta ;) )

Ja se elintenluovutustestamentti löytyy täältäkin, jos enää elimet kelpaa tämän rajun ja ruman elämän jälkeen ;)

Kyllä mä olen kuullu, että markoissa olis joskus saanu 200mk/kerta tai jotain sinnepäin. Kuka täysjärkinen luovuttaa omia kullanmurujaan jollekin lesboparille ilmasiksi!?!

Viddu! mähän oon antanu omaisuuksien valua sormieni läpi :D
:blow: :whip:

Mikäs sen hauskempaa kuin hakata hanskaan raivolla ja saada siitä vielä rahaa :evil:

Sperman luovutusta arvostetaan kyllä ihan liian vähän. Sehän on alusta loppuun käsityönä tehtyä...

Vertakaan ei ole tullut koskaan luovutettua, enkä luovuta myydä kyllä voisin.

Miksei verenluovuttamisesta muuten makseta? Sitten kuitenkin valitellaan veripulaa. Pienenkin korvauksen motivoiva vaikutus voi olla suuri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom