Hyvä soittaja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hullua. :eek: Tuo vaatii jo tavallista enemmän. Onkohan toi jannu myös pianisti vai sujuuko toi kahden käden yhteistyö muuten vaan kuin kädettömän ottolapsen piekseminen?

Jahas... onkos noi paperin palaset kielten alla sitä varten ettei kielet jäis soimaan tai jotain sinne päin?

Bach itsekin olisi kattonu tota touhua varmasti suurella mielenkiinnolla :D . selvästi on harjoiteltu paljon. ilme on kyllä aivan kympin arvoinen. ;)

Epätodellista :eek: Käyn kyllä yön pimeinä tunteina vaihtamassa salaa käsiä tuon tyypin kanssa :)

PS. Löytyisköhän videota Michael Angelosta tiluttamassa kaksikaulaista kitaraansa?

Aikamoista luomisen tuskaa Adamin ilmeessä :D

btw. kannattaapi käydä tilaisuuden tullen kuuntelemassa klassisen kitaran osaajia konserteissa, löytyy aikamoista tekniikkataituruutta.

Klassisen puolen tyypit ne onkin niitä taitavimpia soittajia..
Toi pätkän musikantti ei kyllä vissiin sieltä puolelta ollut. Tekniikkaa näytti olevan , mutta soitto oli aikamoista riepomista ja takertelua.. Ei oikein päässyt itse _musiikkiin_ sisälle. Lisää harjoitusta hyvällä opettajalla jne.. kyl se siittä..

edit; ps: Vaikka kaveri ei kovin musikaalisesti vetänytkään, ilme oli kyllä haastava - epävarman näköistä ja kuuloista :D

Kaira sanoi:
Klassisen puolen tyypit ne onkin niitä taitavimpia soittajia..
Toi pätkän musikantti ei kyllä vissiin sieltä puolelta ollut. Tekniikkaa näytti olevan , mutta soitto oli aikamoista riepomista ja takertelua.. Ei oikein päässyt itse _musiikkiin_ sisälle. Lisää harjoitusta hyvällä opettajalla jne.. kyl se siittä..
Kauankos se Kaira-setä on itse musisoinut? Pääsoitin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaira sanoi:
Tekniikkaa näytti olevan , mutta soitto oli aikamoista riepomista ja takertelua.. Ei oikein päässyt itse _musiikkiin_ sisälle. Lisää harjoitusta hyvällä opettajalla jne.. kyl se siittä..

Joo, sen paitakin oli aivan väärän värinen ja jätkä ähisi ja puhisi silleen oudosti. Kyllähän tuommoinen kappale pitää vähintään varpailla soittaa, ennenkuin voi antaa arvostusta. :jahas:

Ei mutta ottaa päähän kauhee hypetys tosta, kun siinä ei pahemmin muuta näytettävää ollut kuin tekniikkaa. Kaveri on varmaan hyvä soittamaan esim. heavya.. On olemassa ihan ammatilaisia, joilla Bachin tulkintaan on oikeasti skillssejä ja ymmärrystä..

Tomi-setä: Mitä väliä sillä on? Ei kait mun tartte olla pr0 kitaristi jotta olis kykyä osata arvioida? Musisoitu on 12 vuotta, soitin on klarinetti.. (n00b= Vasta menossa ammattiopintoihin, mus. opist. päättötodistus tuli keväällä).

Siis tuli mieleen vaan kritisoida, kun toi tulkinta ei ollut oikeasti kovin hyvä. Mut kyllä varmaan "taidossa" (ei voi oikein "määrittää") pesee monet saunan takaa tulleet hevarit ;) :thumbs:

Kyllä Kaira on oikealla linjalla, ettei tuo musiikillinen anti tuossa kovin kummoista ollut. Ja toisaalta mitä tekniikkaan tulee niin esim. Victor Wooten soittaisi tuon bassolla paremmin. Tomiko se kuunteli Bela Fleck & Flecktonesia? Tosin Wooten ei siinä niin kauheasti sooloile ja kikkaile verrattuna omiin soolo-projekteihinsa.

Käykää imuttamassa jossain Tony Royster Jr:n rumpusooloja. :rock: :worship: 12v tummaihoinen poika joka on vertaansa vailla!!!!!!!!!!!!!! Jumalauta et on lahjakas!!

Devin sanoi:
Käykää imuttamassa jossain Tony Royster Jr:n rumpusooloja. :rock: :worship: 12v tummaihoinen poika joka on vertaansa vailla!!!!!!!!!!!!!! Jumalauta et on lahjakas!!
Hmmm. Se oli jo kaksi vuotta sitten 12-vuotias... :jahas:

Xuefei Yang ei ainakaan suomessa ole kovin tunnettu kitaristi, mutta :

http://www.xuefeiyang.com/villalobos.wmv

Ja vaikka tuleekin hitaasti, niin kannattaa odottaa..

En ole varma, että sopiiko tähän threadiin, mutta kun itse olen suht. tosissani klassista kitaraa soitellut,(en tosin enää soita) niin muutaman kerran olen tuon tytön nähnyt livenä ihan keikoilla, opetuksessa, ja myös ihan treenaamassa, ja täytyy kyllä sanoa että nyt voidaan puhua jonkin asteen lahjakkuudesta.

Sivuilla on muitakin videoita, kannattaa katsoa jos taitavuus ja käsittämätön nopeus kiinnostaa. Ja niinkuin sanottu, on klassisella puolella tuota tulkintaakin jonkinverran enemmän, vaikka tässä tuo tulkinta nyt ei ole niin voimakasta kuin sitten joillakin tulkinnan mestareilla. Xuefei on siis helvetin nopea, ja soitto on teknisesti puhdasta. Katsokaapa kuinka hän on minimoinut vasemman käden liikkeet, eli se ei liiku varmaan milliäkään turhaan. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom