Hyvä Saunalahti!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ak8400
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
16.1.2005
Viestejä
582
Ikä
40
Pakko avautua..

Aika monelle on varmaankin jo tullut tutuksi uudet saunaedut. Saunalahden asiakkaille sms spämmistä ja muille tv'stä.

http://saunalahti.fi/gsm/saunaedut.php sanoi:
SaunaEdut

Saunalahden määräaikaisilla etusopimuksilla saat huimia etuja GSM-liittymääsi!

Viikonloppuetu

* Puhu lauantaisin ja sunnuntaisin mielin määrin Saunalahden, Kolumbuksen ja Elisan liittymiin vain 1 €/päivä!
* Viikonloppuedun etuhinnoittelu koskee normaalihintaisia kotimaan puheluita GSM-liittymiin sekä Sisärengas-puheluita. Etuhinnoittelu ei koske puheluita liittymiin, joissa puhelun vastaanottaja saa etuja vastaanottamiensa puheluiden perusteella
* Mikäli etupäivän aikana kertyneet puhelumaksut eivät ylitä yhtä euroa, veloitetaan kyseiseltä päivältä normaalit voimassa olevan hinnaston mukaiset puhelumaksut
* Lisäpalvelussa ei kuukausi-, vuosi- tai avausmaksuja
* Tilaa lähettämällä tekstiviesti ETU numeroon 18110

Dataetu

* Käytä rajattomasti 3G- tai GPRS-datayhteyksiä kotimaassa vain 10 €/kk!
* Voit esim. lähettää ja lukea sähköpostia, selailla WAPia, käyttää Pikayhteyttä jne. jne.
* Lisäpalvelun kk-maksu 10 €/kk veloitetaan normaalilla puhelinlaskulla kuukausittain
* Tilaa lähettämällä tekstiviesti DATAETU numeroon 18110

Saunalahti Viikonloppuetu ja Dataetu ovat liittymäkohtaisia lisäpalveluja, jotka voi liittää mihin tahansa Saunalahden GSM-liittymään (paitsi Prepaid). Palvelusopimus ja sen liittymän, johon lisäpalvelut on kytketty, liittymäsopimus on voimassa vuoden kerrallaan lisäpalveluiden avaus- / muutoshetkestä lukien. Sopimusaikana liittymää ei voi irtisanoa tai sen puhelinnumeroa siirtää toiselle operaattorille. Liittymätyypin vaihtaminen toiseen Saunalahden liittymätyyppiin on kuitenkin mahdollista myös sopimusaikana.

Viikonloppuedun ja Dataedun palvelusopimukset ja etuhinnoittelut astuvat voimaan tilausta seuraavana päivänä.

Eli vaikuttaa ihan hyvältä? Tossahan tietenkin sitoudutaan olemaan saunalahdella 12kk (kts. erityisehdot) yms, mutta muutenhan noi vaikuttaa ihan hyvältä? Tietenkin kannattaa huomioida että Elisa osti saunalahden, eikä ole tarkempaa tietoa mitä Saunalahdelle tapahtuu vuonna 2006..

Jeps. MUTTA jos on saldosopimus voimassa, se ei huomio saunaetuja, eli saldo juoksee myös viikonloppuna > saldo menee kiinni. Sama juttu jos seuraa saldoa netistä tai tekstarilla, eli periaatteessa sopparit ei oo voimassa, mutta laskutuksen yhteydessä sitten analysoidaan liittymät uudestaan ja laskutetaan oikein, eli korkeintaan 1e/päivä. Saldon kanssahan on se ongelma että jos nyt saldo menee kiinni, se voidaan avata ohittamalla esto (ei tehdä enää, ja silloinhan saldo ei toimi viikolla), nostaa rajaa (auttaa vain tilapäisesti), tai poistaa raja (jolloin ei ole saldoa viikolla ollenkaan). Jeps. Ennen ohitettiin vaan esto, mutta nykyään ei voida tehdä muuta kun nostaa rajaa maksutta tai poistaa raja (ja avata sitten maksutta). Saunalahtihan silloin joutuu maksamaan tuon ylimenevän summan, eli lopetettiin sen käyttö. Eli käytännössä sanotaan vaan "nou kän duu" :thumbs:

En siis ymmärrä miten tämän kokoinen yritys voi tehdä tällaisen mokan! Vittu ei näin! :david: Pitääkö joka ikinen palvelu yms saada markkoille ennen aikojaan?! Tämä on ollu voimassa jo parisen viikkoa eikä vieläkään toimi oikein. Ei siis näy asiakkaalle mistään että onko voimassa vai eikö ole :curs:

Tietenkin jos ei ole saldoa ollenkaan, ei tämä tuota muita ongelmia kun että saldoa on hankalampi seurata esim netistä.

Tämä siis näin saunalahden työntekijänä :rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ole Saunalahdesta kun pelkkää pahaa sanottavaa, samoin kaverini KAIKKI ovat olleet helvetin pettyneitä sen lafkan toimintaan. :down:
 
Tylerd sanoi:
Mulla ei ole Saunalahdesta kun pelkkää pahaa sanottavaa, samoin kaverini KAIKKI ovat olleet helvetin pettyneitä sen lafkan toimintaan. :down:

Sama täällä. Laitettiin kaikki sukulaisten saunalahti-liittymät ja laajakaistat vaihtoon (yht. 6 liittymää ja 2 12/1M laajakaistaa), kun Saunalahdella ei ole minkään näköisiä haluja pitää asiakkaitaan tyytyväisinä. Kyse oli 5€, mutta todella töykeä käytös aiakaspalvelijoilta ja laskutuspääliköltä aiheutti periaatteellisen reaktion.
 
Paska firma. Perusteluina vahva kusetusepäilys. Sillä lähtien kun vaihdoin Saunalahden puh.liittymän Tele Finlandin samanhintaiseen liittymään, ovat laskut olleet noin puolet pienempiä, ilman että puhelutottumuksissa olisi tapahtunut muutosta.
 
Mulla on ollut nyt puol vuotta saunalahden tekstariliittymä. Ei ole mitään ongelmia ollut ja halvaksi on tullut.
 
Raven sanoi:
Täällä taas ei ole mitään muuta kuin positiivista sanottavaa pidemmältä ajalta Saunalahdesta.

Sama täällä. Kaikki toiminut hienosti tähän asti.
 
Kaikki on mullakin toiminu hyvin. Ainut mikä tökkii on se, että joka ainoa kuukausi tulee kaksi viestii jossa kerrotaan, että lasku ei ole maksettu vaikka laskun eräpäivä on vasta joskus tulevaisuudessa..
Ei oo jaksanu valittaa tosta vielä, pitäis kyllä..
 
Muuten on toiminut mullakin hienosti (n.10 vuotta internetasiakkaana), mutta pari kertaa on tullut 0 euron laskuja. Nollahan on hankala maksaa, joten niistä on sitten tullut niitä 5,89 euron karhuja. Soitinkin Saunalahdelle, jolloin vastasivat että ei tarvitse maksaa. Jätin maksamatta ja pian tipahti laatikkoon Intrum Justitian ilkeän näköinen perintäkirje, jossa summa olikin jo 25+ euroa. Veti suuta kyllä hymyyn kun näki, että perittävä pääoma oli 0 euroa ja perintäkulut nuo 25+. Maksoin pois kun epäilin, että helpommalla pääsen. Seuraavalla kerralla maksoin sitten 0,01 euroa, jonka vähensivät seuraavassa oikeassa laskussa.
 
No ensinäkin on ihan turha valittaa hinnoista (telefinlandiin verrattuna), saunalahdella kun on käytännössä samat hinnat. Eri asia sitten tietenkin on jos ei ole itselleen sopiva liittymätyyppi käytössä, jolloin voi kyllä syyttää vain itseään. Tuskin telefinlandin megapakettikaan on kovin edullinen jos puhuu 2min/kk tms.

Mutta siis enhän mä saunalahdesta yleensä mitään tossa sanonut, vaan vain ja ainoastaan vkledusta ja dataedusta yhdistettynä saldosoppariin. Noh, olen avautunut, nyt voin rauhassa mennä nukkumaan.

hanter: Tommonen viesti (siis 1kpl) lähtee vain jos eräpäivästä on yli 1kk, ja ellei maksua tule, liittymä voidaan sulkea (automaattisesti). Kyse on tod.näk toisesta vanhasta laskusta joka on niin pieni että ei liittymä mene sen takia kiinni (tosin silloin lasku olisi lähetetty intrum justitialle). Soita aspaan 09-42430700/avoinna 24h niin selviää, eikä edes maksa mitään. Jos ei muuta niin mielenkiinnosta :)

Tapanote: Periaatteessa jos on 0e lasku, siinä ei ole avointa saldoa, jolloin sitä ei myöskään lähetetä intrumille. Intrumin kuluthan normaalisti ovat 5e, samoin saunalahden karhulaskusta veloitetaan (nykyään) 5e. Noh, eipä tossa mitään, ainakin jos tosta on jo aikaa niin kai se on mahdollista :)
0e lasku tulee yleensä jos on ylisuoritusta, eli on esim maksanut viime laskun tuplana. Laskun voi ainakin nykyään jättää maksamatta.
 
Silloin joskus, kun Saunalahti oli vielä Jippii! tuli yllätyksenä kotiin suoraan karhukirje eikä alkuperäistä laskua ikinä näkynyt :eek:
Sen jälkeen vaihdoin Soneraan ja olen ollut tyytyväinen.
Ei tulisi mieleenkään vaihtaa muuhun.

Ystävällä oli jonkun aikaa SL ja valitteli kovia laskuja. Hänkin nykyään Soneran asiakas..
 
ak8400 sanoi:
Tämä siis näin saunalahden työntekijänä

:offtopic: Koska olet siellä töissä, voisin kysyä samaan syssyyn yhen kyssärin... Porukat otti joku aika sitten Saunalahden Ykkösen ja isäni tilasi omaansa Sisärengas-palvelun. Siihen liitettiin mun, iskän ja äipän numerot. Myöhemmin soitin Saunalahdelle ja oisin halunnu varmistaa, oliko ko. palvelu kytkeytynyt, koska siitä ei missään (laskut ym) merkintää näkynyt. Vastaus kuitenkin oli, ettei tietoja Sisärenkaasta/siihen liitetyistä numeroista voida antaa. No sitten iskä soitti ja kysy samaa, myöskään hän ei saanut vastausta samasta syystä. Eikö tää oo jo aika salaperäistä? :D

Muuten ei valittamista ole, aika kauan oon ko. operaattorilla ollut.
 
Marauder sanoi:
:offtopic: Koska olet siellä töissä, voisin kysyä samaan syssyyn yhen kyssärin... Porukat otti joku aika sitten Saunalahden Ykkösen ja isäni tilasi omaansa Sisärengas-palvelun. Siihen liitettiin mun, iskän ja äipän numerot. Myöhemmin soitin Saunalahdelle ja oisin halunnu varmistaa, oliko ko. palvelu kytkeytynyt, koska siitä ei missään (laskut ym) merkintää näkynyt. Vastaus kuitenkin oli, ettei tietoja Sisärenkaasta/siihen liitetyistä numeroista voida antaa. No sitten iskä soitti ja kysy samaa, myöskään hän ei saanut vastausta samasta syystä. Eikö tää oo jo aika salaperäistä? :D.
Heh, what ?! :D

Noin yleensähän ainoastaan omistajalle annetaan liittymän tietoja, joten siitä syystä ei varmaan sulle sanottu, mutta jos ei isäkään saanu tietoja niin on jo outoa.. Netistä (oma.saunalahti.fi) näkee kuitenkin kaikki sopimukset jotka on voimassa, tarkista vaikka sieltä. No, jos sitä ei laskulla ole, niin ei sitä myöskään ole siihen kytketty. Kaikki sopimukset, myös 0e/kk sopparit, ilmestyy kuitenkin laskulle..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom