Hyvä rintalihas treeni??

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitäs mieltä ootte pulloverista ? ... ite tykkään liikkeestä. [/B]

Joo tykkään kovasti ja olenkin ihmetellyt miksi sitä ei kovinkaan moni tunnu tekevän vaikka ainakin minulle sopii erinomaisesti. Selvästi on ylärinta kohonnut pulloverin ansiosta:thumbs:
Niin ja tekihän Arskakin sitä..

Zone-sarja -42%
Mä vedin tänään tällaisen setin rinnalle:

tasapenkki käsipainoilla 2*10
loiva vinopenkki käsipainoilla 2*15
peck-deck 2*8-10

Mulla tällanen systeemi:

Penkkipunnerrus 2*6 (miken systeemi)
Vinopenkki käsipainoilla/tangolla 3*8-12
Ristikkäistalja/peck-deck/viparit maaten 2-3*8-12

Ja hyvin on pelittänyt...

Originally posted by XTR
Pullover on selkäliike.

EI TODELLAKAAN OO!!

Ite en oikeen saa tosta mitään irti eli ei oikein tunnu missään. Pitäiskö tota ottaa isoillaki painoilla jos penkki on 140?

EI TODELLAKAAN OO!!

Vaikka penkkimaksimisi olisi 400kg, se ei muuta sitä tosiasiaa että pullover saattaa olla myös tehokas selkäliike, Dorian Yateshan tämän tosiasian kai suuren body- yleisön tietoisuuteen aikoinaan lanseerasi. Eikä ihmekään, muistuttaahan pullover melkoisesti Nautilus- selkälaitteen liikerataa jollaisen voi käydä vakoilemassa esimerkiksi Dorianin treenivideolta "Blood 'n Guts".

Vähän vaarallista IMO mainostaa caps lock pohjassa omaa näkemystään ainoana oikeana totuutena, koska aina löytyy jostain joku, jolla on penkkitulos vielä 10kg enemmän :rolleyes: ja kuten hyvin tiedetään, se jolla on kovin penkki, se on aina oikeassa. :david:

- JjP

Originally posted by Nahka
3x Pena
3x Vinopena
3x Pullover tai Fly tai molemmat

Mitäs mieltä ootte pulloverista ? ... ite tykkään liikkeestä.

Käsittääkseni pullover on ns.apuliike eli käy aika rankasti myös ojentajiin sekä noihin rintalihastenalla/kyljissä oleviin pikkulihaksiin (ei muista nimeä), mutta hyvä liike varsinkin jos ei käytä egopainoja siis että lantio pysyy kiinni penkissä kun huitoo menee

Rintatreeni on mun suosikkeja:
-penkkipunnerrus 3*5
-alavinopenkki 3*8 / vinopena kp (vuoroviikoin)
-viparit ristikkäistaljassa vinopenkillä 2*10

Tolla on tissit aina kipeenä! :whip:

Originally posted by Nahka
3x Pena
3x Vinopena
3x Pullover tai Fly tai molemmat

Mitäs mieltä ootte pulloverista ? ... ite tykkään liikkeestä.

Ihan mukava liike lämmitellessä tai treenin loppupuolella, mutta ei juuri käyttöä massaliikkeenä. Ittelläni tosin jäänyt vähemmälle.

Pena & Vinopena... Taitaa olla niitä :david: n kavereita. Pienet Jippiit sille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän vaarallista IMO mainostaa caps lock pohjassa omaa näkemystään ainoana oikeana totuutena, koska aina löytyy jostain joku, jolla on penkkitulos vielä 10kg enemmän ja kuten hyvin tiedetään, se jolla on kovin penkki, se on aina oikeassa.
:lol2: :lol2:

Itse olen ainkin parhaaksi rinta liikkeeksi huomannut ristitaljan, mutta kun rupeaa pistämään paljon painoa (omalla mittakaavalla:) )
niin tarvitsee kaverin tuoda taljat...

Liikkeen teen näin että:
alku asento, kädet hartioiden kanssa linjassa ja kyynerpää 90 asteen kulmassa. => kyynärpäät koko ajan 90 kulmassa ja nojaa hieman eteen päin, puristaa vaan kädet yhteen, vähän toistensa päälle,
Kyllä tuntuu :thumbs:

Penkki 8-6-1-4
vinopenkki 2 x 8
vipunostot maaten 2 x 8-10

Tuon kun viimeksi torstaina tein ja on vieläkin tissit kipeät:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom