hyvä reeni sixpäkille, varsinkin alapalikoille?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs tarkoituksena ois saada kesäksi näkyyn vähän vatsoja, ylhäältä jo pikkusen pilkistää, mutta alavatsat ei meinaa tulla näkyviin. Rasvaahan siinä on toki päällä ja olis mukava tietää että millasissa rasvoissa moiset porukalla alkaa näkymään? Lisäksi kunnollista reeniä pitäis saada alavatsalle, jos tehokkaita liikkeitä alavatsan reenaamiseksi otetaan vastaan. :)

Itse olen tehnyt normaaleja istumaannousuja ilman jalkatukea(jalkatuen kanssa menee rasitus jakautuu lonkankoukistajille) ja vartaloa kiertäen. Sen lisäksi olen tehnyt voimapyörää.

Toivottavasti ei tullut liian :david: thread :)

Istumaannousuja(eri variaatioilla), jalannostoja riipunnasta, vomapyörää ja elbow plank:ia. Muutapa ei tartte.

Jalannostot, mutta niihin tarvis nilkkapainot, omalla salilla ei kyllä oikee moinen onnistu. Leukojenvetotangossa kun yrittää nostaa, niin liike tuntuu menevän liikaa lonkankoukistajille. Mut tota taljassavetoo vois kyl kokeilla.

voi johtu skännis tilkast imut vitut reps .D:ddd:D:D:D:D

Kyllä melkein nilkkapainot tarviis jalannostoissa. Itellä ainakaa vaik tekis kuinka pidoilla ja negoilla ei vielä sadan sarjakaa tee mitään. Voimapyörä suht maltillisilla painoilla ettei mee rimpuiluks toimii hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom