Hyvä rasvanpolttovalmiste?

Karppaus on vastaus kaikkeen. :D

Ainakin mulla hiilari kerää hemmetisti nestettä kehoon. Heti, kun oon ketolla tai muuten vaan syönyt vähän hiilareita (lähinnä kasviksia) niin joku sanoo "sä oot laihtunut" jne.

Jättäkää kaikki turha leipä, pasta, riisi ja perunat pois. Tilalle parsaa, kukkakaalia, kaalia ja muita kasviksia. Veikkaan, että tuloksia syntyy.

Karppaus ei ole auttanut meikäläisellä vaan kummasti turvottaa vaikka melkein kaikki hiilarit tulee kasviksista. Mielelläni kuulisin minäkin keinoja nesteenpoistoon.

Mä en enää ala karppailemaan, ennen treenejä tarttee hiiltä koneeseen. Iltahiilareista oon karsinut, toimii mulla melkein yhtä hyvin kuin ketodieetti ja pystyy treenaamaan kovaa.

Elikä kuten otsikosta huomaa että meikäläinen on nyt käyttäny tonaliinia täs noi 4vk ja 3 kapselii menny päiväs (4 max) ja hyvin on ainaki meikää auttanu.

joten kertokaa mulle mitä mielipiteitä teil täst on?
onko ollu apua vai onko ollu teil rahan haaskausta?

kiitos;)

Tonalin on ihan vaan CLA kapseleita, joten turhaan maksat merkistä. CLA kapseleita on paljon halvempiakin ja kaikki, (joita mä mutsille joskus etin ku seki veteli noit tonalineja) sisäls enemmän vaikuttavaa ainetta kuin nuo tonalinit :) Finmaxil on ihan hyviä noita ja leaderilla sekä star nutrionilla. Pakkiksen kaupasta en tiedä löytyykö :)

Ostin Tonalinia kun halvalla sain ja varsinkin vihreätee-uutteen kanssa on toiminut hyvin.. Lifen myyjä selitti jotain, että ton leaderin cla:n kanssa on ollut jotain ongelmia laadun kanssa? Muuten olisin ostanut sitä..

Toimii rotilla erinomaisesti.

Ylipainoisilla vähentää vähän viskeraalista rasvaa. Johon liikunta on parempi keino.

Normaalipainoisilla ei tee mitään.

Ellei sitten käytä suurempia annoksia, jotka ovat potentiaalisesti vaarallisia.

Halvempaa ja turvallisempaa on vain syödä hieman vähemmän.

On se jännää ku Tonalinis ja Natureleis maksaa se mainoskasvo, joka sattuu olemaa joku Tommi Evilä tai Janne Ahone:D Rahastetaa vaa keski-ikäsiltä naisilta turhat pennit pois.

Onnistuuko kontrolloitujen ja oikein ajoitettujen mättöpäivien avulla rasvanpoltto ilman lihaskatoa?

Netistä löytyi artikkeli aiheesta osoitteessa: http://www.bodybuilding.com/fun/kelly3.htm

Another important thing to remember is, since this is a weight training day and this training session is around 3 pm, he'll only be eating the low cal/low carb portion for approximately ½ day

Once 3pm hits is when the anabolism (and the fun) begins! Just prior to the workout we'd have a serving of some type of stimulant and begin sipping on a carb/protein drink. (dextrose/maltodextrin/whey) or (BCAAs, dextrose, malto). After the workout we would have another high carb/protein drink of dextrose/maltodextrin and whey and head home for more great FOOD and CARBS! The macronutrient total from 3 pm until bedtime will total approximately 1600 calories /300 grams of carbs/80 grams protein/and 9 grams fat for a 160 pounder, so this pretty much means any low-fat carbohydrate sources are fair game.

Vapaasti suomennettuna idea on, että muuten vedetään pienillä miinuskaloreilla koko ajan, mutta ennen ja jälkeen salitreenin malto/whey juomat ja treenin jälkeen illalla vielä paljon hiilareita. Myös salipäivien aamu eletään rasvanpolttomoodissa ja kaloreita voidaan polttaa esim kävelylenkillä. Riittääkö tämän ohjelman mukaiset hiilaribulkit korvaamaan täysin dietin bulkkipäivät vai tarvitaanko siihen enemmän kaloreita pidempänä jaksona? Ja voisiko lihaskadon / rasvakadon määrien suhteita säätää vain vaihtelemalla tällaisten bulkkipäivien tiheyttä ja mahdollisesti saavuttamaan sekä lihasmassan kasvua että rasvanpalamista samaan aikaan.

Omat tiedot inbodyn mittauksessa olivat: pituus 177, paino 83,3kg, rasvaprosentti 15,5%, lihasmassa 40,1 kg ja rasvamassa 13kg, ikä 20-30 haarukassa.

Hei!

Ensimmäistä viestiäni tässä kirjoittelen ja tarkoitukseni olisi saada vinkkejä/kommentteja laihduttamiseen.
Olen mies pituutta on 188 ja painoa 115 ja ikää 28 . Tavoitteena olisi saada painoa n.20 kg pois mahdollisimman vähällä lihasten menetyksellä. Tuo painon pudotus ei niinkään tärkeää vaan rasvasta eroon pääseminen. Ensi kesä mielessä tuon tavoitteen kanssa mutta niinkuin sanoin pääasia on saada tuota rasvaa pois

Muutama vuosi on mennyt sohvaperunana ja toimistotöissä mutta nyt on kyllä huomannut että tuo liikapaino/liikkumattomuus
ei pidemmän päälle ole mitään terveellistä joten aloin harrastamaan vapari 2x viikossa ja salilla noin 3x viikossa.
Kunto on aina ollut todella huono mutta nyt kun on alkanut liikkua on huomannut että paranee todella nopeasti.

Ongelma on itsellä aina ollut tuo syöminen. Tulee syötyä sitä sun tätä ja varsinkin painottuu illalle tuo syöminen.

Olisi tarkoitus koittaa tälläista ruokavaliota johon haluaisin kommentteja porukalta.

Aamupala: Mysli+soijamaito

Lounas: nuudeli+raejuusto

Päivällinen: liha/kala/kana+ salaatti,kurkku, tomaatti

iltapala: keitettyjä kanamunia+tonnikalaa+raejuusto+kurkku

Tällä olisi tarkoitus saada homma vauhtiin niin että tulee tuloksia jotka ruokkivat motivaatiota
jota itse tuon syömisen kanssa todella tarvitsen...

Jos syöt mitä tahansa ja väärään aikaan, liian raju muutos voi viedä motivaation ja sitä kautta epäonnistuu koko projekti. Korvaa ainakin tuo nuudeli pois tuolta kun on pelkkää turhaa, huonoa hiilaria.

Kannattaa lukea noi stickyt vaikka sitä toitotetaan aina. Pääasiassa homma menee että syöt vähemmän kuin kulutat, muutat p, hh ja r koostumusta että hiilareita korvaat sopivasti proteiinilla. Juo vettä pari lasia ennen syömistä niin ei tule syötyä liikaa.

Ota käyttöön kalorilaskuri.fi. Itse aloitin samasta tilanteesta ja tiputin 8kg puolessa vuodessa kun oli pitkä tauko salista ja jenkkifutiksesta. Ai niin, alkoholi pois. Joko kroppa polttaa rasvaa TAI alkoholia.

Itse olin keväällä vielä hieman ''kovemmassa'' kunnossa kuin sinä. Painoa oli 127 kiloa ja pituutta 188cm. Tällä hetkellä paino 108kg. Ei kannata vetää ainakaan aluksi liian tiukkaa dieettiä, loppuu vaan motivaatio. Itse olen monta kertaa yrittänyt ''näännyttää'' itseä, se ei toimi. Siivoa ruokavaliosta kaikki roska pois, älä juo, syö säännöllisesti, liiku. Tuo kalorilaskuri on todella hyvä. Aluksi itse syöttelin sinne joka päivä kaikki syömiset. Pian huomaa, että osaa arvioida omat syömisensä varsin hyvin ilman laskuria.

Jos käyt salilla, ei kannata vaakaa tuijottaa kovin ankarasti. Itse aloitin salitreenin, jonka jälkeen paino pysyi samana kauan, mutta kehon koostumuksessa on tapahtunut selviä muutoksia, jotka huomaa otetuista valokuvista selvästi. Nyt paino on taas laskenut, joten se tasoittuu ajan mittaan.

Vähennä auton käyttöä. Kulje pyörällä/kävellen. Itse olen nyt syksyllä kulkenut pyörällä koulumatkoja 8km suuntaansa päivittäin pyörällä. Todella tehokasta ollut ainakin omalla kohdallani.

Pakkotoistosta löytyy hieman vaivautumalla uskomaton määrä tietoa. Muista kuitenkin lähdekritiikki, asiat kannattaa pitää ainakin tässä vaiheessa yksinkertaisena.

Hyviä vinkkejä annettu täällä. Itse laihduin viime vuonna 93kg->66kg. Jätin kaiken paskaruuan pois( sipsit, karkit yms.) Juoksin 2-3krt/vko 3-10km lenkkejä fiiliksen mukaan ja pari kuntopiiriä. Ja alkoholi kannattaa kyllä jättää kokonaan pois tuon laihdutuksen ajaksi ainakin, kun se hidastaa koko projektia. Itse kyllästyin aerobiseen harjoitteluun viime vuonna ja punttihommat alkoi kiinnostamaan ja nyt käyty kohta vuosi puntilla ja nyt paino on noin 80kg, mutta kreatiinikuuri päällä joten tuosta on sen 2-3kg nesteitä. Alussa sultakin lähtee nopeesti 10kiloa pois, mutta tahti alkaa hiipumaan pikkuhiljaa, mutta kyllä siihen tavoitteeseen pääsee jos löytyy vaan itsekuria. Onnea projektiin!

Mukavaa kun löytyy kohtalotovereita ja saa heti asiallisia ja hyviä kommentteja.

Ittellä ollut aina ongelma toi leivänsyönti joka lähtee välillä ihan lapasesta. Se olis tarkoitus lopettaa oikeestaan kokonaan.
se jo ittessään auttaa varmaan paljon.
Ja kun syön päivän ruuan tulee sitä vedettyä niin että napit paukkuu

Noi nuudelit on sellaisia josta pidän ja ajattelin että niistä sais hiilareita ennen iltapäivän kovia treenejä.
Millä ne olis hyvä korvata että sais niitä hyviä hiilareita että jaksais vääntää harkoissa eikö se kuitenkin
niin ole että tuosta hiilarista saa sitä polttoainetta?
Koitin haulla etsiä noita hyviä hiilareita mutta meni noi jutut niin hifiksi itselleni että kaipais vain konkreettisia esimerkkejä.

Jokainen kun tuntuu viittaavan tuohon juomiseen niin sitä ei tule harrastettua kuin n. kerran kuukaudessa max.

mitäs mieltä siitä että söis päivällisellä normi ruuan perheen kanssa? Itestä vaan tuntuu et tulis ihan liikaa hiilareita?
Normi ruualla meinaan peruna ja kastike, keitot , spagetti yms...

KOmmentteja lihavoituna alla.

Mukavaa kun löytyy kohtalotovereita ja saa heti asiallisia ja hyviä kommentteja.

Ittellä ollut aina ongelma toi leivänsyönti joka lähtee välillä ihan lapasesta. Se olis tarkoitus lopettaa oikeestaan kokonaan.
Kuten jo aiemmin todettiin liian rajut muutokset ei välttämättä ole hyväksi. Yhden tai kaksi siivua voit hyvin syödä tummaa täysjyväleipää esim. just reeniä edeltävällä aterialla

useita pieniä aterioita pitkin päivää, niinkuin olit esimerkkiisi kirjannutkin. IP:lle voisit mielestäni vielä tässä vaiheessa ottaa jonkun välipalan, esim. maitorahka marjoilla sopisi sun painolla tohon vielä ihan hyvin. On turha vetää ravintoa/kaloreita heti alkuun liian alas, koska silloin ei ole mitään mistä vähentää dietin edetessä.

Noi nuudelit on sellaisia josta pidän ja ajattelin että niistä sais hiilareita ennen iltapäivän kovia treenejä.
Millä ne olis hyvä korvata että sais niitä hyviä hiilareita että jaksais vääntää harkoissa eikö se kuitenkin
Koitin haulla etsiä noita hyviä hiilareita mutta meni noi jutut niin hifiksi itselleni että kaipais vain konkreettisia esimerkkejä.
Nuudelia parempia vaihtoehtoja ovat esim. täysjyväriisi tai täysjyvä-/proteiinipasta. Itse en pidä perunaakaan huonona vaihtoehtona, vaikka sitä täällä yleisesti vältelläänkin.

Jokainen kun tuntuu viittaavan tuohon juomiseen niin sitä ei tule harrastettua kuin n. kerran kuukaudessa max.
ÄLÄ harrasta juomista dietillä. piste. Yhden illan runsaalla oluen juonnilla nappaat itsellesi helposti saman kalorimäärän, jonka olet juuri edeltävällä viikolla onnistunut vähentämään

mitäs mieltä siitä että söis päivällisellä normi ruuan perheen kanssa? Itestä vaan tuntuu et tulis ihan liikaa hiilareita?
Mun mielstä ainakin dietin alkuvaiheessa (ja erityisesti treenipäivinä treenin jälkeen) toi on ihan ok. Periaatteessa dietillä pitäisi syödä niin paljon kuin mahdollista, siten että paino vielä laskee. Kun paino ei enää laske ko. syömisillä, pitää syömistä vähentää. Käytännössä paljon vaikeampaa kuin kirjoitettuna. Edellä mainittu kalorilaskuri on ihan ok apuväline dietin alkuvaiheessa, kun ruoka- ja kalorimäärien arvioiminen ei vielä ole rutiinia.

Zemppiä diettiin!

Itse lopetin myös tuon leivän syönnin kokonaan. Ruuan kanssa syön nykyisin pari palaa hapankorppua, koska tuntuu oudolta syödä ilman leipää.

Minun mielestäni voi syödä myös nuudeleita, jos niistä kerta pitää. Mahdollisuuksien mukaan kuitenkin täysjyvätuotteita.

Syö ihmeessä normiruoka perheesi kanssa! Tässä vaiheessa on tärkeintä on pitää kalorit kulutusta alempana. Seuraa kuitenkin hieman proteiinien riittävää saantia. Ruokavaaka on muuten todella kätevä kapistus syömisten seuraamiseen!

Mielettömän hienoja vastauksia tullu tuohon :)
Itse painottaisin proteiini/hiilihydraatti/rasva suhdetta ja sopiva suhde noille on mielestäni 35/35/30. Tuolla uskoisi dieetin toimivan. Ja rasvat kannattaa jättää iltaan ja taas hiilarit aamulle ja päivällä, sillä illalla ei enään tarvitse niinkään sitä polttoainetta, eikä varsinkaa yöllä. Proteiinia tietysti päivän mittaan pieninä annoksina :) Onnea dieettiin!

Back
Ylös Bottom