Hyvä rasvanpolttovalmiste?

koska sillo mahdollistat läskin lähtemisen JA lihaskasvun samanaikaisesti.
Yks yleisimpiä virheitä natutreenareilla on varmasti juuri kalaöljyn puute.

Vähän epäilen tuota, että läskiä lähtisi ja lihasta tulisi... ilman "lisäravinteita" :)

Onko mitään tukemaan tuota väitettä? Muu kuin mutu?

Charles Poliquin. Enough said? ;) En mä viittis mutuilla ku turha moni täälläkin tekee sitä jo aika daily basis..

No empä ole kuullut kenenkään muun suosittelevan moisia määriä. Melkoinen kasa kalaa tulisi tuosta jos syömään alkaisi. Sekin on yksistään aika heikko väite kun sanotaan, että asia on näin koska Poliquin sano.

ootko kuullu nestemäisestä kalaöljystä tai kapseleista.. Ja hieman jos antropologiaa tutkit niin selvittää paljon..

E: Ja kalaöljyn syömisessän on paaaaaljon muutakin hyötyä ku kehonkoostumus.

Millaisesta kalaöljyvalmisteesta tässä puhutaan? Jos tuolla määrällä tarkoitetaan pelkästään epa- ja dha-rasvoja niin lohta joutuisi syömään reippaat 3kg. Paleohommat on kyllä tuttuja, itsekin olen sieltä paljon vaikutteita ottanut.

kalaöljyä ylipäätään.. Näin ainakin käsitin. Mut jos sul on peruskapseli mis on se n.400mg, ja kalliimmissa enemmän, ni kyl niit saa popsia sit oikeesti aika paljon.. mul on itel nestemäistä mis on 5ml:ssa 4,5g kalaöljyä, ja niistä tulee 30% epasta dhasta. Otappa selvää miks ihmiselle alko kasvaa aivot, vastaus löytyy aivoista ja kaloista :)

ootko kuullu nestemäisestä kalaöljystä tai kapseleista.. Ja hieman jos antropologiaa tutkit niin selvittää paljon..

E: Ja kalaöljyn syömisessän on paaaaaljon muutakin hyötyä ku kehonkoostumus.

Rajansa kaikella, tuolla määrällä saattaapi käydä niin että veren hyytyminen kestää ikuisuuksia ja jos sitten sattuu ikäviä verisuonistossa niin se on sitten heippahei..

enpä lähtis ite väittää et se niin paljon vaikuttaa.. ainakaan hengenlähtöön asti.
Toki se hyytymistä heikentää, mut ei ehkä ihan tohon mittakaavaan asti.

Olen kyllä lukenut aivojen kehittymisestä ja meren elävien osuudesta siihen. Tuota määrää ei kyllä silti luolamieskään ole naamaansa huitonut.

ai ei? aivoista, mitä "me" syötiin petoeläinten jäljiltä, oli 60% epaa.. ja siihen päälle kaikki kalat ja luuytimet ni kyl siin aika mielenkiintonen määrä tuli. luin että arviolta useita satoja grammoja viikossa, olisko ollu peräti 400-500g?

Tuossa voi olla pointtiakin. En silti lähtisi tuolle kalaöljylinjalle. Epaa tulee hulluja määriä, ehkä liikaakin. Aivojen rasva on minun muistaakseni pääasiassa DHA:ta ei niinkään EPA:a. Mistähän saisi aivoja ja luuydintä prionivapaana?

haha :D Ei muuta ku metsään saalistaa ja sit kallo halki ja aivot nassuun, ihan ku old school teki ;) Voin lähtee mukaan saalistaa ni pannaan aivot littiin :D

Tympii kun metsästyksen aloittamisesta on tehty niin vaikeaa. Jos saisi niin vois kyllä käydä jonkun hirven kolkkaamassa omin päin aina silloin tällöin.

onks sul commandopipoa? mul on kaks, voin lainaa toista ni lähetää valuttaa veret jostain elukasta yön pimeydessä. Sit ois kiristyminen taattua ku makseltas jonku 20 000 sakkoja eikä ois rahaa syödä. :evil:

Onkos kellään kokemuksia vihreä tee uutteesta?eikös sen pitäs lisätä rasvan polttoo ja kiinteyttää.

Mutta olisiko siinä tapauksessa mahdollista, että paino olisi pudonnut ilman lesitiiniäkin ihan yhtälailla??

olen yrittänyt pudottaa painoo jo kauan kauan mut ei oo onnistunu.yhtälailla oon käyny puntilla ja lenkillä mut eih!lesitiinin käytön u alotin ni alkoi tapahtua asiat niin kuin olin toivonut.

Back
Ylös Bottom