Hyvä PT, nettivalmennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö Jari "Bull" Mentula vaikuta Tampereella? Oli miehestä sitten mitä mieltä tahansa niin eiköhän hän oikeasti tiedä aika paljon treenistä ja ruokavaliosta.

Niitä ei sitten muita ole kuin pakkiksella kirjoittavat ja telkkarissa näkyvät?

sitä mäkin just mietin, että onko muita. ja tiiän kyllä, että Bulli tietää kaiken treenamisesta ja ruokavaliosta jne jne.. mut, luin vaan niin paljon huonoja kommentteja koko fitfarmista, ni päätin että en sitä ota..

sitä mäkin just mietin, että onko muita. ja tiiän kyllä, että Bulli tietää kaiken treenamisesta ja ruokavaliosta jne jne.. mut, luin vaan niin paljon huonoja kommentteja koko fitfarmista, ni päätin että en sitä ota..
Huonoja kommentteja? Todennäköisesti ihmisiltä joiden mielestä tehokkain treeni onkin kantaa perjantai-iltana niska vääränä lenkkimakkaraa ja kaljaa kaupasta eikä mennä salille, kännissä omissa tunnontuskissa kirjoitetaan paskaa nettiin että saataisiin hyvä olo?

Huonoja kommentteja? Todennäköisesti ihmisiltä joiden mielestä tehokkain treeni onkin kantaa perjantai-iltana niska vääränä lenkkimakkaraa ja kaljaa kaupasta eikä mennä salille, kännissä omissa tunnontuskissa kirjoitetaan paskaa nettiin että saataisiin hyvä olo?

Noniin kaikki ainakin mitä mä luin, ni kaikki oli haukkunu koko firman ihan pystyyn.. mutta vaikee sanoo, ku en oo kokeillu. Mut löysin jo toisen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon harkinnu nyt, et haluisin ehdottomasti kokeilla ostaa joltain joku nettivalmennus (siis tälläinen ihan ruoka-/treeniohjelma). En kuitenkaan tiedä vielä keneltä ja haluaisinkin kuulla kokemuksia. Kuka noista ulkomaalaisista mahtais ehkä olla hyvä?

juu tänne vaan vaikkapas niin laitetaan romulle kyytiä. ja oonhan mä melkein jo ulkomailla :D kämpän seinästä 4km rajalle hehee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom