Hyvä liike perseelle?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niin no, tavoitteensa kullakin mutta tässä olen kyllä samoilla linjoilla neutraalin kanssa sillä en näe mitään syytä yrittää tieten tahtoen saada treeniä kohdistumaan pakaroihin (ellei kyseessä ole nainen, joka tarvitsee muotoja, tai urheilija, joka tarvitsee lisää suorituskykyä alavartalolta) sillä se perse kasvaa kuitenkin kun tehdään kyykkyjä, prässiä ja maastavetoa.

Itse olen elävä esimerkki tästä; pakarat ovat selkeästi paras lihasryhmäni, vaikka yritän aina saada jalkatreenin kohdistumaan kaikkialle muualle kuin perseeseen. :evil:

Hulkki sanoi:
Niin no, tavoitteensa kullakin mutta tässä olen kyllä samoilla linjoilla neutraalin kanssa sillä en näe mitään syytä yrittää tieten tahtoen saada treeniä kohdistumaan pakaroihin (ellei kyseessä ole nainen, joka tarvitsee muotoja, tai urheilija, joka tarvitsee lisää suorituskykyä alavartalolta) sillä se perse kasvaa kuitenkin kun tehdään kyykkyjä, prässiä ja maastavetoa.

Itse olen elävä esimerkki tästä; pakarat ovat selkeästi paras lihasryhmäni, vaikka yritän aina saada jalkatreenin kohdistumaan kaikkialle muualle kuin perseeseen. :evil:

Eli sun jalkatreeni menee päin persettä :hyper::hyper::hyper:

PS: joo, aika väsynyttä

Jotkut juntit ymmärtävät vielä sen, että kuntosalilla kehitetään esim. fyysiselle suorituskyvylle erittäin tärkeitä pakaralihaksia, mutta yli hilseen saattaa mennä se, että aikuiset miehet punnitsevat vaakalla hevosruokahenkisiä sörsseleitä ja pumppaavat rintalihaksiaan tarkoituksenaan vain ihastella itseään peilistä ja mahdollisesti luoda pelotetta naapurin lasten suuntaan. Makuasioitakin vähän, sanoi Musti kun persettä nuoli, mutta ei näissä monissa asioissa oikeasti paljon mitään varsinaista järkeä ole. Tärkeää on vain puutarhanhoito. Taitaa olla paras lähteä nukkumaan... :zzzz:

Heh, MKM:n posti osui jossain mielessä kyllä asian ytimeen...

:D

neutraali sanoi:
Siis miks sun pitää tumtuma sinne perseeseen saada? Haluatko itsellesi mahdollisimman suuren perseen?

Juu eihän sinne perseeseen vähän lisää massaa/pyöreyttä ois pahasta.. on nimittäin aika helvetin lauta :rolleyes: (näyttää normaalit farkut jalassa samalta ku joku vitun skedepelle)

Äpärä sanoi:
Juu eihän sinne perseeseen vähän lisää massaa/pyöreyttä ois pahasta.. on nimittäin aika helvetin lauta :rolleyes: (näyttää normaalit farkut jalassa samalta ku joku vitun skedepelle)
Unohda nuo "perse" liikkeet, se perse kyllä kasvaa liiankin kanssa kun aikas hinkkailet prässiä ja kyykkyä ;) .

Äpärä sanoi:
Niih, kertokaas joku hyvä liike joka nimenomaan ottas perseeseen. En oikein saa kankkuihin tuntumaa millään, vinkkejä?

Mene lähimpään "alan" liikkeeseen ja osta suurin a-tappi mitä löytyy, lopun varmaan arvaatkin :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom