Hyvä kuntosaliin liittyvä kirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja verkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä olis hyvä kuntosaliopas, joka kertoisi suoritustekniikoista esim. maastaveto ym. ja myöskin paljon ravinnosta? Kunnolliset kuntosaliohjelmat mulle on tehty eli en nyt mikään aloittelija ole, mutta kohta alan harjoittelemaan enemmän ja enemmän irtopainoilla niin tälläisten tekniikasta olisi hyvä tietää lisää. Ja nämäkin tekniikat toki käydään ohjaajan kanssa kuntosalilla läpi mutta tästä olisi varmasti apua. Eli mikä mahtaisi olla hyvä kirja?

Frédéric Delavier: Lihaskuntoharjoittelun perusteet ja MASSAA!VOIMAA!.

Massaavoimaa kirjassa on tärkeimmät asiat ravinnosta ja muuta hyödyllistä levosta ja palautumisesta jne.

Lihaskuntoharjoittelun perusteissa on monet liikkeet näytetty kuvina (piirros) ja muistaakseni niissä kerrotaan tekniikkaakin.
Kirjastosta varmaan saa molemmat kirjat.

Ove Rytter: Tehokas Kehonrakennus

"Kirja on juuri sitä, mitä lupaa. Olitpa aloittelija tai kokenut kehonrakentaja, voit tehostaa kehitystäsi tämän kirjan avulla!

kirjoittaja Ove Rytter on sekä lehtimiehenä, että menestyneenä kehonrakentajana kerännyt mahtavan määrän alan tietoutta, mikä kyllä näkyy kirjassa.

Parasta kirjassa on harjoitusten oikean ja siis tehokkaimman suoritustavan erittäin tarkka kuvaus. Tätä varten kirjoittajalla on ollut käytössään karoliinisessa Instituutissa tehdyn laajan tutkimuksen tulokset. Tutkimuksessa kehonrakentajien lihaksia kuvattiin heti kunkin liikkeen jälkeen lihasten lämpötilaerot näyttävällä magneettikameralla. Näin saatiin tarkasti selville ehdottomasti tehokkaimmat liikeradat.

Ohjelmat kaikentasoisille treenaajille, yli 150 kuvaa, 225 s."

Lähde: www.wrange.fi

Bill Pearl-lisää voimaa. Etsi kirjastosta. Pearl on 4-kertainen kehonrakennuksen Mr. Universum. Kirja itselläni juuri nyt lainassa. Loistokirja!:D

Bill Pearl-lisää voimaa. Etsi kirjastosta. Pearl on 4-kertainen kehonrakennuksen Mr. Universum. Kirja itselläni juuri nyt lainassa. Loistokirja!:D

Pakko olla samaa mieltä vaikka kirja vanha onkin. Sain sen lahjaksi melkein 20 vuotta sitten kun penskana innostuin reiluksi vuodeksi punttitreenistä. Just äsken sitä taas selailin kun mietiskelin että mitähän muutoksia tekis ohjelmaan kun oon sahannu samaa settiä nyt 2 kk ja tuntuu että tarttee muutoksia.

Itellä on hyllyssä Jouni Virtamon Monipuolinen kuntosaliharjoittelu ja sitten löytyy Voimaharjoittelu & kehonmuokkaus. Omasta mielestä molemmat ihan asiallisia kirjoja.

Pakko olla samaa mieltä vaikka kirja vanha onkin. Sain sen lahjaksi melkein 20 vuotta sitten kun penskana innostuin reiluksi vuodeksi punttitreenistä. Just äsken sitä taas selailin kun mietiskelin että mitähän muutoksia tekis ohjelmaan kun oon sahannu samaa settiä nyt 2 kk ja tuntuu että tarttee muutoksia.

olen samaa mieltä:) vanha mutta loistava kirja!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom