Hyvä ja halpa mp3 soitin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etsin mp3-soitinta, johon voi tallentaa musiikkia vähintään pari albumillista. Merkillä ja värillä ei ole väliä, myöskin kosketusnäyttö ja jopa värinäyttö on turhaa. Ainoa asia, minkä pitäisi toimia 100%, on FM-radio. Onko missään mp3-soittimessa oikeasti hyvää radiota, vai pitääkö tässä lähteä rautakauppaan hakemaan viininpunaiset peltorit?

Etsin mp3-soitinta, johon voi tallentaa musiikkia vähintään pari albumillista. Merkillä ja värillä ei ole väliä, myöskin kosketusnäyttö ja jopa värinäyttö on turhaa. Ainoa asia, minkä pitäisi toimia 100%, on FM-radio. Onko missään mp3-soittimessa oikeasti hyvää radiota, vai pitääkö tässä lähteä rautakauppaan hakemaan viininpunaiset peltorit?

Mites tuo yläpuolella mainittu Sandisk Sansa Clip+: http://www.sandisk.com/products/sansa-music-and-video-players/sandisk-sansa-clipplus-mp3-player

Nyt on ollut melkein vuoden tuo SanDiskin Sansa Clip+. Akku ei kestä enää juuri mitään, musiikkia mahtuu soittimeen vaikka millä mitalla, mutta akku meni myös turhan nopeasti pilalle. Ei kestänyt edes junassa Hki-Tre väliä. Vituttaa kun tulin ostaneeksi akullisen sen sijasta että olisin ostanut paristoilla toimivan. Miksi minulla ei mikään akulla toimiva laite kestä???
Minkähän soittimen ottais seuraavaksi vai pitäskö ryhtyä kuuntelemaan puhelimesta kuten muutkin.

Hyvä idea voisi olla hankkia jokin puhelin missä on hyvät muusikin kuunteluun soveltuvat ominaisuudet, iskisi siinä kaksi yhdellä kertaa. Ottaen huomioon ettei tarvitsisi kuin kantaa puhelinta mukanaan eikä ylimääräistä musiikkisoitinta. Jos ei kuitenkaan näe tälläselle tarvetta niin eihän sitä sitten kannata hankkia... Itse olen aina puhelimella musiikkini kuunnellut!

Käyttäjästä kiinni. Puhelimen käyttis usein kankea verrattuna näppärään soittimeen. Kaikissa puhelimissa ei ole äänelaatukaan kovin kaksinen. Jos joskus pystyn palaamaan aikaan, jolloin soitin on aina mukana, on ipod ainut vaihtoehto.

Nyt on ollut melkein vuoden tuo SanDiskin Sansa Clip+. Akku ei kestä enää juuri mitään, musiikkia mahtuu soittimeen vaikka millä mitalla, mutta akku meni myös turhan nopeasti pilalle. Ei kestänyt edes junassa Hki-Tre väliä. Vituttaa kun tulin ostaneeksi akullisen sen sijasta että olisin ostanut paristoilla toimivan. Miksi minulla ei mikään akulla toimiva laite kestä???
Minkähän soittimen ottais seuraavaksi vai pitäskö ryhtyä kuuntelemaan puhelimesta kuten muutkin.

Kuinka paljon kuuntelet? Mulla on kestänyt Clip+ yli vuoden jo, enkä oo havainnu merkittävää heikkenemistä akussa. Viikottain tulee kuunneltua about 6h.

Suosittelisin kokeilemaan vielä uutta Clip+:aa. Aivan uskomattoman hyvä äänenlaatu ja käyttöliittymä tuohon hintaan.
http://cdon.fi/kotielektroniikka/sandisk_sansa_clip+_2gb_black-11790051

Jos näyttöä, EQ;ta ja muita herkkuja ei tarvita, niin iPod Shuffle vois olla hyvä kilpailija paremmalla akkukestolla.
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/ipod-ja-mp3-soittimet/IPODMC584SI2G/ipod-shuffle-2-gb

edit. Tuohon akun kulumiseen vielä: Millä tyylillä lataat? Annatko soittimen akun kulua ihan loppuun ja sitten lyöt vasta lataukseen? Vai lataatko aina kuin vain mahdollista? Akku säilyy parhaiten kun sen antaa purkautua aina tyhjäksi ennen kuin lyö lataukseen.

Käyttäjästä kiinni. Puhelimen käyttis usein kankea verrattuna näppärään soittimeen. Kaikissa puhelimissa ei ole äänelaatukaan kovin kaksinen. Jos joskus pystyn palaamaan aikaan, jolloin soitin on aina mukana, on ipod ainut vaihtoehto.
Se on kyllä totta että noissa puhelimissa ei välttämättä aina se äänenlaatukaan ole parasta, mutta niitä on kyllä kaikenlaisia oikeen musiikin kuunteluun tarkoitettujakin puhelimia markkinoilla, niillä varmasti kehtaa tavallinen kaduntallaaja kuunnella lempi biisinsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom