Hyvä ja halpa mp3 soitin

iPod Shuffle löytyypi, 1GB mallille tuli hintaa 80e ja kyllä on miniatyyrikokoinen. Lisäksi vielä alumiinikuori ja jämerä klipsutin millä saa vaikka korvalehteen kiinni (kokeiltu on :D ).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sellaista 40-50€ luokkaa olevaa soitinta etitään jossa on näyttö eikä ime pattereita hulluna ja sopisi vähintään toi 512mb musiikkia. 1-2gb ei olisi pahitteeksi lainkaan.

Entinen hyvästi 6 vuotta palvellut Creative Muvo 512mb meinas ruveta nyt pelleilemään kun ei pysy käynnissä tai sammuilee kun vaihtaa kappaletta. Eikä pysty reenaamaan ilman näitä. Kuulokkeet olisi hyvä tulla mukana JOTKA PYSYVÄT PÄÄSSÄ!

Ehotelkaas jottain.

Vittu mitä ylistämistä :hyvä:

Ihan tsekkaamalla lähimmät viihde-elektronikkaa myyvät kaupat, löydät tod. näk. jotain tarjouksessa. Tai hintaseurannasta etsimällä: tossa halvin mitä löyty: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/310534. Mulla ollu samanlainen aikoinen 256 muistilla, mutta erimerkkinen (samanlainen halpamerkki kuitenki) toimii edelleen. Tuossa mun kokemuksen hyvä soitin: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/75391 eli creativen zen. En allekirjoita tuota hintaa kyllä, mun kaveri makso anttilassa tuosta 49.90 tarjouksessa.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25016 tuo menis sun budjettiin, mutta tuosta transcedistä ollaan kahta mieltä onko hyvä, mulla ei oo kokemusta merkistä.

Taisinkin saada Muvon takaisin raiteilleen kun poistin tietokoneella kaikki tiedostot sieltä sisältä ja laitoin muutaman biisin ja kokeilin vähn aikaa niin ei sammunut. Jospa se johtui vaan että tarvis alustuksen. Huomenna selviää pelittääkö kun otan matkaan kouluun. :)

Aika rimpulan oloisia olleet nuo e-villen soittimet mitä olen itse kavereilta testaillut/kuullut. Mielummin sijoittaisin hieman enemmän esim. johonkin halpaan ipodiin.

Aika rimpulan oloisia olleet nuo e-villen soittimet mitä olen itse kavereilta testaillut/kuullut. Mielummin sijoittaisin hieman enemmän esim. johonkin halpaan ipodiin.

Myöhäistä nyt. :D Pistin tilaukseen tuollasen vehkeen ja kattoa mitä se sisältää. Ei mua haita mitään se miten vaikka näytön lasi saattaa heilua mutta kuhan vaan toistaa biisit ja mahdolliset videot oppituntien iloiks. Kestäs nyt ees sen puolisen vuotta, takuu tuolla ainakin tuntuis toimivan jos jotain tulee.

Jos meinasit salille niin hommaa joku suoja pussukka sille. Ei tollaset tykkää oikeen hiestä ja testosta, saatikka jos niissä on tollanen iso näyttö ja vielä kosketuksella.

Jos meinasit salille niin hommaa joku suoja pussukka sille. Ei tollaset tykkää oikeen hiestä ja testosta, saatikka jos niissä on tollanen iso näyttö ja vielä kosketuksella.

Testoja pitää kyllä varoa. ;) Onhan mulla noita pussukoita esim. pelihiirelle ja sun muille. Sellasta suht. ohutta tekonahkaa taitaa olla, luulis välttävän. Kiitus neuvosta.

Itsellä on tuo Diel Symphony minkä Eib tilas, ja soitin itsessään on kyllä ihan hyvä, paitsi että jotkut näytössä olevat kosketuspainikkeet mitkä ovat kulmassa niin niitä voi olla hankala painaa sormella. Kyllähän siinä on onneksi ne 3 nappulaa jolla voi mm. selata biisejä, koska niiinkun pieneen tilaan osuminen ilman jotain kynää on hyvin vaikeata. Ja toinen huono homma on todella paska akku, ei kestä paljoa mitään :(

On kyllä aika hiljaista mp3 soittimien keskustelussa. Oli tuo toinenkin aihe näihin liittyen, mutta täällä on viimeksi ollut tekstiä. Itsekkin juuri ensimmäistä mp3 soitinta ostamassa lenkille/salille. Alkaa salin radio nova jo kyllästyttään kun siitä ei mitään puhtia saa, sekä lenkille mukava ottaa.

Vaatimuksena mieluusti 8gt tilaa, melkein vain siksi, koska on vain jonkin euron esim. 4gt soitinta kalliimpi. Näyttö josta näkisi kappaleet. Pieni ja mieluusti joku klipsi jolla saa sen johonkin kiinni, vaikka nyt housujen taskuun tjsp. Kuulokkeille ihan sama, kun ostan ne kuitenkin erikseen.

Kovasti olen koittanut googletella. Philipsin soittimet tuntuvat edullisimmalta, mutta eivät lukemani perusteella suosiota saavuta. Lähinnä Sandiskin Salsa clip+/Fuze sekä Creativen zen mozaic kiinnostavat. Salsa clip+ kehuttiin ainakin murobbs:lla. Olisi kohtuu pieni ja äänenlaatua kehuttiin joka tärkeää. Toiset ovat taas suurempia, hieman kalliimpia, mutta videon katselu lisänä, ei kyllä aivan pakollinen kun liekkö tuolle käyttöä....

iPodit voi hinnan puolesta unohtaa ja jotkun e-villen random merkit jätän suosiolla pois, kuitenkin laatu äänenlaadussa varmasti kärsii. Ei hyvä ! Archos merkki kiinnostaisi myös, ei oikein merkki sano mitään...

Tilasinpa itekkin tuon Sansa Clipin CDON:sta... Ei nimittäin joo noi kosketusnäytölliset ole salilla ollenkaan hyviä ja muutenkin tuo Dieli osottautui aika heikoksi kapistukseks etenkin ton kuulokereijän kohilta joka meni aika helposti rikki eikä kuulunut mistään kuulokkeista mitään.

Toivottavasti toi on hyvä soitin, otin sen uudemman version 4gb:senä kun noita SD kortteja löytyy hyllystä.

Vastataampa tänne kun tuli mp3 soitin hommattua ajat sitten... Päädyin Sandisk Sansa Clip+ 4GB. Ei salille muunlaista tarvitse, pieni ja klipsin ansiosta saa hyvin vaikka housujen vyötärölle laitettua. Kuulokkeiksi Creativen ep-630 ja se on siinä :) Äänen voimakkuutta ei aivan järkyttävän suureksi saanut, mutta tarpeeksi, ettei muiden puhe kuulu ja hiljentää rätisevän radion. Turhaa olisin ostanut jotain kalliita iPodeja... videoita kun ei salilla tarvitse katsella eikä kameraakaan tarvitse(jos tarvitsee, omistaa sen kännykässä tai perus canonin kamera...)

DXT:sta vaan kympin soittimia. Kestävät yllättävän hyvin, vaikka ovat pingopongoja eikä tarvi välittää vaikka hukkuis.

Onko kaikki mp3 soittimet nykyään akullisia malleja? Eikö enää missään mallissa ole vaihdettavaa AAA-paristoa? En luota akkuihin 100%. Oma luotettavasti toiminut Creativen Zen Nano Plus tippui ja kuori särkyi, mutta onneksi kumilenkillä kasaankäärittynä toimii vielä.

Onko kaikki mp3 soittimet nykyään akullisia malleja? Eikö enää missään mallissa ole vaihdettavaa AAA-paristoa? En luota akkuihin 100%. Oma luotettavasti toiminut Creativen Zen Nano Plus tippui ja kuori särkyi, mutta onneksi kumilenkillä kasaankäärittynä toimii vielä.
Mikä vika akuissa on?

Mikä vika akuissa on?

Prkl... valitsin sanani huonosti. Tarkoitin että en luota näihin kiinteisiin akkuihin joita ei voi vaihtaa. Kun akku sanoo sopimuksensa irti niin sitten menee koko soitin vaihtoon. Onhan minulla tavallaan käytössä akut kun käytän ladattavia paristoja. Kun paristo loppuu niin vaihtaa täyteen ladatun pariston tilalle, ei tarvitse laittaa konetta laturiin muutamaksi tunniksi. Se on minusta riittävän suuri etu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom