Hyvä festarijuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tappara
  • Aloitettu Aloitettu
Mäkin kallistun punaviinin puolelle. Punaviini kun on jo siitäkin syystä hyvää, ettei se oo sellasta öklömakeeta niinkun jotkut siiderit, jotka ei uppoa meikäläiseen nykyään ollenkaan. Etenkin se herättää epäilyksiä, jos mies juo siideriä, heti saan vaiktuelman jostain helminauhapipopääjupista :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Vinopenkki
Mäkin kallistun punaviinin puolelle. Punaviini kun on jo siitäkin syystä hyvää, ettei se oo sellasta öklömakeeta niinkun jotkut siiderit, jotka ei uppoa meikäläiseen nykyään ollenkaan. Etenkin se herättää epäilyksiä, jos mies juo siideriä, heti saan vaiktuelman jostain helminauhapipopääjupista :rolleyes:

Huom: Helminauha on junttien kamaa, ei juppien. Jos oot juppi,
tuskin käytät pipoakaan. Itse juon mieluiten siideriä, ja en TOD
näytä "helminauhapipopääjupilta"...
Onko sidukka sitten ainoastaan naisten juoma? Tosimies juo
vain kossua? Ilman lantrinkia.

Ota vaan punaviiniä mukaan, älä unohda 12cl viinamittaa ja
kristallisia punaviinilaseja. Sillä vain juntit juovat punaviiniä
suoraan pullosta tai muovimukeista...

Nojoo, olen hieman :curs: ja BTW miksi pitää salakuljettaa jotain
festarialueelle? Onhan siellä anniskelualueet ja olutteltat... ???

Kiitos salakuljetus vinkeistä, nyt osaan ottaa entistäkin tarkemmin "laittomat" omat wiinat pois festariyleisöltä, tulee oikein kunnon natsijärkkäri meininki ensikesänä.

Miten se tonkin älysi, miettii teini 16v. :curs: jota seuraa kauhea huuto ja uhoaminen. Homo, natsi!! jne. jne.

Itse olen juonut lähinnä wiskyä tai olutteltan tuotteita.

Kesän rientoihin esimerkiksi rullaluistelureissulle: Laitetaan 1,5L limsapulloon 0,5L vettä ja tämä pakkaseen. Loppuosa mieli juomaa pysyy pitkään kylmänä.

70% absinttia! 1-2 dl riittää ja mahtuu mukaan... Ja "toimii kun junan vessa"!

:kippis1:

Eihan sita pirtua kylla voita mikaan festarijuomana!

Varma respti on laittaa reilusti pirtua 1.5 litran limsa pulloon ja lantraa sen appelsiini mehun ja mustaherukka puolukka mehun kanssa niin se nayttaa niin kiljulta ettei kukaan edes pyyda huikkaa ja voit nain nauttia pirtun lampimasta mausta taysilla kunhan seos on tarpeeksi tiukka.

Originally posted by maximillian
Kaakaota....:rolleyes:
Ehditte ensin,kyllä kannakaakao on aika kova sana aurinkoisena päivänä festareilla,varsinki ku väsää kunnon budista. Jep paitsi et ei meikäläinen paljo festareilla ehdi kiertään ku oon koko kesäntöissä ku rahaa pitää saada talvea varten,et nauttikoon ne ketkä pystyy. No jos sitä ees yks viikonloppu heltiäis ni olis tosi jees. Mut vuoden päästä interrailaan,jiuppii. Nii ja ei juoma nimeltä greendragon olis paha ollenkaa..:rolleyes:

Mitä horisette tuosta viinanvientikiellosta? Lähinnä RMJ:hin oon menossa ja sinnehän saa viedä alkoholia lava-alueelle kunhan ei vaan oo lasipulloja. Olutta tölkeissä, viinasekoitukset limupulloissa, pahviviinit jne käy mainiosti. Ainakin kävi viime vuonna... Mulla on kans sitä vikaa et koko ajan täytyy olla jotain nestettä suussa, et ei mikään överivahva käy, mut ainakin tommoisen pahvipunkun joutuu kokeilee.

Niin mihin festareille ei saa viedä (alkohooli)juomia?? Pitää kiertää ne kaukaa! Ainakin provinssiin sai viimevuonna viedä juomat sisälle, mutta ne piti viedä muovituopeissa!(silti kaveria tuli päähän kaljapullo).

*** tähden jaloviina pelittää aina ja maistuu lämpöisenäkin hempeän pöyristyttävän humalluttavalle.
Erinomainen valinta juhlaan ja arkeen:D

Dry vodkaa ottasin ainakin ite mukaan kaavalla (0.75l/80kg)/ed + paljon kaljaa. Kaljaa sen takia että raakaa vodkaa ilman alkulämmittelyä ei pysty juomaan irvistämättä. Ja kun kuntohuippu vodkalla on saavutettu niin kaljakin menee lämpimänä hyvin alas. Viime vuonna raumalle kahden päivän reisuun meni 3 lekaa dry vodkaa ja kaljaa suunnaton määrä. Tosin tulikin juotua monta päivää ennen reissua. Sit kannattaa varata paljon effareita ja stackkejä mukaan ettei väsy pääse iskemään ja on iskussa heti aamusta.:urjo:

Kossua (ja salmaria) saa nykyään myös puolen litran muovipullossa (maksettu mainos). Lantringiksi limua. Nautitaan pillillä McDonaldsin mukeista, joissa kansi päällä. Pienet tönimiset festariruuhkassa eivät haittaa mitään.

Nimim. Been there done that

Originally posted by kfd
Kossua (ja salmaria) saa nykyään myös puolen litran muovipullossa (maksettu mainos). Lantringiksi limua. Nautitaan pillillä McDonaldsin mukeista, joissa kansi päällä. Pienet tönimiset festariruuhkassa eivät haittaa mitään.

Nimim. Been there done that
Mä olin kerran katsomassa vahvamieskisoja ja siitä lähdettiin suoraan kaljottelemaan joten mulla oli salmiakkikossu mukana,jonka kaadoin sitten kokonaan (0.5l) semmoseen pahvimukiin ja en ollut vielä juonut juuri mitään kun huomasin että muki oli tavallaan sulanut...koskaan ennen ei ole tullu juotua viinapulloa niin hätäsesti, ja pirtulimu sekotukset tulee myös läpi.
edit:löylyä, eikö?

Joku täällä ehdotteli Absinttia. Voin kertoa, että se on erinomainen valinta! alkosta saatava absintti 60% ja sitä voi ihan hyvin juoda raakana. Tulee jotenkin erillainen humala kuin mistään muusta alkoholijuomasta.

Alkossa Absintti on aika hintavaa, 35-40 euroa 0,7 pullo. Virosta samaa juomaa saa 15 eurolla!

Viinan tuontikielto taisi olla ainakin Ilosaaren metelli- ja päätösklubille, pääalueen käytäntöä tiedä koska en käynyt siellä kuin illalla nopeasti syömässä ja sitten taas yötöihin.
Pellavarokissa taisi olla omat pois käytäntö, ainakin muistelisin että istuin "baarin" puolella ja ostin juomaa vaikka autossa oli vähän omiakin, ei muista kunnolla, alkoholilla oli osuutta asiaan.

Provinssissa saa viedä ainetta sisälle mutta se pitää kaataa tuoppeihin.
Ja Alkoholilaki antaa omat määräykset hallussapidosta yms. jota pitäisi noudattaa.

Originally posted by Black Monk
Viinan tuontikielto taisi olla ainakin Ilosaaren metelli- ja päätösklubille, pääalueen käytäntöä tiedä ]

Ilosaaressa oli ainakin vielä toissa vuonna vielä kunnon kyttämeininki, kaikki pullot ja purnukat kiellettyjä. Vauvanruoka, limutölkki yms. kiellettyä.

Pellavarokissa taisi olla omat pois käytäntö

Pellavarockissa oli ainakin viime vuonna käytäntönä, että mukana saa olla yksi muovipullo. Arvaahan sen sitten että se on vähintään puolitoista litraa eikä mitään limua. Ykkösmesta!

Pellavarockissa oli ainakin viime vuonna käytäntönä, että mukana saa olla yksi muovipullo. Arvaahan sen sitten että se on vähintään puolitoista litraa eikä mitään limua. Ykkösmesta!

Hemmetti kun ei päässyt viime kesänä Pellavaan, jospa tänä kesänä pääsis kun on niin mukavat pikku ferstarit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom