Hyvä 22-24" peili-lcd-näyttö kaiuttimilla

Siinähän se otsikossa tulikin.

Osaako kukaan suositella kirkkaalla peilinäytöllä olevaa 22" tai 24" näyttöä jossa mukana myös kaiuttimet? Käyttönä netti ja elokuvat nyt lähinnä, satunnainen pelaaminenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vielä kysyisin sen verran, että miksiköhän näitä peilipintaisia näyttöjä ei ole enempää tarjolla? Mitä huonoa niissä on?

Mielestäni niiden kuvanlaatu on parempi kuin mattapintaisten.

Vielä kysyisin sen verran, että miksiköhän näitä peilipintaisia näyttöjä ei ole enempää tarjolla? Mitä huonoa niissä on?

Huono puoli on se, että jos valaistus tulee yhtään väärästä kulmasta niin se heijastuu pirun ikävästi siitä näytön pinnasta. Myös pöly ja muu lika näkyy huomattavasti paremmin kuin mattapintaisesta.

Vielä yksi tärkeä asia: tarkoitus olisi että korvaan vanhan putki-television tällä näytöllä myös, eli olisiko tuo HP:n näyttö ok television katseluun?

Isekin olen ostamassa tuota näyttöä. Ainoa mikä mietitytti, on HDMI-sisääntulo, kun käytännössä kaikki näytönohjaimet on varustettu dvi-ulostuloilla.

Olen kuullut, että mattapintaisiin näyttöihin hiukan kyllästyy. Vaikka ne näyttääkin hienoilta, on valaistuksen oikea määrä & suunta melko tärkeässä elementissä. Siksi en esimerkiksi kannettaviin suosittelisi mattapintaista näyttöä. Siitäkään ei ole kokemuksia miltä ne yöllä näyttää.

Mikäli tiedät valaistuksen hyväksi ja pidät näyttöä aina samassa paikassa, niin mikä ettei.

Isekin olen ostamassa tuota näyttöä. Ainoa mikä mietitytti, on HDMI-sisääntulo, kun käytännössä kaikki näytönohjaimet on varustettu dvi-ulostuloilla.

Minkälaiset audioliitännät näytössä on? yllä mainittu adapterihan käy vain, jos äänet saa jotain muuta kautta sisään.

Minkälaiset audioliitännät näytössä on? yllä mainittu adapterihan käy vain, jos äänet saa jotain muuta kautta sisään.
24-176-090-13.jpg

Näyttäisi löytyvän. Kyllä mä taidan ton näytön kelpuuttaa. Mikrobitti 2/2008 testivoittaja.

Mua mietitytti, että millaisethan kaiuttimet tuossa on, ovat 2*2w. No, pistän tänne myöhemmin raporttia mitä tuhinaa sieltä kuuluu ja onko kuva hyvä.

Ja tuota näyttöähän saa myös DVI-liitännällä. Mutta oletan, että homma toimii adapterin kanssa yhtä hyvin ja myöhemmin HDMI liitännästä voi olla hyötyä? Siirtyvätköhän näytönohjaimet tulevina vuosina tuohon HDMI-liitäntään?

Olen kuullut, että mattapintaisiin näyttöihin hiukan kyllästyy. Vaikka ne näyttääkin hienoilta, on valaistuksen oikea määrä & suunta melko tärkeässä elementissä. Siksi en esimerkiksi kannettaviin suosittelisi mattapintaista näyttöä. Siitäkään ei ole kokemuksia miltä ne yöllä näyttää.

Mikäli tiedät valaistuksen hyväksi ja pidät näyttöä aina samassa paikassa, niin mikä ettei.

Tarkoitit varmaan, että peilipintaisiin: "hiukan kyllästyy. Vaikka ne näyttääkin hienoilta, on valaistuksen oikea määrä & suunta melko tärkeässä elementissä".?

Itselläni on monta vuotta ollut 20" peilipintainen Acerin näyttö ja on TODELLA hyvä kuva. Kontrasti ihan eri luokkaa kun mattanäytöissä. Ainoa huonopuoli on tosiaan, että jos aurinko porottaa ikkunasta, niin ei tahdo nähdä mitään, eli toimistokäyttöön (tai muualle mihin ei saa tarvittaessa verhoja ikkunoihin) ei ehkä niin hyvä .

Mua mietitytti, että millaisethan kaiuttimet tuossa on, ovat 2*2w. No, pistän tänne myöhemmin raporttia mitä tuhinaa sieltä kuuluu ja onko kuva hyvä.

Ja tuota näyttöähän saa myös DVI-liitännällä. Mutta oletan, että homma toimii adapterin kanssa yhtä hyvin ja myöhemmin HDMI liitännästä voi olla hyötyä? Siirtyvätköhän näytönohjaimet tulevina vuosina tuohon HDMI-liitäntään?
eiköhän ne siirry suoraan displayporttiin vai mikälie se usbin modattu versio jolla voi työntää drm-vapaata hd:tä näytölle.

tuo taitaa olla huono paneeli telkkukäyttöön jos on useampi katsoja. ja lisäks pakko ostaa hdmi-digiboksi jos sellaista ei vielä ole, sekin on sen 300-400e tikki.

ja elä osta 22" rampa-hdtä (1050 vs fullhd 1080) jos meinasit yli 720 teräväpiirtoa katella.

lisäks tarkastaisin skaalaako monitori väkisin natiiviresoonsa vai osaako se jättää mustat rannut reunoihin niin että kuvasta ei tule tosi surkealaatuinen

Tarkoitit varmaan, että peilipintaisiin: "hiukan kyllästyy. Vaikka ne näyttääkin hienoilta, on valaistuksen oikea määrä & suunta melko tärkeässä elementissä".?

Itselläni on monta vuotta ollut 20" peilipintainen Acerin näyttö ja on TODELLA hyvä kuva. Kontrasti ihan eri luokkaa kun mattanäytöissä. Ainoa huonopuoli on tosiaan, että jos aurinko porottaa ikkunasta, niin ei tahdo nähdä mitään, eli toimistokäyttöön (tai muualle mihin ei saa tarvittaessa verhoja ikkunoihin) ei ehkä niin hyvä .
Joo, noin tarkoitin.

no niin heti raporttia. Ei tämä nyt samanlaisia orkkuja anna kun mitä siirtyminen 17" kuvaputkesta aikanaan 20" lättäpeiliin. Lähinnä vaan tavaraa mahtuu enemmän ruudulle eikä tarvitse rampata ohjelmien (lue netin ja leffan) välillä vaan molemmat mahtuu yhtäaikaa.

Mutta kuva on hyvä ja tässä on ilmeisesti joku automatiikka joka säätelee näytön brightnesia huoneen valaistuksen mukaan tms.

Kaiuttimet on sen verran hanurista, että jos vähänkään kuuntelee musaa koneella, niin uusiksihan ne menee.

Mukana ei tule DVI>HDMI johdonkääntäjää/johtoa joka siis pakko-ostos. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom