Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä kysyisin sen verran, että miksiköhän näitä peilipintaisia näyttöjä ei ole enempää tarjolla? Mitä huonoa niissä on?
Mielestäni niiden kuvanlaatu on parempi kuin mattapintaisten.
Olen kuullut, että mattapintaisiin näyttöihin hiukan kyllästyy. Vaikka ne näyttääkin hienoilta, on valaistuksen oikea määrä & suunta melko tärkeässä elementissä. Siksi en esimerkiksi kannettaviin suosittelisi mattapintaista näyttöä. Siitäkään ei ole kokemuksia miltä ne yöllä näyttää.Vielä kysyisin sen verran, että miksiköhän näitä peilipintaisia näyttöjä ei ole enempää tarjolla? Mitä huonoa niissä on?
Mielestäni niiden kuvanlaatu on parempi kuin mattapintaisten.
Isekin olen ostamassa tuota näyttöä. Ainoa mikä mietitytti, on HDMI-sisääntulo, kun käytännössä kaikki näytönohjaimet on varustettu dvi-ulostuloilla.
Minkälaiset audioliitännät näytössä on? yllä mainittu adapterihan käy vain, jos äänet saa jotain muuta kautta sisään.
Olen kuullut, että mattapintaisiin näyttöihin hiukan kyllästyy. Vaikka ne näyttääkin hienoilta, on valaistuksen oikea määrä & suunta melko tärkeässä elementissä. Siksi en esimerkiksi kannettaviin suosittelisi mattapintaista näyttöä. Siitäkään ei ole kokemuksia miltä ne yöllä näyttää.
Mikäli tiedät valaistuksen hyväksi ja pidät näyttöä aina samassa paikassa, niin mikä ettei.
eiköhän ne siirry suoraan displayporttiin vai mikälie se usbin modattu versio jolla voi työntää drm-vapaata hd:tä näytölle.Mua mietitytti, että millaisethan kaiuttimet tuossa on, ovat 2*2w. No, pistän tänne myöhemmin raporttia mitä tuhinaa sieltä kuuluu ja onko kuva hyvä.
Ja tuota näyttöähän saa myös DVI-liitännällä. Mutta oletan, että homma toimii adapterin kanssa yhtä hyvin ja myöhemmin HDMI liitännästä voi olla hyötyä? Siirtyvätköhän näytönohjaimet tulevina vuosina tuohon HDMI-liitäntään?
Joo, noin tarkoitin.Tarkoitit varmaan, että peilipintaisiin: "hiukan kyllästyy. Vaikka ne näyttääkin hienoilta, on valaistuksen oikea määrä & suunta melko tärkeässä elementissä".?
Itselläni on monta vuotta ollut 20" peilipintainen Acerin näyttö ja on TODELLA hyvä kuva. Kontrasti ihan eri luokkaa kun mattanäytöissä. Ainoa huonopuoli on tosiaan, että jos aurinko porottaa ikkunasta, niin ei tahdo nähdä mitään, eli toimistokäyttöön (tai muualle mihin ei saa tarvittaessa verhoja ikkunoihin) ei ehkä niin hyvä .