Hyvää thrash/deathrash metallia

Tällaiset threadithan löytyy jo blackin ja deathin saralla ja ne ovat ilmeisesti olleet monelle antoisia joten päätin että täytyy thrashille oma tehdä ku olis kiva itekki uusia thrashejä löytää.

Ite suosittelen deathchainia(deathrash) ja pain confessoria muutaman kipaleen perusteella sekä dauntlessia. Nämä kolme varmaan yhtään thräshistä kiinnostunut tietääkin.

Olen kuullut anthraxia kehuttavan kovasti. Täytyy sitä kokeilla.

Eli suositelkaa hyviä thrash/deathrash bändejä

PS. voiko Diablon luokitella thrashiksi

SLAYER:rock: :rock: :rock:

Ja varmaan ihan kotimaisen Mokomankin voi rässiksi laskea. Kyllähän tietysti vanha Metallica ja Testament kuuluvat myös tähän kategoriaan...

Bricktop sanoi:
The Crown - Deathrace King
Todella kovaa rokkaavaa deaththrashia. Ehkäpä paras tämän tyylilajin levy.

Todellakin! :rock:
Itselleni iski tuo levy kovemmin kuin mikään PIIITKÄÄN aikaan kun tuohon aikonani törmäsin. Sanoituksista ja avausbiisin alkutahdeista(tarkemmin sanottuna muistaakseni heti ekan riffin tokasta kierrosta) kuulee heti, että asenne on lätyllä kohdallaan - ei mennä liian tosissaan mutta turpaan tulee kuitenkin kympillä! :hyper:

Lamb of Godia suosittelen myös jos se tähän genreen lasketaan ja varsinkin jos tykkää orgastisesta rumpurunkkauksesta.As the Palaces Burn -levyltä löytyvä 11th Hour on ehkä yksi kaikkien aikojen kovimmista metallibiiseistä ikuna.

mä rässistä mitään tiedä mutta...

DESTRUCTION!!!

ja The Crownin viimeseksi jäänyt Possessed 13 on mun makuun :kuola:
Kill em All :rock:

E: en näistä gengreistä tiedä sen enempi mutta At The Gates tekas pari ihan kovaa lättyä aikoinaan,kai se läheltä liippaa sekin..

Bricktop sanoi:
The Crown - Deathrace King
Todella kovaa rokkaavaa deaththrashia. Ehkäpä paras tämän tyylilajin levy.
:thumbs: Ilman muuta myös kaikki muutkin Crownin levyt rokkaa ihan kympillä:rock:

Ei ehkä eniten minun genrejäni, mutta täytyy sanoa, että Deathchain on savon ylpeys teträssin osalla... On vaan niin hulvattomia äijiä siinä bändissä :D

"Ilman soossia ei rässi soi!"
Ja todella kuiville ja ymmärtämättömille ihmisille voin kertoa, että soossi tarkoittaa tässä tapauksessa yleisestikin ruokaa. :epämääräinenArviLindjaRitariRyssäyhdistettynä-hymiö:

Tuossa pari lisäystä miun maun mukkaan...
Vanhaa liittoa:

Dark Angel
Kreator
Nuclear Assault
S.O.D.

Uudempaa:

Dew-scented
One Man Army and the Undead Quartet

Tuossapa ensi alkuun...

Ps. Ja pikku mainos...kts. myös allekirjoittaneen profiilin linkki.. ;)

Suositelisin kaikkia rässistä pitäviä kuunteleen mikseristä ghost guard:ia vergilius ja rubber bullets on loisto biisejä ja amession on kans hyvä, etenkin biisi no regret. :rock:

teemal sanoi:
Dark Angel
Kreator
Nuclear Assault
S.O.D.
..Sodom, Suicidal Tendencies, Biohazard. Kreator on kyllä 80-luvun trash-eliittiä!

hunter killer sanoi:
Eikö kukaan pidä Xentrix-nimisestä orkasta??:(
2 biisiä kuullut, The order of chaos ja hauska live-versio kasarihitistä Ghostbusters. Kahden biisin perusteella vaikea sanoa pitääkö bändistä, mutta nuo biisit oli kyllä ihan kohtuullisia.

Muistaakos kukaan tällaista bändiä kuin Antidote? Mitäs tykkäätte? Jos ette ole kuullut, voipi olla vähän hankalaa kuulla jatkossakaan, koska levyt on aika harvinaisia, uskoisin..

"Antidote was a Finnish thrash metal band that formed in 1986. Various demo sessions resulted in the released of the tape "Epoch Of Insanity" in 1990. Another demo and an album release followed before the band went on tour together with Accuser and Headhunter. The band probably broke up around 1996."

"Nino Laurenne 1986-1996 Guitars, vocals See also Thunderstone.
Tuomo Louhio 1986-1995 Guitars See also Impaled Nazarene.
Pete Peltonen 1986-1996 Bass
Mika "Arkki" Arnkil 1986-1996 Drums See also Abhorrence, Impaled Nazarene, Nevergreen, N.O.E. Panic.
Pete Peltonen 1996-1996 Bass
Titus Hjelm 1996-1996 Bass See also Incredible Brainshells, Thunderstone."
http://www.tartareandesire.com/bands/antidote.html

Minusta aika hyvää yhdeksänkymmentäluvun rässiä soittivat. Antidoten "The Mind Alive" on muuten ensimmäinen metallialbumi, minkä olen ostanut.

E: Hahah, katselin verkkokaupoista hintoja, jotain 19.90€ Näyttäisi olevan.. Itse maksoin tuosta kymmenen markkaa :D

Lisätäänpä vielä, että eräs erittäin hyvä death/thrashbändi on De Lirium's Order. Laulajana toimii Deathchainin Corpse, on muuten komia ääni miehellä.

Bändin viralliset sivut

Back
Ylös Bottom