Hyvää thrash/deathrash metallia

Miten mulle tuli sellainen deja-vuu tunne, että oon tätä levyä jossain tredissä hehkuttanu joskus? Mut jokatapauksessa yks kovimpia 80-luvun levyjä, harmi vain, että jäi bändin viimeiseksi. Tosin huhuja, et bändi ois taas tulossa, saas nähdä.

Hehee, se hehkutushan olikin edellisellä sivulla, way to go...Tuossa pääsivulla ei vaan näyttäny, et mulla ois viestejä tähän ketjuun.

Juu, sinähän se olit:)

Levyllä on sikakovia paahtoralleja, mutta silti joukosta erottuu parhaimpana kokonaisuutena mun mielestä "tomorrow wasteland":rock:
Mitäs siihen sanot metalli sydän?Hä?:)

En oo varma onko sanottu, mutta trash/melodic death metal bändi nimeltä The Haunted..Loistavaa musiikkia..

Tässä voisin samalla kysyä, olisiko porukalla tiedossa hyviä melodic death metal bändejä..Tuo on suosikkiani, joten bändi kuin bändi joka soittaa tuota on hyvä:)..Niin ja ite kuitenkin tiiän suht paljon ton genren bändejä, mutta jos uusia tulis niin olis hienoo:)..

E: Noniin, olihan se sitten muutamaankin kertaan mainittu:)..

E: oo varma meneekö Trivium tohon..Jos mokomasta tykkäät, niin varmaan stam1na menee kanssa..

Juu, sinähän se olit:)

Levyllä on sikakovia paahtoralleja, mutta silti joukosta erottuu parhaimpana kokonaisuutena mun mielestä "tomorrow wasteland":rock:
Mitäs siihen sanot metalli sydän?Hä?:)

Hää sano hää...se biisi on The IMMORAL Wasteland ja on koko levyn paras biisi. Hyvänä kakkosena tuleekin Debt of Pain, joka tiukkuudessaan haastaa jopa Metal Churchin legendaarisen Ton of Bricksin ja Holy Mosesin Current of Deathin.

Hää sano hää...se biisi on The IMMORAL Wasteland ja on koko levyn paras biisi. Hyvänä kakkosena tuleekin Debt of Pain, joka tiukkuudessaan haastaa jopa Metal Churchin legendaarisen Ton of Bricksin ja Holy Mosesin Current of Deathin.

Aargh, niinpä olikin...piti ihan tarkistaa tuo nimi,hahaah:D

Shattered Existencen lisäksi Kin ja For Whose Advantage? (=parhaat kaksi) löytyy esimerkiksi vaikkapa niinkin eksoottisesta paikasta kuin www.cdon.com

Dääm, vasta nyt tuli käytyä tuolla...en tiennykkään että sieltä saa muutaki kuin listapaskaa.
Tuollahan on vaikka mitä, Masteriakin:eek:

WTF...noh, eikun tilaukseen.
Taitaa Ariman yms jäädä nyt taa...

De Lirium's Order koko tuotanto!

Back
Ylös Bottom