Hyvää thrash/deathrash metallia

Löysinpä tämän threadin haulla ja teiltä on jäänyt yks ISO kotimainen nimi mainitsematta:
STONE !!!
ja kompataan vielä The Crownin erinomaisuutta tähän samaan hengenvetoon ;)
Vanhan liiton suosikkini on Slayer...ja paras kappale ikuna on Raining Blood.

Eikö kukaan pidä Xentrix-nimisestä orkasta??:(
Alla olevat löytyy:

Shattered Existence
For Whose Advantage?
Dilute to test -ep

On kyllä kova orkka.
Infernon #42 Vanhassa liitossa Xentrix

Xentrixin 2 ekaa on remasteroitu ja uudelleenjulkaistu bonusten kera.

Miltei kaikki ne 80-luvun rässibändit on täällä mainittu, joita itsekkin aikanaan diggailin. Hyviä ovat vieläkin :kippis1:

Alla olevat löytyy:

Shattered Existence
For Whose Advantage?
Dilute to test -ep

Tuo Shattered Existence on ihan uskomattoman kova levy. For Whose Advantage on jo paljon puuduttavampi, eikä nappaa ainakaan mulle yhtään.
Mulla oli tuo Shattered aikoinaan vinyylinä, minne lie hävinny sekin. Varmaan pitää tuo remasteroitu versio jossain vaiheessa hankkia tuon cdr:n tilalle.

Tsekatkaas muuten Testamentin live in london 2005 DVD.

Bändi vetää Yön tyyliin oikein juhlakokoonpanolla kaikki vanhat "hitit".
Soitto todellakin toimii ja homma potkii munillle kuin vihainen peura :rock:

Vois ottaa moni tämänpäivän trash-pumppukin näiltä papoilta mallia.

The Haunted : The Haunted & The Haunted : rEVOLVEr:rock:

Ruotsalaiset osaa:worship:

Ja 23.1.2007 ilmestyy:

Destruction : Trash Anthems

Tuo on pakko-ostos kaikille trash-metallin ystäville. Destructionin kaikki "hitit" uudelleensoitettuina versioina.

Saakeri, ku vielä Kreator innostuis tekemään vastaavanlaisen best-of levyn.

Ja Sodom (tosin Angelripperin laulu kuulosti edellisellä levyllä liikaa Tom Arayalta)

Tässäkin jo aiemmin mainittu, imo, trashin parhaimmistoa: Kreator!

Tässäkin jo aiemmin mainittu, imo, trashin parhaimmistoa: Kreator!

Kreatorissa ilahduttavasti mukana Waltaristakin tuttu Sami Yli-Sirniö.

No nyt on Xentrixin kokoelma käsissä, jostain kumman syystä siltä puuttuu orkan kovin "hitti", eli "Shadows of doubt".

Joku mainitsi HOLY TERROR-orkan, itseltä köytyy juuri LP:nä tuo "Mind Wars", se kannattaa hankkia käsiinsä mikäli rässi uppoaa.
Harmi että se jäi aikanaan joidenkin muiden bändien jalkoihin, vaikkei ole yhtään sen huonompi:rock:

Joku mainitsi HOLY TERROR-orkan, itseltä köytyy juuri LP:nä tuo "Mind Wars", se kannattaa hankkia käsiinsä mikäli rässi uppoaa.
Harmi että se jäi aikanaan joidenkin muiden bändien jalkoihin, vaikkei ole yhtään sen huonompi:rock:

Miten mulle tuli sellainen deja-vuu tunne, että oon tätä levyä jossain tredissä hehkuttanu joskus? Mut jokatapauksessa yks kovimpia 80-luvun levyjä, harmi vain, että jäi bändin viimeiseksi. Tosin huhuja, et bändi ois taas tulossa, saas nähdä.

Hehee, se hehkutushan olikin edellisellä sivulla, way to go...Tuossa pääsivulla ei vaan näyttäny, et mulla ois viestejä tähän ketjuun.

Back
Ylös Bottom