Hyvää lihaskasvua

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Natukeharit vetelee myös 3x5-settejä. Ne on hyviä, mutta kympeille ja pidemmille seteillekin on paikkansa.

Pumppaat raivolla etkä välitä vaikka välillä olisi väsynyt olo(kyykky, raivoprässäilyt sj ja normi mave, soudut, punnerrukset joka kulmasta kp ja tanko, leukoja ja vipareita perkeleesti jne). Syöt paljon ja terveellisesti. Huollat kehoa ja pysyt treeneissä epämukavuusalueella, ja muistat jatkuvuuden. Tuulta vasten ja tsemppiä koitoksiin soturi-HULKKONEN!!!

Itse kyllä nimenomaan neuvoisin tunnistamaan kehon eri olot ja noudattamaan kehon viestejä, eikä aina olemaan epämukavuusalueella. Täytyy erottaa, milloin on kyse pelkästä vitutuksesta ja laiskuudesta, ja milloin taas keho tarvitsee enemmän ravintoa, nestettä, lepoa ja unta plus kevyempää treeniä ja enemmän venyttelyä. Ei aina voi vetää täysillä, jos haluaa kehittyä.

Helvetti, otettiiko mun viesti tosissaa ? : l

Vitsailin vain kun monesti kuulen, esim. kaverilta, juttua kuinka 3x12 pyöristää lihaksia ja kehoa jne, eikä ala tekee 3x5sia justiin siittä syystä kun se on 'läskien voimannostajien hommaa ja ne ei näytä hyvältä'.

Itse kyllä nimenomaan neuvoisin tunnistamaan kehon eri olot ja noudattamaan kehon viestejä, eikä aina olemaan epämukavuusalueella. Täytyy erottaa, milloin on kyse pelkästä vitutuksesta ja laiskuudesta, ja milloin taas keho tarvitsee enemmän ravintoa, nestettä, lepoa ja unta plus kevyempää treeniä ja enemmän venyttelyä. Ei aina voi vetää täysillä, jos haluaa kehittyä.

Ei tietenkään aina, en sanonu niin. Tottakai n.joka 8 viikko pidetään kevyttä viikkoa, sen nyt pitäis olla itsestäänselvyys, ja pitää osata soveltaa jos rankka duuni kuten itellä.
Helposti kuitenkin monella käy niin että on väsy eikä jaksakkaan treenata kovaa, ja sama jatkuu monesti kun ollaan niin sokerista. Turvaudutaan luomuun ja uskotellaan että se on se tärkein, ja treenata voi vain niin että "tuntuu hyvältä". Eli sitä ylätaljaa ja penkkiä tehdään hymyssäsuin alle omalla painolla jne. Uskokaa, oon nähnyt todella monta esimerkkiä, etenkin naisten puolelta.

Niin ja helioshelios, en ottanut tosissaan, mutta joku muu voi ottaa ni selvensin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom