Hyvää itsenäisyyspäivää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää ihtenäisyyspäivää! Mutta täytyy kyllä sanoa että toi Sniperin biisi on iha vitun huono. Hyvät sanat, mutta lynkatkaa toi laulaja tai luovuttakaa koko biisi Mistreatille ;)

eipä ole meillä juhlittu itsenäisyyspäivää sitten vuoden 1995

Hyvää itsenäisyyspäivää! Ja noi mielenosoittajat vois kaikki mun puolesta ampua tohon paikkaan. Saatanan maanpetturit.

Itsenäisyys on hieno asia, vaikka olemmekin menettäneet onsan siitä EU:n myötä. Joka direktiivi ja asetus lisää joka tehdään EU:ssa ja koskettaa meitä vähentää itsenäisyyttämme.

Tosiasia on että asioistamme päättää joku muu kun me itse.

Hyvää itsenäisyyspäivää silti, ja kunnia sotiemme veteraaneille.

+1.

Ja Hyvää itsenäisyyspäivää jokaiselle.

Toivottavasti kukaan suomalainen ei unohda koskaan kuinka isoisämme taisteli oman maansa puolesta, jotta heidän lapsillaan olisi asiat paremmin.

Ja tuo joka polttaa ton suomenlipun tossa jutussa, pitäisi häntä ampua päähän. Ihan kylmän viileästi.

Hyvää itsenäisyyspäivää! Ja noi mielenosoittajat vois kaikki mun puolesta ampua tohon paikkaan. Saatanan maanpetturit.
Eiköhän Suomesta hyvän paikan asua tee juuri se, että ihan jokaisella toisinajattelijallakin on oikeus kertoa mielipiteensä sitten vaikka mielenosoituksen merkeissä. Se, että joku kritisoi Suomen itsenäisyyden juhlimista tai maan tilannetta mielenosoituksen avulla, ei tee hänestä maanpetturia. Lipun polttaminen tosin on mielestäni ihan turhaa vihanlietsontaa.

Jos jotain ei-demokraattista valtiomuotoa kaipaat, niin kannattaa vaikka katsella Kiinaan tai pohjois-Koreaan päin. Käyppä asumassa siellä muutama vuosi ja kerro, onko näitä mieltään osoittavia "maanpettureita" kylmäksi pistävä valtio loppujen lopuksi mieluisa paikka asua. Eiköhän ne perinteisesti demokratiaan yhdistetyt arvot ja käytännöt kuitenkin ole juuri niitä, mitä suurin osa meistä Suomessa arvostaa. Tältä pohjalta on todella lapsellista lähteä laukomaan tuollaisia "noi mielenosoittajat vois kaikki mun puolesta ampua tohon paikkaan" heittoja, jos yhtään itse arvostaa tämän maan sisäisia tapoja toimia tärkeissä asioissa.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.

En itsekään polttaisi Suomen lippua, mutta mielestäni on aiheellista miettiä, miksi lipun polttaminen herättää suurempia vihantunteita kuin se, että eliitti pitää keskenään veronmaksajien laskuun bileet, joilla ei ole mitään tekemistä itsenäisyyden kanssa? Mielestäni nimenomaan jälkimmäinen asia pitäisi herättää aggressioita. Samaisessa kaupungissa, jossa nuo pummit tällä hetkellä vertailevat ihqja iltamekkojaan, vanhukset makaavat paskat vaipoissa sängyn pohjalla, koska tuo samainen eliitti on leikannut vanhustenhuoltomenoja. Voin kertoa, Suomen lipun polttaminen on aika pieni nootti tuossa yhtälössä. Tällä hetkellä pitäisi lentää molotovin cocktailit, mutta jostain syystä me suomalaiset olemme herraa pelkääviä lampaita.

Ja niille, jotka ehdottivat mielenosoittajien ampumista. Muuttakaa jonnekin Lähi-Idän barbaarivaltioon, jos länsimainen sivistysyhteiskunta ei kelpaa. Siellä saatte ihastella rauhassa väärää mieltä olevien tappamista.

Lipun symbolinen arvo on perinteisesti lähes missä tahansa kulttuurissa niin iso, että sen polttaminen saa monet heti silmittömän vihaiseksi. Juuri tuohan se tekee siitä niin tehokkaan välineen propagandaankin. Ihan samaa mieltä olen muuten sun kanssa noista linnan bileistä. Melko turhaa pönötystä, jolla rankataan kerran vuodessa se, kuka kuuluu maan eliittiin ja kuka ei.

Lipun symbolinen arvo on perinteisesti lähes missä tahansa kulttuurissa niin iso, että sen polttaminen saa monet heti silmittömän vihaiseksi. Juuri tuohan se tekee siitä niin tehokkaan välineen propagandaankin. Ihan samaa mieltä olen muuten sun kanssa noista linnan bileistä. Melko turhaa pönötystä, jolla rankataan kerran vuodessa se, kuka kuuluu maan eliittiin ja kuka ei.

Juuri tätä itse ajattelin. Linnan juhlat ovat suomen eliitin "oma juhla" jossa turhempaa turhempia julkkiksia ja ihmisä kokoontuu. Ja juhlat pidetään verorahoilla.
Ihan hyvä on osoittaa mieltä linnanjuhlia kohti, mutta lipunpolttaminen menee jo rankasti överiksi. Heittelis vaikka kiviä sinne linnanjuhliin.

En itsekään polttaisi Suomen lippua, mutta mielestäni on aiheellista miettiä, miksi lipun polttaminen herättää suurempia vihantunteita kuin se, että eliitti pitää keskenään veronmaksajien laskuun bileet, joilla ei ole mitään tekemistä itsenäisyyden kanssa? Mielestäni nimenomaan jälkimmäinen asia pitäisi herättää aggressioita. Samaisessa kaupungissa, jossa nuo pummit tällä hetkellä vertailevat ihqja iltamekkojaan, vanhukset makaavat paskat vaipoissa sängyn pohjalla, koska tuo samainen eliitti on leikannut vanhustenhuoltomenoja. Voin kertoa, Suomen lipun polttaminen on aika pieni nootti tuossa yhtälössä. Tällä hetkellä pitäisi lentää molotovin cocktailit, mutta jostain syystä me suomalaiset olemme herraa pelkääviä lampaita.

Ja niille, jotka ehdottivat mielenosoittajien ampumista. Muuttakaa jonnekin Lähi-Idän barbaarivaltioon, jos länsimainen sivistysyhteiskunta ei kelpaa. Siellä saatte ihastella rauhassa väärää mieltä olevien tappamista.

Eipä tuohon ole mitään lisättävää, olen samaa mieltä. Aika vähällä se eliitti pääsee, jos jokin yksittäinen lippu jossain palaa. Itse en lippuja menisi polttelemaan, mutta sanotaanko näin että ymmärrän yskän oikein hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom