hyvää huomenta ja selkä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gillyanne sanoi:
Minulla se tanko joko lepää epäkkäiden päällä tai on takaolkapäiden muodostamassa "kupissa" (en jaksa niin tarkkaan säätää sen kanssa, kunhan nyt suhtkoht mukavasti on). Ja en kyllä muista, että olisi ikinä ollut ongelmia tuon pysyvyyden kanssa, vaikken mielestäni mitenkään etukenoon jääkään. Ethän yritä pitää tankoa liian ylhäällä? Oteleveys on minulla aika lailla sama kuin kyykyssä, eli ei mitenkään erityisen leveä.
Samassa kohdassa olen itsekin pitänyt. Sama kohjta kuin kyykyssä, tuntuu silti, että tanko valuisi vaikka kuinka alhaalla se olisikin. Jotain kummaa siinä kyllä on..

Mulla oli aikanaa sama ongelma että en saanut tuntumaa takareisiin. Auttoi että otin paljon pienemmät painot (ihan vaikak tangon kanssa) ja vie sen liikkeen niin syvälle että takareisissä tuntuu venytys, sen jälkeen keskittyy tekemään sen likkeen tavallaan niinettä työntää reisiä eteepäin ja samalla selkää taivuttaa suoraksi.

Kukin tyylillään mutta mulla toimi tommmonen :)

MKM sanoi:
Nyt en tähän hätään löytänyt yhtään sopivaa nettilinkkiä, kun Powerlifting USA:n legendaarisen kiropraktikkotohtori Leistnerinkin juttu on poistettu.

Samaa muistan itsekin tuon Dr. Ken E. Leistnerin julistaneen. En nyt löytänyt muuta linkkiä kuin tämän, josta kohta 2.2.2. Tuo ei siis ole Leistnerin tekstiä, mutta samaa siinäkin puhutaan - tosin hyvin ympäripyöreästi selitellen.

SuBi sanoi:
En uskokkaan että tuntuu hyvältä jos heti alat tekemään kutosia ja kakkosia. Alottele pienemmillä painoilla ja pitemmillä sarjoilla nii löydät sen tekniikan siihen.
Kokeiles laittaa jalat vähän koukkuun tuota tehdessäs, jos ei jo ollu. Ja jalat saa olla leveellä.
lol
*standing in aw* :eek:
Oon mä aika sankari. Teen muut sarjat normaalisti, mutta jostain kumman syystä teen kutosia ja kakkosia yhdessä liikkeessä. :D
tai
Pistin tankoon 5kg:set eli 30kg. Tein sen kuusi toistoa ja sitten se vain ei tuntunut siltä että haluaisin jatkaa, ei se mitään sillä
tuolit, sohvat ja rappuset on jotain minkä kanssa en haluaisi olla tekemisissä tuon treenin jälkeen. yhden jalan kyykky otti suoraan pakaraan.

Back
Ylös Bottom