Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No Jos en väärin muista niin kyllä tuo kuusamo aika lapissa on. Ei hyvin montaa kilsaa tainnut lapinläänin rajallekaan olla? :D
Pikkuisen aina eteläisen lapin miestä huvittaa kun etelän immeisille pohjois-suomea on Kuusamokin, joka sijaitsee Oulun läänissä. :D
Itse sanoisin että ollaan pohjoisessa Suomessa kun kutitellaan Suomineidon kainaloita tai leuan alusta...:D
No Jos en väärin muista niin kyllä tuo kuusamo aika lapissa on. Ei hyvin montaa kilsaa tainnut lapinläänin rajallekaan olla? :D
Ihan mielenkiinnosta, miksi kahta eri sumutetta?Jep, käytiin juhannusmyrkyt hakemassa vaemokkeen kaa. Ostettiin 2 ploa punkkimäkärää (50% DEET) jota voi läträtä paljaalle iholle + yksi perus-spray, olikohan 20% DEET, jolla sumutellaan sitten vaatteita.
Ihan mielenkiinnosta, miksi kahta eri sumutetta?
Pikkuisen aina eteläisen lapin miestä huvittaa kun etelän immeisille pohjois-suomea on Kuusamokin, joka sijaitsee Oulun läänissä. :D
Itse sanoisin että ollaan pohjoisessa Suomessa kun kutitellaan Suomineidon kainaloita tai leuan alusta...:D
Perkele noita iniseviä mulkkuja riittää. Koko ajan kuuluu ininä vaikka tulpat korvissa. Yön aikana olen lätkinyt kymmeniä ja tuntuu että lisääntyvät vaan koko ajan. Ei ole tullut juuri nukuttua. Mikä on paras keino tappaa hyttyset sisätiloista?
Hereillä ollessa kamikazeja on mukava näpäytellä sähköisellä kärpäslätkällä.