hyrren "treenivideo"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
LOL, mähän sanoin ettei kukaan tee ees runkkupenkkiä tolleen:rolleyes: Ei mun faijani ainakaan, ihan sama siinähän vittuilette. Ei haittaa mua:D No, ok ehkä mä vähän liiottelin tossa hauiskäännössä että se on normaalia, mutta en ymmärrä miksi penkki ja hauiskääntö on niin hauskoja liikkeitä.

Big Evil sanoi:
Tästä asenteesta onkin hyvä lähteä katsomaan herran treenivideoita.
No, sähän halusitkin vain nostaa isoja rautoja...

Digikameralla postaan tänne muutaman klipin, jotta näette etten puhu paskaa:piis:

Kaikki vastaan Bodaaja, silleenhän se menee, lyödään ku vierasta sikaa, no jos siitä saa jotain tyydytystä niin ihan sama.

Ja jos vittu mikään mitä me tehään ei saatana säväytä, niin miksi haluatte nahdä? Jos 80 kilon hauiskääntö ei säväytä niin okei, en sitte tänne laita, mutta prässi videon laitan jos se sitten vaikka säväyttäis.

Yhyy nyyh itsesäälin kuningas Bodaaja iskee!

Laita niitä klippejä jakoon äläkä vingu niinku pieni porsas.

quaz sanoi:
Yhyy nyyh itsesäälin kuningas Bodaaja iskee!

Laita niitä klippejä jakoon äläkä vingu niinku pieni porsas.

Kuhan poskeani soitan puoleen jos toiseen:D Täältä tulee klippejä:evil:

RRKalle sanoi:
Helvetin hieno pätkä hyrre, tack så mycket vaan:worship:
Onnea inttiin ja sen jälkeiseen vomailuun, toivottavasti nähdään taas joskus paremmalla ajalla. Oli aika päällikkö asenne tossa videossa, usein sitä suunnittelee kaikennäkösiä pätkiä juurikin samanlaisessa huumorimielessä, mutta ei ikinä saa aikaiseksi kuvata. Hyvä että joku saa, ja vielä näin hyvää jälkeä tekee:)

Enkä ymmärrä miksi nigster valitti loppuhuipennuksen puutteesta, eikös toi vika sarja ollut aika huipennus, 18 v. kissanraadon painoinen kaveri vetää ilman vyötä 5*200 maasta, kova juttu!

Selvisipä samassa tredissä sitten Bodaajan ja hänen isänsä tuloksista paljonkin. Voin sanoa että 20*100kg penkistä tolla tyylillä on täysin susipaska suoritus kauan reenanneelle, ja habakäännöt tolla tyylillä ei juurikaan säväytä ellei ole juurikin 100+ kg tangossa. Jos teet vähnkään noilla tyyleillä liikkeesi niin vaihda heti tyyliä.

Nyt muuten odotan Bodaajan videoklippejä entistä kiivaammin, mitä on jalkaprässi jos noi pilallaan tehdyt runkkuliikkeet oli hyviä suorituksia?

Mun isäni penkit/hauiskäännöt eivät ole tuollaisia. Eikä mun prässi ole mitään nytkyttelyä.

Täytyy sanoo et oli ensimmäinen treenivideo, mitä nähny ikinä ja oli kyllä ERITTÄIN onnistunut sellainen...Toi alku oli oikein "opettavainen" :D sai nauraa kyl...vielä ku ne, jotka oikeesti tekee noin tajuis kattoo ton videon!!!

Bodaaja sanoi:
Kaikki vastaan Bodaaja, silleenhän se menee, lyödään ku vierasta sikaa, no jos siitä saa jotain tyydytystä niin ihan sama.

Ja jos vittu mikään mitä me tehään ei saatana säväytä, niin miksi haluatte nahdä? Jos 80 kilon hauiskääntö ei säväytä niin okei, en sitte tänne laita, mutta prässi videon laitan jos se sitten vaikka säväyttäis.

Minua ainakin säväyttäisi jos joskus kykenisit ihan asialliseen ja kypsän oloiseen postaukseen. Mielellään vielä niin, että jättäisit isäsi siitä pois. ;)

Tosi hyvä. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodaaja sanoi:
Digikameralla postaan tänne muutaman klipin, jotta näette etten puhu paskaa:piis:

Milloin näemme niitä klippejä ? :rolleyes:

Aika mahtava video kyllä. Tippu muutaman kerran ihan huolella :lol2: .

Mukavaa vaihtelua aiemmin nähtyihin treenivideoihin. Hyvä näin. Porukan pitäisi vain uskaltaa tehdä enemmän tämmöisiä kieli poskella videoita, eikä aina niitä totisia pätkiä.
Onko jatkoa/toista treenivideoita odotettavissa?

Ei hitto on asia video.:D

Toi vatsaliike näytti muuten sellaselta että sitä on pakko tesmata!:D

tiieitiijuu sanoi:
Milloin näemme niitä klippejä ? :rolleyes:

Aika mahtava video kyllä. Tippu muutaman kerran ihan huolella :lol2: .
Liity ensin vipiksi niin tiedät suurinpiirtein mistä puhutaan.:rolleyes:

Jonny sanoi:
Onko jatkoa/toista treenivideoita odotettavissa?

On mulla yks hyvä visio, jos kerkeis ennen inttiä toteuttaa.
Voittehan te heittää jotain ideoita privamessulla tai ei-vipit maililla, katon mitä pystyn tekemään :)

Kävin kaverin kaa kuvailee yhen "leffan" tuossa illalla. Jäi vähän lyhyehköksi, mutta mitäpä tuosta.
Pitää vaikka huomenna pistää kasaan. Voisin ristiä leffan vaikka Be Cooliksi :D
Tässä vähän maistiaisia:

Liitteet

• leffa1.webp
    leffa1.webp
    15,1 KB · Katsottu: 299
  • leffa2.webp
    leffa2.webp
    32,7 KB · Katsottu: 323
  • leffa3.webp
    leffa3.webp
    24,8 KB · Katsottu: 302
Hyvä vilmi, mutta treeniosuutta ois voinu tiivistää puoleen. Liika pitkään lumessa tallailua yms. vähän puudutti. Muuten kyllä hyvät idikset ja toteutus. Äänien transitionit ois voinu hoitaa töksäyttämättä jollain häivytyksillä, mutta hyvä silti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom