hyrren "treenivideo" vol. 2 - Be Cool

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
zztop sanoi:
No voi että olet herkkä,toivottavasti et nyt itke itseäsi uneen:eek:

Minä en ole herkkää nähnytkään sängyn ulkopuolella, mutta tuo tupakointi spedeily nyt on erittäin typerää. Ajattelin lähinnä niitä 13-17v pakkiksen lukijoita jotka nyt kattelee et on so fucking siistii treenaa spaddu huules ja rupee soveltaan.

tiieitiijuu sanoi:
Minä en ole herkkää nähnytkään sängyn ulkopuolella, mutta tuo tupakointi spedeily nyt on erittäin typerää. Ajattelin lähinnä niitä 13-17v pakkiksen lukijoita jotka nyt kattelee et on so fucking siistii treenaa spaddu huules ja rupee soveltaan.

Oh Really? Toihin oli vaan läppää, ei kai kukaan tosta ala esimerkkiä ottaan. Ja jos tuolla perusteella alettais sensuroimaan nettiä nii mitäköhän jäis jäljelle?

tiieitiijuu sanoi:

:kukkahattuhymiö:

Ps. Jeesustelu huipussaan.

tiieitiijuu sanoi:

Voi vittujen kevät mikä varajeesus! Ei ole enää todellista millasia hemmoja täällä pyörii. Meinaatko tosiaan että jos tehdään huumorilla pätkä missä joku tekee kaiken päin helvettiä, niin siinä ei saisi tehdä mitään päin helvettiä ettei joku näe miten asiat tehdään päin helvettiä? Jos, niin sun ajatusmallis ja sä olet päin helvettiä:)

Koitas palata taas Maa-planeetalle, 13-17 v. on ehkä ennenkin nähnyt asioita mitä ei saa tehdä, vaikka hmm.. televisiosta! Tästedes ehdotetaankin siis tatun toimesta että kaikki mikä kuvataan on tulkittava kehoitukseksi, riippumatta alkuperäisistä tarkoitusperistä tai kontekstistä. Jos telkkarissa tapetaan se on kehoitus tappamaan riippumatta edes missä valossa sasia esitetään.

Onnitteluni, olet jopa Alarikin sekä pakkiksen yhdistyneiden nalkuttajaämmien ylitse onnistunut kurottamaan itsellesi arvostetun palkinnon: Olet virallinen kukkahattu:david:

:thumbs:

Aika pitkälti Kallen kaa samoilla linjoilla tuosta asiasta, mutta vittu ku siinä on että pitää ittensä tuoda aina esiin ja kirjottaa vitun pitkä romaani.
Ite annan tollasten pellejen olla enkä tuu "kovistelemaan" jos joku kirjottaa jotain paskaa tänne.
Ei muuta.

:kippis1: kukkahatuille..

Knarr sanoi:
Aika pitkälti Kallen kaa samoilla linjoilla tuosta asiasta, mutta vittu ku siinä on että pitää ittensä tuoda aina esiin ja kirjottaa vitun pitkä romaani.
Ite annan tollasten pellejen olla enkä tuu "kovistelemaan" jos joku kirjottaa jotain paskaa tänne.

No perkele, koitan joskus tietoisesti välttää tollasta ylidissaamista ja avautumista, mutta joskus on ihan pakko. Teen noin ihan oikeessakin elämässä joskus kun joku sanoo jotain täysin idioottimaista. Jotenkin pistää aina korvaan täydelliset älyttömyydet kuten tämänkertainen. Muttet uskokaan kuinka usein ohitan noita, koska vaikka Pakkis on ainoa paikka missä netissä olen niin täälläkin on niin paljon idiootteja että koko ajan saisi olla kinaamassa jos jaksaisi.

Minä taas oolen aina tyytyväinen jos joku jaksaa oikein kunnolla näpäyttää ja vängätä silloin kun itse ei jaksakaan. Jossei kukaan tyhmydestä mainitse tyhmälle, saattaa tämä ajatella olevansa fiksukin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eka osa oli kyllä paras pätkä mitä täältä koko pakkikselta on löytyny.. Mielenkiinnolla tässä tuota kakkosta latailen :thumbs:

Enpä olekaan aikoihin päässyt koneelle, kiitoksia nyt vaan kehuista, vaikka eniten kyllä mieltä lämmitti tiieitiijuun kukkahattuilut :lol2: Kuvaaja mainitsi, että kuitenkin joku tuosta vinee ja naureskelin sille, mutta onneksi en menny vetoa lyömään :D

Biisit on Salivan Superstar ja Mansonin Tainted Love niin kuin joku jo sanoi.

Funtsittiin kaverin kanssa jo vähän seuraavaa osaa, mutta ideat oli niin hyviä kuin voi 30 tunnin valvomisen ja varmaan yhtä monen annoksen jälkeen odottaa :)

loppu oli kaikkein paras ku mutsi soitti :D mistä sen ekan osan löytää? yhtä hyvä?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=49537

Sika hyvin tehty, kuten ekakin. Asenne on juuri oikea, ja huuromi rehottaa oikein kunnolla. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom