Hyppyripeppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kieltämättä ihan vakuuttavaa evidenssiä. Mutta väitän kyllä edelleen, että kyllä noidenkin tyttöjen persaukset sais kasvamaan, kun vaan kyykkäis niin perkeleesti. Eri asia sitten, olisko se enää lajin kannalta tarpeellista.
Ei ollut tarkoitus väittää, ettei hyppyriperse ole mahdoton näille ''geenittömille'', vaan pääpointti oli, että ne muodokkaat perseet eivät aina jakaudu sen mukaan, kuinka paljon urheillaan ja treenataan. Näkee niitä hyviä takamuksia sekä treenaamattomilla ja niillä, jotka treenaavat - menee myös toisinpäinkin. Jokainen varmasti pystyy saavuttamaan jonkun näköisen hyppyripyllyn, kun tekee sen eteen töitä, samalla tavalla jokainen mies on potentiaalinen penkkaamaan 150 kg, jos harjoittelee tarpeeksi. Toiset vain saavuttaa hyppyriperseet ja kovat penkkitulokset toisia nopeammin.

Muotoillaan toisin:
Joillain naisilla taas sellaista hyvännäköistä pyöreää muotoa ei ole, vaikka oltaisiin piirinmestareita jokaisessa urheilulajissa.

Kyykky on kasvattanut persettäni suht hyvin. Varsinaisen perseboostin sain kuitenkin vasta, kun aloin tehdä sjmv:a ja yhden jalan prässiä, sekä askelkyykkyjä kovilla painoilla.

Nykyään jopa heterot miespuoliset ystäväni kutsuvat persettäni "Panoperseeksi". (Vaimoni mielestä perseeni on aika iso..)

No mut onhan sellanen hyppyri aika houkutteleva hyökkäyksen kohde mahallaan lakanoissa aamulla, kun pitäis lähtee luennolle. Vaikka aamukahvitkin ois jo juotu ja lehti luettu ja melkeen jo kengät jalassa, niin se näkymä makuhuoneeseen aiheuttaa mussa jonkin sortin primitiivireaktion: Kiinni käy.

Kyllä mä oon naisten kyykkyä nähny tekevän vaikka kuinka paljon joskokin prässi tuntuu olevan suositumpi nykyään mutta ennen naisia muulla ollutkaa ku kyykkäilemässä ja jokasella oli joku oma variaatio kyykystä.

Kyllä mä oon naisten kyykkyä nähny tekevän vaikka kuinka paljon joskokin prässi tuntuu olevan suositumpi nykyään mutta ennen naisia muulla ollutkaa ku kyykkäilemässä ja jokasella oli joku oma variaatio kyykystä.[/QUOTE]

Ja miehillähän näin ei ole...

Kyllä mä oon naisten kyykkyä nähny tekevän vaikka kuinka paljon joskokin prässi tuntuu olevan suositumpi nykyään mutta ennen naisia muulla ollutkaa ku kyykkäilemässä ja jokasella oli joku oma variaatio kyykystä.[/QUOTE]

Ja miehillähän näin ei ole...

EhrNam, tämä on taas yks niistä sovinistifiksaatioista mistä miehet eivät ikinä pääse, aivan kuten.. Naiset eivät osaa ajaa. Naiset eivät myöskään osaa bodata. Se tulee kai miehellä ihan jo jostain alitajunnasta ^^

(Vaikka asiahan ei sukupuolesta ole mitenkään kiinni).

Kyllä mun mielestä maailma olis parempi paikka elää jos hyviä perseitä olis silmänkantamattomiin sukupuoleen ja ikään katsomatta.

Mutta tuo perhana vaatii niin paljon työtä, ja ainaki Brasiliassa käydessä kävi pari kertaa mielessä että kyllä ne geenitki vaikuttaa...

Surullista tässä asiassa on se, että hyppyripeppua pidetään seksikkäänä, mitä se ei ole ainakaan minun mielestäni. Muutenkin nykyiset "kauneusihanteet" on outoja, kuten tiukka treenattu (poikamainen) peppu naisella, kun sen pitäisi olla päinvastoin rehevä ja leveä, joka tosin on geneettinen ominaisuus, jota ei harjoittelulla voi juurikaan muuttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Termiksen linkkaamassa videossa ei mun mielestä ollu naisella pahemmin poikamainen perse:wtf:

Surullista tässä asiassa on se, että hyppyripeppua pidetään seksikkäänä, mitä se ei ole ainakaan minun mielestäni. Muutenkin nykyiset "kauneusihanteet" on outoja, kuten tiukka treenattu (poikamainen) peppu naisella, kun sen pitäisi olla päinvastoin rehevä ja leveä, joka tosin on geneettinen ominaisuus, jota ei harjoittelulla voi juurikaan muuttaa.
Aivan, tosin itse tykkään pienehköstä täällä kai "lattapyllyksi" kutsutusta naisellisesta pepusta, ja lantiosta:kuola:. Naisten ei tarvitsisi tehdä kun niitä loitontajia jos niitäkään. Eipä meidän salilla naiset muuta teekkään aerobisten laitteiden ja lehtienluvun lisäksi, mikä on mielestäni todella jees:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom