Hyppääjän tai juoksijan polvi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja halooo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan saanut kyseisiä rasitusvammoja polviin? Kuinka hoiditte polvet ja kauan kesti parantua?

Itse olen syksyn aikana käynyt juoksemassa 10 kg repulla (laskuvarjojääkärikoulun pääsykokeita varten) ja nyt on alkanut kummatkin polvet valittamaan. Vasemmassa polvessa tuntuu pientä kipua kun lähen juoksemaan, ja oikea polvi tuntuu sivusta jotenki erilaiselta. Haluaisin parantua tästä kuukauden sisällä, kun pääsykokeet lähestyvät!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itselläni ei ole rasitusvammoja ollut, mutta polvivamma kyllä. Nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleen:

- Tarkista juoksutekniikka/kengät.

- Jätä juokseminen vähemmälle, käy vaikka uimassa, rasittaa enemmän yläkroppaa, mutta säilyttää silti aerobisen kunnon.

- Kokeile ilman sitä reppua, mitä polvet tykkää. Jos tuntuu siedettävältä, on varmasti parempi vaihtoehto, kuin pistää kintut lopullisesti paskaksi.

Originally posted by halooo
Onko kukaan saanut kyseisiä rasitusvammoja polviin? Kuinka hoiditte polvet ja kauan kesti parantua?

Itse olen syksyn aikana käynyt juoksemassa 10 kg repulla (laskuvarjojääkärikoulun pääsykokeita varten) ja nyt on alkanut kummatkin polvet valittamaan. Vasemmassa polvessa tuntuu pientä kipua kun lähen juoksemaan, ja oikea polvi tuntuu sivusta jotenki erilaiselta. Haluaisin parantua tästä kuukauden sisällä, kun pääsykokeet lähestyvät!

meneppä käymään ortopedillä jossain yksitysellä asemalla, saat diagnoosin ja hoito ohjeet nopeasti, jos ns. hyppääjän polvi niin se sanoo no can do! mut kun kerran juoksemisesta tulee kipeäksi vois siellä olla jotain sälää välissä ja se pitäis tyhjentää.

Tai sit koitat kestää ja saada valtion maksamaan, itse yritin tätä mut ei onnistunut sanoi lekuri majuri ei täällä tullu hoida itse:itku:

Zone-sarja -42%
Eräs korisvalkku kerran kerto mulle, et lähes jokaisel koripalloilijal on hyppääjän polvi. Eli siis todennäköisesti myös mullaki. Ehkä mutua, en tiedä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom