hyppääjän polvi vai mikä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jlehto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla ollut jo vuoden polvisärkyä, polven ala puolelta erittäin arka. Ollut jo kaksi kuukautta sairaslomalla, lepo ei lievitä särkyä eikä myöskään lääkkeetkään, kylmä hieman lievittää kipua mutta ei poista sitä. Ortopedi väittää että se on juoksijan polvi ja oma lääkäri taas sitä mieltä että hyppääjän polvi. Kaikki kuvaukset on tehty ja mitään ei ole rikki, testejä otettu että ei ole mikään sairaus peränenkään vaiva. Olen kuntouttanut jalkaa kohta 4kk, ja mitään muutosta särkyyn ei ole tullut. Olen ravintolassa töissä ja mitään liikunnallista en niinkään harrasta, mutta lihakset silti hyvässä kunnossa ja tukevat hyvin polveakin.

Polvessa jatkuva jomotus, vähän väliä turpoaa, pettää alta välillä kävellessä koska kipu niin kova, särky levinnyt viime kuukausina säären pintaan sekä nilkkaan. Vesijuoksukaan ei ollut hyväksi, särki ihan jumalattomasti. Mitä enemmän on jalan päällä niin sitä kovempi särky on, mutta kuitenkaan levossa särky ei niinkään lievity.

Haluaisin tietää onko kellään samankaltaista ongelmaa tietäisi vähän mitä pitäisi tehdä, alkaa kohta vaihtoehdot käydä vähiin sekä kärsivällisyys kun mitään varmaa tietoa ei mistään saa. Ja ikään kuitenkin minulla vasta 21 vuotta.

Back
Ylös Bottom