Hyi saatana mitä Kreatiinia!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu

Devin

Banned
Paskin Kreatiini löytynyt? Nutri plus sport creatine. Olen kautta aikojen nauttinut Twinlabin ja Evon kreatiineja huomattavalla yliannostuksella :D Ja aina on sekoittunut veteen todella hyvin. Eilen menin tyhmänä ostamaan tuota ko. kreaa. Aamulla sitten sekoitin 2dl:aan vettä 2 teelusikallista ko. kreatiinia ja meinas oikeesti ryynit tulla. Semmosta jauhovettä että huh huh. Kun lasi oli "tyhjä" vedestä jäi pohjalle vielä varmaan pari kolme grammaa ko. kreatiinia ja sen lasin sai taas täyttää uudelleen 2 KERTAA jotta sai ne loputkin jauhot sieltä vatsalaukkuun. Senkin jälkeen jouduin vielä purskuttelemaan vettä suussa et kaikki kans meni alas. Ystäväni osti samaista tuotetta myös ja hän valitti myös samasta asiasta. Okei meni vähän pitkäks tää teksti mut anyway... tajusitte pointin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaista kreatiinia itse käytän, sekoitan sen aina protskudrinkkiin, niin eipä tuota huomaa juodessaan, mutta itsekin huomannut kun olen kokeillut lasilliseen vettä laittanu, niin eipä oikein sekoitu, mutta alas vaan :rock:

Eikös sen nutriplussan pitäs olla aika laadukasta kreaa, ainakin muistaakseni luin siitä kyljestä että se valmistetaan sillä creapure menetelmällä?Jostain tuli taas mieleen että evolutionilla ois ainut krea mikä valmistettaisiin tällä menetelmällä mutta crea pure siinä kyljessä kuitenkin luki...

harde20 sanoi:
Eikös sen nutriplussan pitäs olla aika laadukasta kreaa, ainakin muistaakseni luin siitä kyljestä että se valmistetaan sillä creapure menetelmällä?Jostain tuli taas mieleen että evolutionilla ois ainut krea mikä valmistettaisiin tällä menetelmällä mutta crea pure siinä kyljessä kuitenkin luki...

vähän :offtopic: mutta eikös nutri plussan tuotteet yleensäkki ole aika laadukkaita? ei kyllä itsellä ole kokemusta ja sen takia kysyn.. :david:

Boosteri sanoi:
vähän :offtopic: mutta eikös nutri plussan tuotteet yleensäkki ole aika laadukkaita? ei kyllä itsellä ole kokemusta ja sen takia kysyn.. :david:

Itse olen käyttänyt ainakin niitä käyttänyt eikä ole ole ollut moitteen sanaa :thumbs:

Tee sillain että pistät sen krean lasin pohjalle ja lorautat desin vettä päälle ja juot lasin lähes tyhjäksi, sitten uudestaan hanasta paineella vettä desi ja juot loput.
On helppoa ja nopeata, eikö?? :hyper:

Nutri plussan tuotteita olen toki ennenkin käyttänyt ja tulen aina käyttämään, mutta tuo kreatiini olla kyllä aika yllätys... ja kyllä, Creapure menetelmä - laadukasta kreatiinia, mutta jokin sen koostumuksessa on ettei se sekoitu veteen ja se tekee sen nauttimisen aivan kauheaksi, joten back to twinlab & Evolution...

Saapas sanoi:
Tee sillain että pistät sen krean lasin pohjalle ja lorautat desin vettä päälle ja juot lasin lähes tyhjäksi, sitten uudestaan hanasta paineella vettä desi ja juot loput.
On helppoa ja nopeata, eikö?? :hyper:

Eipäs kun suoraan mittakauhalla suuhun, vielä helpompaa ja nopeampaa.

ljm sanoi:
Eipäs kun suoraan mittakauhalla suuhun, vielä helpompaa ja nopeampaa.
No saattaahan siinä 30 sekunttia voittaa. :D
Pitääpä siis koittaa.

:offtopic:
Glutamiini imeytyy suoraan vereen liottamalla jauheen kielen alla.
Vois koittaa sitäkin, treenin jälkeen vois olla jotain hyötyäkin.
Äh, hifistelyä. :D

harde20 sanoi:
Itse olen käyttänyt ainakin niitä käyttänyt eikä ole ole ollut moitteen sanaa :thumbs:

Pitää testaa ku kesätyö rahatki sattu just sopivasti kolahtamaan tilille :D

Suositut

Back
Ylös Bottom