hyödyllisin thredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -jiikoo-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dogcrap-threadi löytyy Treeni ja ravinto -osiolta. Mielestäni paras viestiketju tähän mennessä.

"Parhaat huomautukset" ketjua jos selailee ennen treeneihin lähtöä, alkaa salilla tapahtumaan ....

tämä thread se ei ainakaan ole :D noniin iha vakavasti..tähän mennessä tärkein ja hyödyllisin on kai ollut miken roina-avautuminen doping osiolla.kannusti tätä nuorta jannua pysymään entistä kovemmin erossa roinista ja antoi uskoa natutreenaamiseen.sillä alotellessa tätä harrastusta(siis elämäntapaa) oli päähän pinttynyt ajatus ettei isoksi ja vahvaksi kasva ilman roinaa.Kiitos mike :worship:

Pecman sanoi:
Todella harmi, että Strong, baarikello ja N.O.Kummonen eivät enää juuri kirjoittele... :(

Sano muuta.:( Parhaat keskustelut sikisivät heidän argumenteistään.

ne Tomin hauis-ja selkäthreadit...niissä on kaikkea kasvavalle...

DoggCrapp -ketju. Nykyään menee IntenseMusclella enemmän aikaa kuin täällä. Sori vaan. :)

Hyödyllisimpiä ovat olleet kaikki threadit joihin Rinkku Ringside on kirjoittanut. Hänen postejaan ei voi (ihastuneeseen) nauruun kuolematta lukea.Siinä on mies minun makuuni. Ironian ja piilovittuilun kuningas!

ozzie sanoi:
Hyödyllisimpiä ovat olleet kaikki threadit joihin Rinkku Ringside on kirjoittanut. Hänen postejaan ei voi (ihastuneeseen) nauruun kuolematta lukea.Siinä on mies minun makuuni. Ironian ja piilovittuilun kuningas!

Rinkku on pätevä kirjoittaja mutta kiltti sellainen, eikä vittuile mun mielestä juuri yhtään.

Tämä threadi vaikutti eniten. Näki muiden mielipiteitä ja pääsi ajattelemaan monelta eri kantilta, rehellisesti. Salaisissa ollut Uskonto-threadi kiinnosti myös mutta siinä oli hurjat 400 postausta joten passasin sen.

Suositut

Back
Ylös Bottom