Huuuuu!!! =)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan vaa sellasta kyselisin että: oon pitkään jo käyny salilla ja haluisin ehkä nyt treenistäni enemmän "tavoitteellisempaa". Törmäsin sellaisenn kauniiseen henkilöön kuin Andreia Brazier ja haluisin nyt kysyä että mikä on hänen lajinsa ja onko sille täällä suomessa kilpailuja tms. ja mistä löytäsin enemmän infoa hänen lajistaan? =)
Kiitos jo etukäteen =))

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Googlella olisit kyllä helposti löytänyt, mutta näin nyt lukee "WBFF Physique Athlete Andreia Brazier" ja toisessa lukee että on Physique Model. Suomessa kai voisi mennä fitnessfysiikkaan. Ja sitten, ettei enää muiden tarvitse tulla tänne kertomaan niin aika turhan ketjun taas avasit ja en tiedä edes, miksi tänne aloittelijoiden puolelle. Aika näpsäkän näköinen tyttö sieltä kyllä paljastui, kun googletteli.

Pari kiitosta ja pari anteekspyyntöö =)
Eli, 1.anteekspyyntö; kyllä google on tuttu ja oon ettiny sieltä ummet ja lammet SUOMEKSI tätä lajia mitä se on mitä siihen vaaditaan yms. joten anteeksi jos vaivasin teitä turhaan koska olin liian laiska kirjoittaakseni selvemmin mitä haen =)
2.anteekspyyntö; anteeksi J.. että aloitin turhan viestiketjun täällä mutta kun tää on ylipäätänsä eka kerta kun kirjoittelen tällaisiin foorumeihin ja ajattelin että oon ns. aloittelija..? eli sori...pannu "vähä" jumissa =)
ja kuitenkii kiitokset kaikille teille jotka näki vaivaa nyt vastata tähän miun turhaan viestiin... Eli siis fitnesfysiikka olisi suomeksi? KIITOS!!! =)) Ja jatkoja kaikille =)

Ei varmaan oleellista, millä nimellä sitä fysiikkaa kutsutaan. Yleisohje, kun puhutaan tietynlaisen fysiikan hankkimisesta:
1) syö riittävästi ja treenaa kovaa, kunnes olet saavuttanut riittävästi lihasta tavoitteeseesi.
2) dieettaa tarvittaessa rasvaa pois, kunnes olet saavuttanut haluamasi kireyden ja lihaserottuvuuden.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom