Huonot olutmerkit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi_
  • Aloitettu Aloitettu
Se Lidlin joku Grafen Walder on kauheeta paskaa. :urjo:

Ostin eilen Guinessin. Oliko nauttimistavassa vika vai missä, mutta varmaan mämmikin on parempaa kuin tuo. Maistuu pahalta huonosti käyneeltä kotikaljalta mikä on vielä uskomattoman karvasta. En kyennyt juomaan edes puolta tölkkiä.

Taitaapi olla stout-tyyppinen olut aina tollasta =) Maistat vielä 19 kertaa niin alat tykkäämään ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin eilen Guinessin. Oliko nauttimistavassa vika vai missä, mutta varmaan mämmikin on parempaa kuin tuo. Maistuu pahalta huonosti käyneeltä kotikaljalta mikä on vielä uskomattoman karvasta. En kyennyt juomaan edes puolta tölkkiä.

Oliko tarpeeksi kylmää? Kuusi astetta taitaa olla paras lämpötila Guinnessille.

Käytin vielä pakastimen kautta, joten saattoi olla jopa liian kylmää.

Miksi siellä tölkissä on joku muovipallo?
Patentoitu korkkisysteemi, hyvän vaahtokukan tuottamiseksi.

Käytin vielä pakastimen kautta, joten saattoi olla jopa liian kylmää.

Miksi siellä tölkissä on joku muovipallo?
Typellä täytetty säiliö, joka tölkkiä avattaessa vapauttaa typen ja aikaansaa vastaavanlaisen vaahdon kuin hanasta laskettuunkin Guinnessiin muodostuu.

Hartwall 1836 Classic White Lager, hyi hitto. En tykänny yhtään tosta, kuin kissankusen ja kiljun sekotusta ois ollu. Pitäs varmaan juoda toinen että onko samanmakusta vai oliko vaan aluksi pahaa.

Nyt löytyi ensimmäinen oikeasti pahanmakuinen saksalainen olut. Paikallisen "alkon" myyjä suositteli tätä ja kokeeksi pari ostin. Meinasi jäädä juomatta mutta sisulla join. Toista en aio avatakaan:

tegernseer-hell.JPG

Hartwall 1836 Classic White Lager, hyi hitto. En tykänny yhtään tosta, kuin kissankusen ja kiljun sekotusta ois ollu. Pitäs varmaan juoda toinen että onko samanmakusta vai oliko vaan aluksi pahaa.

Minä en ainakaan meinannu enää toista tuollaista maistaa..:urjo: Mulle tuli tuosta mieleen aivan kuin joku limsan ja oluen sekoitus, ei uponnu yhtään. Varmaan yksi pahimpia mitä on tullut maistettua.

En oikein tiedä kun eipä ole tullut juotua kun kerran tollasta, sillon ainakin oli hirveää. Taitaa olla sama homma mitä vaikka guinnesin kanssa, että maku vaatii totuttelua aluksi..?

Itehän en tykänny guinnesista yhtään, väkisin piti juoda ja sitte tölkin avaajalla purkki auki että sai ihmetellä sitä helvetin palloa.. :D

Maistoin viikonloppuna Innis & Gunn - Oak Aged Beeria. En pitänyt yhtään "rasvaisen" sivumaun vuoksi. Kovasti tuota olutta on taidettu kehua, mutta oli kyllä väärä valinta itselleni.

Nyt löytyi ensimmäinen oikeasti pahanmakuinen saksalainen olut. Paikallisen "alkon" myyjä suositteli tätä ja kokeeksi pari ostin. Meinasi jäädä juomatta mutta sisulla join. Toista en aio avatakaan:

tegernseer-hell.JPG

Etikettikin kertoo et tuo on suoraan helvetistä ;) Ainiin, join jotain sellasta banaaniolutta pari viikonloppua sitten ja jäin just ja just kertomaan asiasta :hyper:
banaaniolut_mongonzo.jpg

Maistoin viikonloppuna Innis & Gunn - Oak Aged Beeria. En pitänyt yhtään "rasvaisen" sivumaun vuoksi. Kovasti tuota olutta on taidettu kehua, mutta oli kyllä väärä valinta itselleni.

:wtf:

Aika yllättävää. Ite oon tuota maistattanu muutamilla henkilöillä ja kaikki piti siitä. Mut eihän sille sit mitään voi jos ei maistu.

Tuo on mun suosikki! :kuola:

Ite en oo kyl montaakaa eri olut merkkii maistellu ku just nää mitä saa marketeista. Carlsberg on kyl aika huono imo. Vetine jälkimaku ja rupee maistuu väljähtäneelle aika nopeesti. Olvikii on parempaa.

Totuushan on se, että jos ja kun lähdetään hakemaan kaljaa, niin keissi tulee otettua yleensä, ja halvin. Sillä ei sitten ole niin merkitystä, onko se Koffia, Karhua, Karjalaa vai Lapin kultaa. Mut jos hinnasta viis, niin yleensä otan sitten Karhua. Koff on ehkä se, mitä tulee juotua harvimmin noista, mutta kyllä sekin käy humaltumistarkoitukseen, varsinkin jos tissuttelee välissä jotain vahvempaa ainesta.

Tällä hetkellä on kyllä Carlsbergin keissi ruokakellarissa viileässä, voisikin hakea pari tölkkiä kun rupes janottaan tätä lukiessa ;)

:wtf:

Aika yllättävää. Ite oon tuota maistattanu muutamilla henkilöillä ja kaikki piti siitä. Mut eihän sille sit mitään voi jos ei maistu.

Tuo on mun suosikki! :kuola:
Minä maistatin kolmella henkilöllä eikä kukaan pitänyt. :D No makunsa kullakin. Nyt ihan tavallista Olvia otetaan! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom