Huonossa kunnossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mark
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kalorimäärä ja ravinto: Jos aloittaa esim G6 ohjelmaa, niin se tekis 3 päivää viikossa (su,ti,to), plus mun sählyt (pe,la).
kalorilaskurin mukaan tarve n 3200 kaloria päivässä jos haluaa että paino pysyy ennallaan.Kuinka helvetin paljon mun täytyy oikein syödä sitten jos haluaa kasvattaa lihaksia suht paljon ??? Ja mitä ? ja miten ? tässä varmaan yleinen virhe että syö liian vähän kun treenaa ? yritän nyt ennen sitä G6 ohjelmaa saada yleiskunto paremmaksi ja lihakset vähän lämpeämään ja huomaan jo nyt että syön liian vähän.tiputin varmaan ne hiilarit liian alas .

Millä laskurilla katoit? Tietysti liikunta vaikuttaa paljon, mutta yleensä nämä "säbäpojat" ovat jotain 60-70 kilosia.

Siis itse painoin 87kg ja treenipäivänä kulutus 2800kcal. Mikä vieläpä pitänee paikkansa pohjautuen siihen että paino putosi kahdessa viikossa kilon, kun söin joku rapiat 2000kcal. Olen aina luullut että tän kokosen pitäisi syödä se +3500kcal massalla, eipä ihme miksi läskiä tuli aina liian nopeasti...

Suosittelen että aloitat vaan "ylikaloreilla" etkä sokeasti tuijota jotain 4k rajaa. Pääasia että pidät mielessä että lihakset ei kasva ilman pluskaloreita. Ja jos et liiku pluskaloreilla, tulee laardia. Jos aloitat heti hirveällä bulkilla ja treenillä, voi olla että tulee tukkoinen olo ja turvotus. Kuuntele kroppaa.

Millä laskurilla katoit? Tietysti liikunta vaikuttaa paljon, mutta yleensä nämä "säbäpojat" ovat jotain 60-70 kilosia.

Siis itse painoin 87kg ja treenipäivänä kulutus 2800kcal. Mikä vieläpä pitänee paikkansa pohjautuen siihen että paino putosi kahdessa viikossa kilon, kun söin joku rapiat 2000kcal. Olen aina luullut että tän kokosen pitäisi syödä se +3500kcal massalla, eipä ihme miksi läskiä tuli aina liian nopeasti...

se oli joku suomalainen laskuri netistä.voi olla että täytin sen liikunnan määrän jotenkin väärin koska en mä tällaisena ruipelona voi mitää 4000 kaloria vetää.Rahin vinkki oli myös hyvä.täytyy nyt pitää pää kylmänä ja kuunnella kroppaa.tulokset eivät ole niin tärkeitä nyt alussa,haluaisin vaan saada sellaisen fiiliksen päälle että tämä säbäpoika jatkaisi tätä monta vuotta.:rock:

Ruokavalio (osa siitä !): palautusjuoma maidon kanssa,rahka ja ananasta x 1,Banaani ja 2 munaa tekee ton hiilariosuuden aika korkeaksi :

1059 kcal, p: 100 h: 128 r:23

jos tänne vielä lisää päivällinen,aamupala,välipala ja iltapala niin aika vähän niitä hiilareita saa syödä ton yllämainitun jälkeen ?? eihän tässä mitään isoja kippoja pastaa voi vetää muuten
se hiilariosuus kasvaa vielä enemmän.Jostain täältä luin että P:40 h:40 ja R:20 olis hyvä ?Pitääkö paikkansa ? Rasvaa 20% ?? .vähän sitä vissiin sitten säädellään riippuen onko treenipäivä tai ei mutta
että olis edes jotain mihin nojata.

tein tämmöisen pirtelön, ja taas tuli toi hiilariosuus aika korkeaksi.:
Heli´s Shake:1 kannu , 750 kcal, p:42 h: 103 R:20 , (mansikkaa,maitoa,jugurttia,leseitä,pähkinää,)

Jos lisäis vähän pekonia ja avokaadoa niin eiköhän tää ravintopuoli ala olla aika hyvässä mallissa.Paperilla :)

1700 kaloria tulisi sörsselimuodossa (pirtelöt,palautukset....), sitten loput 1300 kaloria ruokamuodossa.jollain tavalla.

Faktaruutu , Päivä 1 , 28.9.2010 klo 12.00

Pituus: 171 cm
Paino: 67,2 kg
BMI: 23,0
BMR: 1612 kcal
Fat%: 15,6 %
Fat Mass: 10,5 kg
FFM: 56,7 kg
TBW: 41,5 kg

Tää maksoi 5 euroa joten aattelin what the fuck, plus että ihan hauskaa vähän seurata esim joka toinen kuukausi.

Eka G6 treenipäivä ohi

1:Tanko
2:10 kg
3:4,3,3
4: 14 kg (käsipainot)
5:Tanko
6:20,20,20

Pyöräilyä plus venyttelyä 10 min alussa ja 10 min lopussa.
Tekniikka varmaan vähän huono mutta voi pyytää muita tarkistamaan myöhemmin.
Jos mahdollista joku mode voisi muuttaa otsikon, erittäin huonosssa kunnossa 

Ravinto: n 2900 kcal, P: n 200 gr
(Puuro maidolla ja vähän hilloa,omegat,2munaa,rahka 1,maksalaatikko,puolukkahillo,maitoa 0,6 l,vettä 0,5 l,palkkari,kanaa 280 gr,paprika,sipuli, rahka 1 ,2 munaa,banaani,ananaspaloja)
Plussat: on vain yksi suunta -> ylöspäin.
Risut: ravinto, hiilarit ehkä liian korkealla,liian vähän hedelmiä ja vihanneksia, nyt ei ole kotona sitä banaania ja ananasta mitä tarvitsen= parempaa suunnittelua.vähemmän sähläystä.

Täytyy kuitenkin olla erittäin tyytyväinen, oli hauskaa , tosi kivaa porukkaa siellä (niin kuin täällä foorumissa),
Yksi nainen kysyi mikä on päivän kunto kun olin penkillä, otin yhden 5 kilon painon tangosta ja näytin, tässä on päivän kunto, ja naurettiin molemmat aika makeasti.:)
Nyt pää kylmänä eteenpäin seuraavat 8 kuukautta.nice and easy.:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom