Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En hirveästi katsele kauhuelokuvia kun ei kyseinen genre niin paljoa kiinnosta, mutta täytyy kehua House 1000 Corpses leffaa kun se tuli kerran katsottua.
Cubet, SAW:t ja Hostellit, esimerkiksi, ovat minun mielestäni niin kaukana kauhuleffoista kuin olla ja voi. Helvetin hyviä leffoja kaikki, jokainen erilaisia, mutta miksi niitä jatko-osia pitää vääntää niin maan helvetisti?
Onkos kukaan katsonut Stephen Kingin Rose Red -elokuvaa? Onko hyvä? Itse en ole vielä raaskinut kun kesto tuollainen 245 min :D
Serbian filmin pistäsin kyl ite enemmänki "häiritsevät elokuvat" -kategoriaan kauhun sijasta, sinne samaan syssyyn Cannibal holocaustin, Salo or the 120 days of sodomin ja näitte kanssa. :P
Katottu parikin kertaa. Yllättävän hyvä oli. Itse Kingikin vieraili leffassa pizzalähettinä :D
Ja vaikka näitä kauhuelokuvathreadeja onkin useampia, niin josko näistä omista suosikeista edes joku olisi jollekin uusi tuttavuus:
-The Others
-El Orfanato
-Io non ho paura(Minä en pelkää), ei kovinkaan puhdasta kauhua mutta niitäkin elementtejä löytyy
-El Espinazo del diablo(The Devil's backbone)
-Dog Soldiers
-Uhka(Ils)
-28 päivää myöhemmin
-28 viikkoa myöhemmin
-The Eye(alkuperäinen)
-The Gift
-The Amityville horror-remake
-Session 9
-The Dark Hours
Pohjoismaiset suosikit:
-Villmark
-Midsommer
-Fritt Vilt
-Naboer
"Survival-kauhun":
-Haute tension
-Wolf Creek
-Backwoods
-The Hills have eyes-remake
-Texas chainsaw massacre(vanha ja remake, kumpikin omalla tavallaan)
Vanhemmista parhaat:
-Hohto
-Manaaja
-The Brood
-Psyko
-Carrie
Ja paskoista paskoin, surkeista surkein: Are you scared? Niin jäätävä Saw -rip-offi, ettei mitään järkeä! Tossa ei ollut edes mitään campin aineksia vaan pelkkää paskaa alusta loppuun! Suosittelen:thumbs: