- Liittynyt
- 25.8.2005
- Viestejä
- 1 541
Ostin sadan euron näytönohjaimen Bulldog Netstoresta ja se ei toiminut. Kone kaatui aina asennuksen yhteydessä. Sain luvan lähettää kortin takuuseen ja teinkin niin. Parin päivän päästä tulee sähköpostia, ettei ohjaimessa ole sarjanumerotarraa. Sarjanumeron kuitenkin poimin ohjaimen pakkauksesta tilaustiedot sisältävään paperiin, joka meni palautuspaketin mukaan ja se on siis liikkeen tiedossa. Kuitenkin tämän tarran puuttumisen takia liike ei suostunut korvaamaan näytönohjainta. En edes muista mitään tarraa olleenkaan. Luultavasti se oli niin löysästi kiinni, että nappasin sen heti avaamisen yhteydessä roskiin ja unohdin koko jutun.
Vituttaa tässä nyt se, että muuten tunnollisesti pakatun tuotteen palautus ja korvaus tyssää johonkin helposti irtoavaan tarraan... plus menetin sata euroa enkä saanut mitään vastikkeeksi :(
Mitä luulette onko mitään enää tehtävissä?
Vituttaa tässä nyt se, että muuten tunnollisesti pakatun tuotteen palautus ja korvaus tyssää johonkin helposti irtoavaan tarraan... plus menetin sata euroa enkä saanut mitään vastikkeeksi :(
Mitä luulette onko mitään enää tehtävissä?