Huono proteiinierä

Onko kellään tullut eteen huonoa proteiinierää? Mulla on 3 pönikkää ON:n 100% Wheytä, joista jokainen maistuu karseelle. Proteiinista pistää läpi semmonen karsea BCAA jauheen maku. Onko kellään muulla tullut eteen vastaavanlaisia laatuongelmia? Näistä lienee aika hankala lähteä reklamoimaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmasti riippuu ihan siitä mistä ne on ostettu. Luulisi, että ottamalla liikkeeseen yhteyttä he antaisivat uudet tuotteet tilalle.

Itse ostin Whey-100 suklaata pari kuukautta sitten ja maistui myös aivan likakaivolta. Laitoin tukulle s-postilla asiasta palautetta. Kertoivat että Whey-100:ssa on uusi muotoilu ja koostumus, eikä tuotteessa ole mitään vikaa... Eipä tule jatkossa ton makusta paskaa kyllä ostettua, kun ei tuo edes prodepitoisuudeltaan ja hinnaltaan mitään parasta ole.

Uusi maku - paskaviemäri :D

Itse ostin Whey-100 suklaata pari kuukautta sitten ja maistui myös aivan likakaivolta. Laitoin tukulle s-postilla asiasta palautetta. Kertoivat että Whey-100:ssa on uusi muotoilu ja koostumus, eikä tuotteessa ole mitään vikaa... Eipä tule jatkossa ton makusta paskaa kyllä ostettua, kun ei tuo edes prodepitoisuudeltaan ja hinnaltaan mitään parasta ole.

Mulla oli samanpaikan recovery prota ja maku oli todella paha. Sain täysin samoilla sanoilla vastauksen. Laitoin kuitenkin lisää sähköpostia ja kerroin, että minulla ei ole aikaa reklamoida turhasta ja eikä lompakko ahdista muutamasta kympistä. Sitten muuttui ääni kellossa ja pyydettiin eränumeroa jne. Totesivat, että tuotteessa oli vikaa ja kyseinen maku hävisi hetkeksi aikaa myynnistä. Sain uuden tuotteen ja vanha meni roskiin.

Mulla oli samanpaikan recovery prota ja maku oli todella paha. Sain täysin samoilla sanoilla vastauksen. Laitoin kuitenkin lisää sähköpostia ja kerroin, että minulla ei ole aikaa reklamoida turhasta ja eikä lompakko ahdista muutamasta kympistä. Sitten muuttui ääni kellossa ja pyydettiin eränumeroa jne. Totesivat, että tuotteessa oli vikaa ja kyseinen maku hävisi hetkeksi aikaa myynnistä. Sain uuden tuotteen ja vanha meni roskiin.

Minulla tismalleen sama tilanne. Ostin Recovery Pro mansikkaa ja tein valituksen ja vastasivat että ovat tehostaneet aromeja ja makeutta vaihtamalla väriaine Carmin punajuurijauheeseen että sais selkeämmän mansikan maun. Pitää varmaan reklamoida lisää.

Ok, ilmeisesti kustannuksia on pyritty laskemaan korvaamalla proteiineja aminohapoilla ja siitä tulee tuo paska maku? Noh ei auta itku markkinoilla, söin viimeksi tuota 7-8v sitten ja silloin se oli ylivoimaisesti herkullisin protsku.. :(

EDIT: Okei sä puhuit jonkun muun valmistajan protskusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom