Huono kunto => kipeeksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suortti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuten otsikossa yritin ilmaista, niin voikohan vähäisen(=olemattoman) aerobisen liikunnan ja sairastelun välillä olla jokin yhteys? Olen jättänyt kaiken aerobisen liikunnan pois nostaakseni olematonta painoani ja huomannut olevani kipeenä n. joka 3. viikon. Aluksi ajattelin, että no nythän on talvi, mutta vaikka olen alkanut kiinnittämään lämpimään pukeutumiseen huomiota niin se ei auta mitään. Eli olisikohan luultavasti laskeneella aerobisella kunnolla merkitystä. Syön kunnolla ja otan 2 multivita plussaa päivässä joten vitamiineista ei ole ainakaan kyse eikä myöskään ylikunnosta, koska kuten jo sanoin olen joka 3. viikon kipeä. HST:kin olisi edessä niin olisi mukava käydä se läpi ilman taukoja.

PS: älkää ampuko, jos tästä aiheesta on jo threadi. ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En usko. Itellä on tällä hetkellä tajuttoman huono aerobinen kunto. En ole intistä pääsyn jälkeen (heinäkuu) tehnyt paskaakaan aerobista. Vitamiineja oon syönyt , mutta pidin n. 2kk breikinkin jolloin en niitä syönyt. Ei edes flunssaa ole ollut. :)
Saas nähdä iskeekö taudit, kun rupean ensi viikon jälkeen dieetille.

Itselläni tuli aikoinani aina flunssa kun olin parhaassa kunnossa. Tosin nyt tuntuisi että syynä taisi olla lievä ylikunto, sillä flunssa iski aina kovan viikon jälkeen.

Äkkikseltään vaikuttas ylikunnolta. Mutta jos et ole treenaillut kovaa, niin vähän arveluttaa. Voihan sitä stressiki vaikuttaa ja monet muutki asiat. Onko naishuolia ;) ?

Toki saattaa olla sellasnenkin tappaus, että meet salille ennenkuin paranet kunnolla. Eli anna kehon palautua myös sairaudesta, ennenkuin revit rautaa. Saattaa tulla jälkitauteja ja pitkittynyttä sairastelua helpostikin.

Juu tosta stressistä nii onhan mulla ollu jost koeviikko, mutta eipä niistä tullu paljoo stressattuu. Kun tarkemmin miettii niin oon tullu yleensä kipeeks jos on tullu nukuttua vähän. Koeviikolla nimittäin tuli valvottua aika myöhään kun tuli luettua tätä pakkista ja sitten huomasi, että prkele kellohan onkin jo 11 ja sitten siinä yritettiin vielä lukea, joten yöllä tuli nukuttua yleensä 7h. Nyt vaa ketuttaa pitää taukoa kun alkaa jo toi peilukuva olee sitä luokkaa, että itkettää :itku: , mutta omaahan syytä tämä taas on :( :jahas: :curs: :wall:

Jos tuntuu ettei jaksa tehdä mitään, vaikka on nukkunut yöt hyvin, niin se voi hyvinkin johtuu stressistä/masennuksesta. vaikkei oikeestaan v*tutakaan mikään, niin silti tuntuu että kaikki menee päin persettä! joo sori meni ehkä ohi aiheen... ;)

Zone-sarja -42%
Nii keksiiks kukaan keinoa millä päästä pois tästä tilanteesta. Pitääks mun rupee käyttää banaanin hajuista aroma theraphy shamppoota :D vai miten siitä stressistä pääsee eroon?

Koska jätit aerobisen liikunnan treenistäsi pois ja missä vaiheessa rupesit sairastelemaan?

joulu loman jälkeen jätin pois ja tätä 2 viikkoo treenii, 1 tai 2 taukoo on jatkunu n. 4 kertaa eli kaipa se suunilleen samaanaikaan on alkanu. Tämän takia aloinkin epäilemään aerobisen puutetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom